Sprinter napisał(a):
Ostatnio ziomowi zorganizowałem nowego Eibacha -40/40 i mówiąc krótko jest elegancko, a felga siedzi 17" (Ivo zna auto
). Nie jest miękko jak na serii, ale bez problemu się jeździ, moim zdaniem lepiej i prezyzyjniej. Generalnie nie bałbym się żadnego obniżania.
ostatnio wiele dobrego słyszałem o Eibachu. Kumpel do Alfy 146 założył, bodajże -30mm i jest zadowolony. W sumie to ja też miałem przyjemność przejechać się na tych sprężynach i powiem że są dokładnie takie jakbym chciał do Audi, Nie za twarde i nie za miękkie i do tego bardzo precyzyjnie się prowadzi ten piece of shit z Włoch
Obawiam się tylko że jak obniżę przód i tył tak samo, będę miał taką samą różnicę w nadkolach jak teraz, a to mnie się BARDZO nie podoba.
Góral napisał(a):
przód stal 1cm wyżej niż tył.
Mam teraz do sprzedania 2 zestawy sprężyn z amorami obniżającymi, ale do quattro niestety nie pasują.
Co do gwintu, to zakupiłem H&R na allegro używkę wymontowana ze świeżo przywiezionego auta z Niemiec za 500zl / kmpl.
Ooooo
i teraz już wiem że chce mieć przód o 60 a tył o 40 niżej niż standard, 1cm różnicy zaakceptuję
Pytanko Góral. Odczuwałeś jakąś różnicę w prowadzeniu auta? Mam na myśli nadsterowność, w końcu środek ciężkości przesunął się trochę do przodu.
Powiem szczerze że zaczynacie mnie przekonywać do gwintu
Zwłaszcza że idzie HR wyczesać już za 500
Przypuszczałem że za takie zawiasy trzeba ze 4000 wyrzygać
I tak jak mówicie, komfort regulacji "jeździsz jak chcesz"
Może poleci ktoś coś w przyzwoitej cenie lub ma na sprzedż komplet do quattro??