kuba2552 napisał(a):
witam dzisiaj odebrałem samochud z serwisu odma wymieniona części 275+160robocizna + 60 diagnostyka = 495 razem tylko 2 błedy oczywiscie wykasowane 1 to zwiekszone ciśnienie w dolocie a 2 coś od immobilasiera a teraz pytanie stwierdzili że wyciek jest w górnej części silnika czyli z pod pokryw zaworów dziwne bo wymieniali mi to miesiąc wcześniej
co o tym sądzicie dodam ze odma była zabrudzona i troche przytkana i na serwisie proponowali mi czyszczenie jej i tu sie zdziwiłem ale przystałem przy swoim skoro juz kupiłem to dlaczego mam nie wymienic i teraz mam pytanie z uszczelnienie silnika od góry powiedzieli części +300zł robocizna co o tym sondzicie czy to dobra cena ??:]
co do wycieków z pod deki zaworów, jest taka zależność mechanik-[szympans] prawdopodobnie je zrywa. Taka dosyć brutalna ingerencja w nie, powoduję odkształcanie się ich i nawet pomimo wymiany uszczelek może lecieć. Przebieg oryginalny auta powiedz, przy 200tkm powinno się zmienić dekielki (po tym okresie) Nowe dekielki mają już w sobie uszczelniacze / uszczelki. Jeżeli robili to w ASO zwróć uwagę, że robili i cieknie. (wszystko zależy od mechanika) Może robić na patencie uszczelnienie.
Rozrząd za 1,6 tpln - coś mi tu pachnie panem nie adekwatnym, aby dotykać się do 2.5 V6.
Następną sprawą, którą będziesz robił po misce olejowej to zapewne uszczelniacz wału. Niestety ktoś kto nim jeździł nie był na tyle osobą rozumiejącą, aby dbać o auto jak Ty, dlatego na Ciebie teraz spadły nieszczelności/wycieki.
Możesz trochę opowiedzieć o autku, ewent historia na ile znasz. Dla nas to jest także dobre odbicie co i jak. W ewent. pomocy.
I zmień olej od razu na pełen syntetyk jak merszum napisał.
Jak szakal pisał, skąd jesteś doradzą gdzie jechać...
pozdrawiam.