Ha, jak tylko zaczynałem z Audi to ściągnąłem całą zawartość FTP
![Very Happy :D](./images/smilies/002.gif)
Mam tą książeczkę, faktycznie rozwiewa wątpliwości- nie wiedziałem żę jeszcze jeden punkt mam przy wizjerze koła zamachowego... Z ciekawości sprawdzę
Mam jeszcze 1 problem, obecnie jestem w pracy i mnie ścigają, a głowica już w warsztacie i do 13 muszę wiedzieć co zrobić.
Ponoć jeżeli zrobię całość głowicy z uszczelnieniem wszystkiego i wyszlifowaniem zaworów, to mogą mi pierścienie wytrzymać. W warsztacie poradzili mi szczelność, kosmetyczne poprawienie - tylko te powierzchnie przy zamknięciu zaworu, ale bez ruszania gniazd itp tak żeby mi reszta silnika wytrzymała.
Nie wiem czy ruszać te pierścienie czy nie ;(
Dzięki za temat, widzę że całkiem spora dyskusja tam jest
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)