zaczne od tego, ze ten silnik nadaje sie tylko do A3 i to do miasta, z jakim kolwiek wiekszym pojazdem poprostu sobie nie poradzi... to bylo po 1.
teraz
po2. chora wrecz awaryjnosc, pomijajac pekajace korby i tloki wpadajace do miski olejowej, to nie mozna zapomniec o pompie oleju , glowicy, kolo 2-masowe wymienisz pewnie przy przebiegu ok 150.000km.
po 3. pompowtryski, ktorych kres sygnalizuja problemy z odpalaniem na cieplym silniku, nierowna praca na biegu jalowym - powoduje szarpanie karosieria.
po 4. jezeli juz kupisz ten silnik w a3, to co do samego auta bylem bardzo zadowolony, mialem wer. z fabrycznie podniesiona moca do 170KM, 6b. manual, super sie prowadzil (a to FWD), madre esp (wylaczalne na 95%?:) )
heble z przyszlosci zatrzymuja z kazdej predkosci
na tym samym dystansie, dobre jak kupujesz dla ladnej blondynki
Ale
jezeli chcesz sie stesknic za swoim mechanikiem i nie chce a3 to nie kupuj 2.0tdi, kup 3.0tdi i bedzie zadowolony, ew. 1.9 jezeli to a4 a fundusz nie pozwala na nic wiekszego...
Nie wiem tylko, czy dla a3 warto kupic 2.0tdi, moze jak a3 to z 1.9 i chip?