.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 11:35:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27.maja.2009 21:29:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
EG200 teremicznie jest gorszy od ST. Ciśnieniowo/wydajnościowo, po rewizji II jest podobny, przy tym wyraźnie tańszy. Dodatkowo ma wbudowany elektrozawór, a miejsce pod maską A8 nie rozpieszcza - kompaktowość instalacji mile widziana.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.maja.2009 08:58:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
co do czasu wtrysków to motor AEC ale póki co komp od ABH więc...
dużo to zmieni?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.maja.2009 13:46:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Komp od ABH może wpływać na dawkę podstawową mieszanki - AEC ma inne wałki, więc mapa paliwa (zapłonu też zresztą) będzie zapewne inna. W zakresie pracy w trybie closed loop po sondzie lambda - nie ma to znaczenia, bo sonda wyrówna odchyłki. Gorzej z pełnym butem i fazą nagrzewania silnika - tu może występować jakaś anomalia.
Tym niemniej czasy na wolnych obrotach będą bardzo zbliżone, lub takie same, więc setup gazowy rekomendowany do ABH i AEC jest identyczny.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 00:41:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
dołożenia do tego golda innego parownika jako drugiego ma sens czy
oba muszą/powinny być takie same?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 08:31:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Zamiast dwóch goldów sprawdzą się lepiej dwa skorpiony ST albo dwa EG 200, jednego takiego drugiego takiego nie zakładaj.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 11:02:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
dwa goldy też będą złe z jakiegoś powodu? czy jedynym jego felerem
jest tutaj wydajnośc?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 17:21:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
maciu napisał(a):
dwa goldy też będą złe z jakiegoś powodu? czy jedynym jego felerem
jest tutaj wydajnośc?


Lepiej unikać tego reduktora, z powodu chociażby wydajności, dwa dały by radę, ale nawet przypadek zacinającego się trzpienia to raz, ciśnienie rośnie do dużych wartości, albo rośnie po odpuszczeniu gazu prościej mówiąc cut off. Dlatego są nie polecane. Mam silvera i nie jest on za ciekawy niestety.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2009 17:46:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
a może pojedyńczy Scorpion GT da radę?

dobrze wykombinowałem sobie ceny?

dwa reduktory z w/w wymienianych to ~500
(na europe gas nie znalazłem ceny ale pewnie jest podobna)

wtryski to też ~500

ewentualne modyfikacje o których piszecie (wielozawory, czujniczki itp)
ile za to liczyć?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.cze.2009 22:08:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Dwa goldy to przede wszystkim cholerna plątanina węży gazowych, bo każdy ma po dwa wyjścia fazy lotnej. Gold nowy kosztuje ok. 450 PLN więc sens jest żaden. Wydajnościowo nawet jeden gold by wyrobił, gdyby nie termika - nie jest w stanie ogrzać tej ilości gazu, jaką jest w stanie wydać - i zamarza.

Mam niezależne dane dotyczące mocy ciągłej, tzn mocy wydawanej przez silnik w sposób stały, dla której potrzebna ilość gazu ma szansę być ogrzana przez golda w warunkach ciągłej stabilizacji termicznej na poziomie temperatury gazu w fazie lotnej powyżej 5 st. Celsjusza... Zgadnijcie...

ok 120-125 KM !!!

Gold "wyrabia" skutecznie moce ok. 230 KM, ale musimy pamiętać, że po moc maksymalną silnika sięgamy w sposób zwykle dość krótkotrwały. Gdyby wcisnąć gaz w podłogę i trzymać - na niemieckiej autostradzie na przykład - 150-konny silnik po około pół godzinie pracy zamrozi golda!

Maciu, załóż jednego Scorpiona GT, wyrobi spokojnie. Pytaj jednak o GT-ka po rewizji - czyli wyprodukowanego nie wcześniej, jak miesiąc temu. Wczesniejsze nie są takie cudowne, ten nowy jest potęgą. Bez pierdnięcia obsługuje Hemi 5.7 (322 KM) w jeepie - niedawno testowaliśmy właśnie rewizję GT-ka i zarówno u nas, jak w drugim wytypowanym zakładzie wnioski i zebrane dane są prawie identyczne.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2009 18:08:02 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11650
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Q7 4M
zakladajac, ze wszystko jest optymalnie skonfigurowane i ustawione jakie powinno byc spalanie LPG w stosunku do spalania na benzynie?
15% większe? czy może 30% lub 50%....

_________________

jest:
Q7 4M 3,0 TFSI 419 PS/512 Nm
było:
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2009 18:23:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
BiLu napisał(a):
zakladajac, ze wszystko jest optymalnie skonfigurowane i ustawione jakie powinno byc spalanie LPG w stosunku do spalania na benzynie?
15% większe? czy może 30% lub 50%....


Zależy od gartów i ustawień, generanie mi wychodzi od 15% do 25% więcej zależy co siedzi pod maską.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2009 20:05:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Zrobilem 60tys.km na 1 reduktorze prinsa i nie bylo zadnych problemow,wiec jak to jest?

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lip.2009 20:40:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
necro napisał(a):
Zrobilem 60tys.km na 1 reduktorze prinsa i nie bylo zadnych problemow,wiec jak to jest?


Bo nie widziałeś parametrów jak on się zachowuje.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2009 09:44:57 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:08:34
Posty: 893
Lokalizacja: k.Radomia
Kornel napisał(a):
necro napisał(a):
Zrobilem 60tys.km na 1 reduktorze prinsa i nie bylo zadnych problemow,wiec jak to jest?


Bo nie widziałeś parametrów jak on się zachowuje.


No nie widzialem,nie znam sie na tym,wiem ze jak wcisne gaz do oporu idzie pod 250km/h na gazie i tyle,trzeba cos wiecej?

_________________
A8 4.2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lip.2009 11:49:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
necro napisał(a):
Kornel napisał(a):
necro napisał(a):
Zrobilem 60tys.km na 1 reduktorze prinsa i nie bylo zadnych problemow,wiec jak to jest?


Bo nie widziałeś parametrów jak on się zachowuje.


No nie widzialem,nie znam sie na tym,wiem ze jak wcisne gaz do oporu idzie pod 250km/h na gazie i tyle,trzeba cos wiecej?


Jeszcze musi być bogata mieszanka, sprawa nadrzędna.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lip.2009 12:12:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
necro napisał(a):
Kornel napisał(a):
necro napisał(a):
Zrobilem 60tys.km na 1 reduktorze prinsa i nie bylo zadnych problemow,wiec jak to jest?


Bo nie widziałeś parametrów jak on się zachowuje.


No nie widzialem,nie znam sie na tym,wiem ze jak wcisne gaz do oporu idzie pod 250km/h na gazie i tyle,trzeba cos wiecej?


sprawdzałeś osiągi na gazie?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 08:31:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2008 07:17:44
Posty: 2
Pytanie trochę "z czapy" ale powiedzcie mi proszę czy można bezpiecznie dla trwałości silnika i podzespołów zagazować V8 biturbo jaki np. jest w Cayenne Turbo rok 2005. Da radę zagazować ten silnik?
pozdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 17:41:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
Prawie wszystko zagazujesz, ale graty muszą być idealnie dobrane z zapasem wydajności (podstawa to reduktory) - wtedy nikt nie ma prawa gadać że gaz to zło i wypalą sie zawory czy spłyną tłoki :)

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2009 18:27:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.kwi.2008 07:17:44
Posty: 2
Bardzo dziękuję za odpowiedz.
pozdr

p.s.
teraz tylko muszę poszukać informacji na forum o tym reduktorze co od niego wszystko zależy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2009 08:44:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2003 16:23:46
Posty: 366
Lokalizacja: PL
Auto: BMW 320d
Mam pytanie do fachowcow od LPG. Zainstalowalem gaz do silnika v8 40v (ARS 300KM) - Stag 300 plus, magicjety pojedyncze, 2 x scorpion st, rurka 8mm. Jednak jest pewien problem, podczas gwaltownego przyspieszania zmiana biegow z 1/2 i redukcja z 3/2 2/1 odbywa sie z mocnym szarpnieciem. Dzieje sie to tylko podczas jazdy na lpg gdu pedal gazu wcisniety jest do konca , na benzynie problem nie wystepuje wcale. Mapy pokryte idealnie. Prosze o sugestie co moze byc przyczyna takiego zachowania .


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: