.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 04.lut.2025 06:52:51

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ 100 c3 2.2] Nowy zacisk, ale inny - to przeszkadza??
PostNapisane: 17.lip.2009 11:57:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2008 14:48:21
Posty: 16
Auto: Typ 44q '85
Witam,
Wymieniam zaciski w swoim typie 44q 85r (lewy tył). Mam nowy zaciszk, ale kurcze jest inny - jeszcze nie zakładałem, ale....

Problemy widzę z nim 2:
1. W innym miejscu jest zaczepiana linka od ręcznego (tak 90 stopni w innym miejscu) - czy teraz muszę linkę skrócić, czy co??

Ten w moim ręku to mój nowy, a ten na ekranie monitora to taki jak mam teraz.

http://img504.yfrog.com/i/20090717599.jpg/


2. Jak wkręcić tłoczek?? W starym mam imbusa, a tu coś takiego:
http://img31.imageshack.us/img31/781/20090717596.jpg

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2009 12:29:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2006 13:38:16
Posty: 165
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Ten nowy zacisk to chyba jest do 80 a nie 100. Jak kupiłeś w sklepie to idź i się upewnij czy dobry Ci dali. Powinien być o nr 853 615 424 X lub dla avanta 447 615 424.

_________________
Audi 100 C3 '87 r. 2.0 SL + gaz - było
Audi Coupe quattro 2.3 20v '89r - było
Audi A6 C5 4.2 ASG quattro - było
Audi A6 C6 3.0 CAJA quattro - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2009 13:58:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2008 14:48:21
Posty: 16
Auto: Typ 44q '85
No niby do 100 i do 80 też
http://moto.allegro.pl/item676463943_nowe_oryginalne_zaciski_tyl_audi_100_c3_80_b3_l.html

Co by się zgadzało z nr części 443615423
http://www.vagcat.com/epc/cat/au/A100/1984/5/54/78222/

a pytanie jest czy ten będzie pasował do mojego 1985 2.2 quattro
(powinien być 447615424, albo 853615424 X).

No i jak cofnąć ten tłoczek??

fizycznie z tego co się oriętuje to wejdzie elegancko, ale pytanie o ten ręczny i o to czy nie będzie kichy jak będę miał z jednej strony taki, a z drugiej inny.

Teraz powymieniać oba na nr. cat 447615424, co by mnie udeżyło po kieszeni 900, czy może założyć i się nie przjmować, albo dokupić ewentualnie prawy taki sam (koszt jedynie 300).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2009 14:03:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Tłoczek trzeba wkręcić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2009 14:14:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2008 14:48:21
Posty: 16
Auto: Typ 44q '85
No wiem, że wkręcać, ale czym??

Jakim narzędziem??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2009 22:34:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Np. szerokim pilnikiem. Zaciski powinny być obydwa takie same, ale w praktyce pewnie jeśli fizycznie pasuje i średnica tłoczka się nie różni zbytnio, to nie poczujesz różnicy.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2009 14:07:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.paź.2008 20:02:12
Posty: 153
Lokalizacja: Dębica
Ale potem w razie czego by nie miał problemu na przeglądzie ??

Druga sprawa to jak będziesz sprzedawał auto i ktoś to przyuważy też będzie d.pe truł o to. Jeżeli masz te 300zł to ja bym kupił jeszcze ten prawy i wymienił żeby był komplet.

_________________
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2009 16:19:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.cze.2004 11:42:13
Posty: 2535
Auto: b8q caeb '09
a tłoczek wkrecisz "kluczem" do tarczy od szlifierki ręcznej


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 10:24:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2008 14:48:21
Posty: 16
Auto: Typ 44q '85
Kiepsko kiepsko....

Więc wszystkie zaciski są tak samo mocowane.
Można zakładać wszystkie od późnych lat 70 do 95r. (A6 i A8 2.8). Jest jednak kilka ALE:

Zaciski Quattro mają krótsze wężyki i zupełnie inaczej prowadzone linki od ręcznego w porównaniu do zwykłych C3 i 80-tek.
Zaciski od C3 quattro są tylko do cieńszych tarcz, a reszta od 100 C4, A6 i A8 są na grubszą tarczę (oprócz tego są identyko).

Takie info na przyszłość dla potomnych.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: