badyl napisał(a):
grejf napisał(a):
wszystko to kupy, 1.9PD rzadzi...male oplaty, malo pali, jezdzi z pkt A do B. Nawet jezeli cos, to grosze.
co ty piszesz moj kolega ma 1.9 pd 130 dlubniete na 175 ps i 400nm zlopie mu 10 -8 litrow wcale nie przy dynamicznej jezdzie
Jezeli chodzi o porownanie 2.5 tdi i 530d to tez moge co nieco napisac bo poprzednio mialem ake 180 ps manual quattro a teraz jezdze 330d 204 ps automat 2.5 wiadomo jakie bolaczki ma wytarly mi sie walki paliwozerny w porownaniu do bmw ogolnie teraz juz nigdy bym tego silnika nie kupil

drogie czesci i kupa parchow na polskim rynku bmw to inna bajka silnik super common rail malo pali mi w automacie okolo 7 l jazda do 120 i 10 l max przy dynamicznej jezdzie raczej bez felerow w automatach trzeba sprawdzac jedynie kolektor ssacy i klapki sa przypadki ze sie urwaly zreszta na darmo niezdobywal nagrod polecam zdecydowanie bmw

Wiesz miałem na mysli moc 105ps BKC 6.1 L średnio. 1.9PD, 1Zta lub AFNa. A nie jakieś rzeźby...
Po drugie, ktos tu napisal, ze nie vagują BMW

bo Ci co je mają nie mają takiej możliwosci to nie TDI, które za 1/3 ceny mozna naprawić.
Wlasciciele BMW przy usterkach zostawiają wiado prawdziwe pieniedzy.
Moj kolega wozil 2 lata prezesa STOEN'u na poczatku A6 C5 3.0PB po roku zmieniali na BMW bo A6 juz wyjezdzily normę ect. BMW 3.0 PB E60 230PS za 280tpln
- po 2,5tkm wpomaganie hamowania.
- po 4 brak wspomagania pompa death
- choinka na desce to byl standard/ tryby awaryjne, asistance
z prezesem z sentymentem wspominali C5, ktore ASO widywalo przy wymianach oleju.
Sam mial kiedys "rekina" 524TD 115ps, to z nie dowierzaniem sam opowiadal innym na temat BMW co sie stalo z ta marką, a ceny czesci BMW to turbozłoty.
Poza tematem troche, ale moj brat zna jednego z najwiekszych przedstawicieli handlowych BMW w PL.
Zaczal przygode jako kierownik salonu, lata 90' moj brat zawsze pożyczał od niego jakies M3, X3, X5 a nawet 745 L na wczasy. Sam moj brat sie napawał och BMW stary to jest to, do tego od ktorego pozyczal salon i serwis XXXXX, na co on
przyjacielu w tym tkwi zauroczenie BMW jak sie przejedziesz kilka set km, a moj brat a dlaczego jezdzisz jaguarem? bo robie tysiace km
A pyta go a AUDI ? Hmm ze swietej trójcy DE, jest to jedyna marka, ktora cena nie staje na glowie i jest adekwatna do jakosci.
A co do gwiazy 320CDI ta sama kupa z ukladem wtryskowym co BMW, lecz nie co inna. Poza tym gwiazda poza motorem "budy" elektronika to n/c.
Chcesz dobrego mercedesa kup 3.0 TD W210.
Sam mysle przywieść kombi, bagaznik stodola
Ta ankieta powinna byc, czy C6 3.0 V6 TDi czy E60 3.0D "rzedowka" bo 2.5 to nie 3.0.
pozdrowienia dla dywagacji czy Pb, czy ON
ale sam bede jeszcze mial BMW, jak i wielka stara benzynę tylko 4.2
