.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 15:30:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 11:01:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
nie chcieliście spróbować z jednym reduktorem?

SebastianS napisał(a):
Maciu, załóż jednego Scorpiona GT, wyrobi spokojnie. Pytaj jednak o GT-ka po rewizji - czyli wyprodukowanego nie wcześniej, jak miesiąc temu. Wczesniejsze nie są takie cudowne, ten nowy jest potęgą. Bez pierdnięcia obsługuje Hemi 5.7 (322 KM) w jeepie - niedawno testowaliśmy właśnie rewizję GT-ka i zarówno u nas, jak w drugim wytypowanym zakładzie wnioski i zebrane dane są prawie identyczne.

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 12:11:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
maciu napisał(a):
nie chcieliście spróbować z jednym reduktorem?

SebastianS napisał(a):
Maciu, załóż jednego Scorpiona GT, wyrobi spokojnie. Pytaj jednak o GT-ka po rewizji - czyli wyprodukowanego nie wcześniej, jak miesiąc temu. Wczesniejsze nie są takie cudowne, ten nowy jest potęgą. Bez pierdnięcia obsługuje Hemi 5.7 (322 KM) w jeepie - niedawno testowaliśmy właśnie rewizję GT-ka i zarówno u nas, jak w drugim wytypowanym zakładzie wnioski i zebrane dane są prawie identyczne.


Przyznam ze przez malutka chwile przeleciał taki pomysł ale zdecydowalismy sie na sprawdzone rozwiazanie czyli 2x ST po rewizji.

Nie twierdze ze jeden GT by nie wyrobił ale nie daj boziu cos wiec wolelismy nie ryzykowac tym bardziej ze Kornel robił to po raz pierwszy a jeszcze tym bardziej ze na mojej eSce wiec tylko sprawdzone patenty ;) :peace:

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2009 15:38:22 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
profi robota, i ten porzadek pod maska, widac dobrze zrobiona robota :peace:

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lip.2009 14:17:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.maja.2006 16:18:42
Posty: 124
Lokalizacja: warszawa
Kornel jakie wymiary ma butla? jeśli można wiedzieć,
co to za produkcja, Stako, Irene czy GZWM?

_________________
audi 4ever however whenever


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2009 07:22:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
lolek27 napisał(a):
Kornel jakie wymiary ma butla? jeśli można wiedzieć,
co to za produkcja, Stako, Irene czy GZWM?


650x300 Irene.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2009 08:29:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10333
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Z tego wszystkiego najlepszy jest Jarek z kopytkiem na widelcu i dupą w wiatraku , moim zdaniem jak na taką robote to za mało alkoholu :D Ja jak wiele lat temu sztukowałem gaz do pierwszego V8 to kratka piwa rozlała się po gardłach :D

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2009 09:50:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Jak tam spalanko? masto/trasa/jzda mieszana :?:

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2009 10:06:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
j@cek napisał(a):
Jak tam spalanko? masto/trasa/jzda mieszana :?:


Jacunia a po co się pytasz po raz kolejny jak dobrze wiesz :):

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2009 10:11:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
pawlo5 napisał(a):
j@cek napisał(a):
Jak tam spalanko? masto/trasa/jzda mieszana :?:


Jacunia a po co się pytasz po raz kolejny jak dobrze wiesz :):

Myślałem, ze po mapowaniu się zmieniło :): :):

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2009 10:17:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
j@cek napisał(a):
pawlo5 napisał(a):
j@cek napisał(a):
Jak tam spalanko? masto/trasa/jzda mieszana :?:


Jacunia a po co się pytasz po raz kolejny jak dobrze wiesz :):

Myślałem, ze po mapowaniu się zmieniło :): :):


Jak juz tak bardzo chcesz wiedziec to zapytaj sie za jakies 1,5 miecha wtedy bede juz po regulacji cisinień i zmniejszeniu dysz oraz na 100% bede wiedziuał wiecej jak posmigam troche :):

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2009 10:52:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
zapytam około 15 września....

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2009 21:26:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Jakie są teraz dysze?

A glosa krytyczna na już - wlew pod klapką, który wchodzi do wewnątrz bagażnika - o ile dobrze rozkminiłem zdjęcia.

Poza tym - wszystko założone jak należy, na ile przejrzałem fotki.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2009 21:41:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
SebastianS napisał(a):
A glosa krytyczna na już - wlew pod klapką, który wchodzi do wewnątrz bagażnika - o ile dobrze rozkminiłem zdjęcia.


no ale w c4/a6 nie da się inaczej z butlą w kole - mimo to nie znam nikogo tak głupiego na przeglądach by się tego czepiał

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2009 22:39:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
SebastianS napisał(a):
Jakie są teraz dysze?

A glosa krytyczna na już - wlew pod klapką, który wchodzi do wewnątrz bagażnika - o ile dobrze rozkminiłem zdjęcia.

Poza tym - wszystko założone jak należy, na ile przejrzałem fotki.


Dysze sa teraz 3.0 . Mauzer ma racje , chcac miec wlew pod klapka nie ma innej mozliwosc zrobic inaczej jak jest zrobine (szczelnosc sprawdzona kilkukrtonie wiec powinno byc ok )

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.lip.2009 12:13:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
j@cek napisał(a):
zapytam około 15 września....


Najlepiej wieczorem

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.sie.2009 00:37:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.sie.2005 10:55:28
Posty: 691
Lokalizacja: Gliwice
Mauzer napisał(a):
SebastianS napisał(a):
A glosa krytyczna na już - wlew pod klapką, który wchodzi do wewnątrz bagażnika - o ile dobrze rozkminiłem zdjęcia.


no ale w c4/a6 nie da się inaczej z butlą w kole - mimo to nie znam nikogo tak głupiego na przeglądach by się tego czepiał

Może dlatego, że nikt nie zagląda pod wykładziny :)
Zasadniczo to nie jest moim zdaniem niebezpieczne, ale kiedy robiłem takie wlewy - rurka szła w peszel, wychodziła pod auto przez kominek - taki dla zbiorników walcowych, i wracała do komory szczelnej kominkiem toroidu. A że miałem kilka razy do czynienia z wlewami rozszczelnionymi od telepania pistoletem do tankowania (na długim wlewie to solidna dźwignia) - może lepiej wrzucić tą rurkę w peszel, żeby ewentualny gaz miał którędy uciec z bagażnika?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: