.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 09:15:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy warto LPG do Audi 3.0 V6 Quattro
PostNapisane: 10.lip.2009 18:12:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.paź.2008 22:19:32
Posty: 12
Witam,
posiadam Audi A4 3.0 V6 Quattro <autoamat> z 2003 roku, przebieg autentyczny 250 000 km.
Od dłuższego czasu bije się z myślami aby założyć sekwencyjną instalacje LPG ponieważ zaoszczędziłbym kupe kasy, znajomy mi tłumaczy że tak jak jeżdze teraz to płace tylko pieniądze Skarbowi Państwa do nosa.

Tym samym mam pytanie czy ktoś z was posiada tą jednostę z instalacją i jest w stanie powiedziec mi jak się sprawuje, czy wogóle się to opyla?

Czy może zupełnie nie warto ale z tego co liczyłem to za każde ujechane 10 000 km zaoszczędziłbym około 2500 zł ale czy będzie się to opylać czy nie zapłacę więcej u mechanika za zabawe z silnikiem.

Dodam że gdy teraz patrze na stacje benzynowe a za Pb95 trza dać 4,8 zł a ona pali 15 litrów to robi mi się słabo a jak widzę cene gazu to aż mi się oczy świecą.

Proszę o radę.

Pozdrawiam serdecznie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2009 21:19:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Jak chcesz dłuzej pojezdzic to myśle,że warto.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2009 21:30:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sty.2006 16:34:31
Posty: 1015
Lokalizacja: GLIWICE Furak1:CC 900 Furak2:CIVIC 07 Furak3:BMW M3 Cabrio Moto:GSX-R 750K3
hmmm, powiem tak, jeśli to auto którym robisz kilosy na co dzień to jak najbardziej, tym bardziej że nie nie jest to silnik specjalnej troski pod względem instalki.

Co innego jeśli to tak zwany funcar którym latasz weekendowo, wtedy jeśli chodzi o mnie to odpada.

Reasumując w gazie chodzi o to żeby było tanio, a żeby się zwróciło trzeba dużo jezdzić :diabel:

_________________
Obrazek
Obrazek

ZAPRASZAM http://www.nawydmie.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2009 22:29:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Przy tym silniku - dobra sekwencja + dobry gazownik = tanie jezdzenie, więc nie ma nad czym się zastanawiać.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lip.2009 22:59:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2007 01:17:07
Posty: 154
Lokalizacja: Gliwice
Jeżeli jeździsz dużo to tylko gazior. Pod warunkiem, że założy go doświadczony gazownik. I masz jazdę tańszą niż dieslem. Mam Stag 300 od 2007 roku i dosłownie zero problemów. A oszczędności spore. Tą samą instalację mam w Explorerze i również bezproblemowo - polecam. A te historie o usterkach i drogiej eksploatacji ponieważ ciągle trzeba coś wymieniać gdyż psuje się to za zasługą instalacji gazowych to historie z palca wyssane. Przynajmniej tak wynika z moich doświadczeń.
Pozdrawiam.

_________________
wcześniej różne marki VW, Opel, BMW, Audi 2,8V6, Audi A8 4,2
Obecnie:
BMW e38 750il
Ford Explorer 4,0 V6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 12:50:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.cze.2007 19:12:35
Posty: 164
Lokalizacja: Kołobrzeg
Tez polecam stag300

_________________
CCCO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 21:26:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2007 18:09:08
Posty: 38
Lokalizacja: podlasie
Witaj Michalleg, :peace:
Miałem identyczną konfigurację: ASN 3.0 Quattro tiptronic.
Instalacja także na Stagu300.
Wrażenia??

Początek tragiczny - gazownicy nie potrafili ustawić swojej instalacji, wielokrotne wizyty, etc.
Z czasem opiszę dokładnie ten niepolecany zakład i z nimi przejścia, bo straciłem kupę nerwów... :/
Po wizycie w innym zakładzie - bezproblemowo.
Ponadto, kupiłem kabelek do Staga i okresowo sam robiłem kalibracje zgodnie z instrukcjami na forum producenta - AC S.A. .
https://www1.ac.com.pl/autogaz/forum/index.php
W sumie na instalacji przejechałem ponad 40 kkm.

Po dobrym ustawieniu żadnych różnic w osiągach między LPG a PB.
Spalanie gazu po zwiększeniu dawki: w mieście ok 16-17l. , trasa 12-13l. .
Oszczędność spora, do niedawna przy cenie benzyny >4,60 gaz utrzymywał się na poziomie 1,50-1,60. Policz ile oszczędzisz.

Ja po podliczeniu ostatniego roku, wliczeniu dodatkowych kosztów: świece, częściej olej, filtry + drobiazgi do instalacji... może nie tyle nie oszczędziłem, co nie wydałem ok. 8tys. pln... :):
Przy porównaniu kosztów spalania do kolegi AKE... wyszło ok 5tys pln. taniej na koszt mojego ASN... :diabel:

Jak coś pisz na priv...

:peace:[/url]

_________________
VW Passat B3 VR6 - wódz czarna chmura - był
VW Passat B5 AHU - był
Audi A6 - C5 3.0 ASN Q - było

Audi Allroad C5 2.7biT APB - jest
Obrazek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 23:14:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.mar.2008 22:19:18
Posty: 123
Lokalizacja: Silesia
ani sie nie zastanawiaj


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2009 23:19:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Nie zastanawiaj się tylko zakładaj, pisz do kolegi o nicku SebastianS a na pewno zajmie się godnie twoim samochodem, będziesz miał oczywiście staga, resztę gratów on zaproponuję.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2009 00:42:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Pakuj gaz śmiało. Tylko nie daj sobie wcisnąć byle gówna, skonsultuj na forum zestawienie gratów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2010 18:47:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.paź.2006 15:44:10
Posty: 40
Lokalizacja: Polska
jakie swieczki polecacie do ASN i gazu ? slyszalem o jakis irydowych czy platynowych?

_________________
a cityry bee 6 3.0 v6 ASN Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.gru.2010 21:52:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Załóż takie o specyfikacji polecanej przez producenta. NIe musisz nic kombinować, od kombinowania jest gazownik, instalacja ma być wystrojona w sposób pozwalający "nie dostrzegać" zmiany zasilania - wszystko ma być jak na benzynie.
Innym i słowy - jak chcesz - nic sie nie stanie, ale to nie jest żaden oblig.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.gru.2010 16:23:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2006 10:17:35
Posty: 116
przede wszystkim znajdz dobrego gazownika ktory zna sie na fachu.Gdy ja dzwonilem do gazownika u mnie na pomorzu to wystarczy ze podalem model auta i co mnie interesuje i mi sam z pamieci powiedział całą reszte co i jak ma byc.Wykonanie takze dobre. Jesli auto masz zamiar trzymac dlugo i duzo jezdzisz to zakladaj gaz .Pamietaj tylko aby dobrac odpowiednia instalacje nie zadne polsrodki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2010 14:27:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2009 23:15:30
Posty: 13
Lokalizacja: PRABUTY
michalleg taką jednostkę zagazował mi SebastianS i mogę powiedzieć bez przesady iż wszystko chodzi jak należy = zero problemów. Nawet przy mrozach -20 stopni nie ma różnicy. u mnie spalanie między 13 a 15.
Ja przejachałem 500km aby dostać się do dobrego gazownika, ale poźniej procentuje to bezproblemową jazdą.
jeśli masz jakieś pytania do pisz na priva.

_________________
Audi 80 B4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2010 15:17:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.sie.2007 09:58:15
Posty: 128
Lokalizacja: Gryfino
a gdzie SebastianS ma warsztat?? szczerze mówiąc zastanawiam się nad zagazowaniem mojego 1.8t, a możecie kogoś polecić spod Szczecina??

_________________
audi a4 1.8t quattro 170PS jest
audi a6 2.5 tdi afb 99r tiptronic było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.gru.2010 17:01:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.lip.2006 10:17:35
Posty: 116
Mizantrop napisał(a):
Ja przejachałem 500km aby dostać się do dobrego gazownika, ale poźniej procentuje to bezproblemową jazdą.


tu masz 100% racji :) znam osoby które potrafiły przejechac i 600 km do gazownika .I nigdy nie miały z tym problemu . Nie mówimy tu o prostych silnikach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.gru.2010 08:11:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.paź.2009 14:21:24
Posty: 208
Lokalizacja: Wrocław/ Gniechowice/ Worthing UK
szklo napisał(a):
a gdzie SebastianS ma warsztat?? szczerze mówiąc zastanawiam się nad zagazowaniem mojego 1.8t, a możecie kogoś polecić spod Szczecina??


http://gzw.pl/

Obrazek

;)

_________________
Obrazek
Audi 100 C4 Avant 2.8 AAH Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: