nie zrozumiałeś tego, co napisałem.
szkrzynia ma swój sterownik [czasami zwany jako GCU].
silnik ma swój sterownik [tzw. ECU].
ECU musi pasować do GCU. jeżeli nie pasuje, to trzeba dokonać korektę ECU.
[i wcale nie ma znaczenia tutaj, że kupujesz skrzynię z GCU]
w Twoim przypadku nie będzie pasować oprogramowanie skrzyni do oprogramowania silnika, gdyż silnik jest z 2000, a skrzynia z 2002.
zakładając, że masz AKN w C5, to musisz wiedzieć, że te silniki - względem AKN z VW - mają jedynie takie samo oznaczenie kodowe, ale różnią się konstrukcyjnie [inne podzespoły odpowiedzialne za to samo - choćby podciśnienie spowodowane nieco innym mocowaniem silnika z uwagi na inny kształt komory].
różnią się ponadto oprogramowaniem ECU.
jeżeli nie dopasujesz oprogramowania, to samochód będzie jeździć, ale będziesz mieć problemy np. z szarpaniem, mieleniem biegami etc.
tyle musisz wiedzieć od strony oprogramowania.
o fizycznym dopasowaniu może odpowiedzieć Ci tylko ktoś, kto miał obydwie skrzynie na stole.
_________________ Diagnostyka TDI Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa
Anthem Advanced 1
(|)
|