.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 05:04:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B6 AWX] Logi do oceny
PostNapisane: 20.lip.2009 21:58:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Sam nie wiem czy to dobry dzial, ale ryzykuje. Zrobielem sobie dzisial log 20 grupy i wyszlo mi takie cos... http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/224b2acce547cde5.html Jak to sie ma do rzeczywistosci?

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2009 18:48:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
To nie ta sama wartosc ktora odczytuje np. hamownia na kołach... ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2009 19:00:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Przed grzebaniem mialem 328nm w szczycie, tez na podstawie 20 grupy

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2009 19:04:17 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
To moze jednak ta sama - z tego co pamietam byl o tym jakis temat na A4 klubie.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2009 19:39:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
MOC = (moment obrotowy x obroty na minutę) / 9549 x 1.3.
Czyli dla mnie 342 x 4284 / 9549 x 1.3 = 199,46 KM. Cos zawyzone:)

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lip.2009 20:34:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Czesc,
w przypadku.
- tiptronica mozna odczytac szacowany moment przez skrzynie - calosc dziala co do zasady jak dyno-hamowania - obliczenia na podstawie przyrost predkosci w czasie, same wartosci (plaska droga i pelny but) sa bardzo powtarzalne (rozrzut ponizej 1%), czule to na warunki pomiaru (czy z gorki czy pod gorke), wyniki co do wartosci sa zawyzone. Elektronika tipa liczy to by podjac decyzje o biegu
- 1.8T logika sterowania silnikiem opiera sie o torque model. Wcisniecie gazu tak naprawde (z tego co wiem) jest przeliczane na zapotrzebowanie usera na moment. Wartosci dawek, przeplywu itp porownywane sa w jakis tam sposob z jakimis wzorcowymi (domyslam sie ze dla nich ecu ma na tacy podany moment) i jakos te odchyly przuelicza na moment

Roznica: w tipie wartosc jest wyliczana na podstawie faktycznych osiagow (w sensie zdolnosci zwiekszania predkosci w czasie, moze tez roznicy w predkosci obrotowej przed i za konwerterem) natomiast w 1.8T ecu to liczy na podstawie wskazan "sensorkow" w silniku

czy to co Ty odczytujesz jest np 0 albo ujemne jak wyhamowujesz silnikiem (predkosc maleje a nie rosnie z czasem)?

Jezeli Twoje auto to manual to KPOWERem mozesz sobie "wykresik" zrobic (program trawili logi z vagcoma: musisz zlogowac predkosc&obroty - timestampa vagcom dorzuca).. na necie znajdziesz opis co i jak logowac + zwazenie auta oczywiscie
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2009 13:59:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Tak dla porownania, wklejam wykres z hamownii, pomiar robiony 3 godziny temu, to co pokazuje vag to raczej duza sciema http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f108f0cc861a762d.html Pozdrawiam

P.S. Moc max = 168.3KM przy 4108obr/m
Max moment 379.4 nM przy 2514obr/m

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2009 15:53:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Maly misz masz zrobiles... w podpisie AWX + info "wlasnie wrociles z hamowni", w watku logi z 1,8T i grupa 20ta, ktorej chyba w AWXie nie ma????

Domyslam sie, ze calosc dotyczy 1,8T
to co Ty z vaga czytales to specyficzna dla 1.8T grupa 20ta (pewnie powiazana z torque model z Twojego sterownika)
Mozesz sprobowac zlogowac zmiane predkosci w czasie i wtrynic to do KPOWER (instrukcje co i jak na necie znajdzoesz) .. z tym, ze musisz znac faktyczna wage auta z kierowca (parametr obliczen) i robic probe na plaskiej drodze
- dokldanie na takiej zasadzie dzialaja hamownie drogowe
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.paź.2009 16:06:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Przemek caly temat tyczy sie awx, a6 z 1.8T to przeszlosc (czytać-bylo), logi tez sa od traktora, spojrz w lewym rogu w logach:) Dzis zwazylem a4 z prawie pustym bakiem - tj. 5 litrow i jakimis gratami w bagazniku - tj. 5kg, wazyla rowno 1450kg. Narazie leze w łóżku bo mnie grypa zmogła, ale jak ozdrowieje to bede logowal grupy 5 i 6 dla porownania. Pozdro

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.paź.2009 08:23:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
racja, bylo napisane ze AWX
Czy gdy robiac tego loga 20 jak zaczniesz zwalniac (ale z gazem) to wychodza wartoci 0/ujemne? Jezeli tak to jest to odpowiednik 009 w tiptronicu - tyle ze w tipie te szacunki sa potrzebne tipowi do ustalenia biegu to nie bardzo wiem po co sa u Ciebie???? (zakladam, ze masz manuala? - nie bylo napisane :) )
Jezeli jest to wartosc "nie obliczana" na podstawie parametrow silnika jak np "ilosc koksu * kat wtrysku / przeplyw powietrza" ale na podstawie czasow rozpedzania sie auta to sprawa teraz prosta by to skalibrowac (majac "wynik prawdziwy" z hamowni) - dorzuc ze 2-3 pasazerow i dobierzesz taka mase auta przy ktorej wyniki beda "jak w morde strzelil" - po to wlasnie w KPOWER czy hamowniach drogowych podaje sie mase auta z kierowca a nie "z katalogu". Bieg pomiaru moze byc istotny...nie bardzo wiem po co w klekocie takie szacunki wbudowali w ecu
Kuruj sie.
Pozdrawiam,
Przemek]

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: