.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 12:41:29

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5] Tryb awaryjny a odłączona przepływka+ logi do oceny
PostNapisane: 05.sie.2009 00:01:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2009 10:46:37
Posty: 17
Lokalizacja: Toruń
Witam. Po podłączeniu Vaga pokazało mi błąd przepływki. czysciłem ją i niec nie pomogło. postanowiłem ją odłączyć i sprawdzić jak będzie chodził. po 3 tys obrotów wchodzi w tryb awaryjny. dodam ze wczesniej mialem przeładowania ale po przeczyszczeniu N75 jest ok. czy po odłączeniu przepływki może komp zapamiętac ustawienia kiedy była jeszcze podłączona,bo nie skasowałem błedu po odłączeniu. i Czy przeplywka jest do wymiany gdyż caly czas trzyma taka sama wartość mierząc vagiem? wszystko zostało sprawdzone, jedynie co pozostaje do wymiany to Turbo albo odma. a i czy zaworek od egr może wprowadzac auto w tryb awaryjny, mimo że podczas badania jego wartość wynosi nawet 95,5%.( dodam ze jutro chce go przeciscic jak N75)

Logi statyczne: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9fe ... 8a2e0.html

_________________
Audi A6 2.5 TDI 99r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 09:15:42 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Opis sugeruje ze LMM jest uszkodzony ale nie waż sie go wymieniać poki nie zrobisz kpl. logów.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 09:50:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2009 10:46:37
Posty: 17
Lokalizacja: Toruń
których bloków zrobić mam logi?

_________________
Audi A6 2.5 TDI 99r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 10:00:19 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Cała wiedza tutaj:
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752

Powodzenia

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 10:23:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2009 10:46:37
Posty: 17
Lokalizacja: Toruń
dodam kody błędó ktore się pojawiły: VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 4B0 907 401 H
Component and/or Version: 2,5l/4VT EDC G20SG D33
Software Coding: 01002
Work Shop Code: WSC 30011
3 Faults Found:
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00523 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-00 - Please Register/Activate
00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs
08-10 - Please Register/Activate - Intermittent

_________________
Audi A6 2.5 TDI 99r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 10:40:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Zaopatrz sie w pełną wersje VC... ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 12:41:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2009 10:46:37
Posty: 17
Lokalizacja: Toruń
oto nowe logi dynamiczne:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3f1 ... 673e3.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d05 ... 9d004.html

_________________
Audi A6 2.5 TDI 99r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 12:59:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
kompletne dyn. masz tu

http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=94950 jako przykład. ;)

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 13:06:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
lmm do podmiany na próbę, by ocenić czy 00553 jest wynikiem jej faktycznego uszkodzenia, czy też np. uszkodzenia wiązki/wtyczki.

ECU po modyfikacji, dosyć mocnej [na ok. 185PS].

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 13:22:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.lip.2009 10:46:37
Posty: 17
Lokalizacja: Toruń
a co z przeładowywaniem?

_________________
Audi A6 2.5 TDI 99r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 14:00:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Kristo27 napisał(a):
a co z przeładowywaniem?


oto musisz już zapytać tunera, który pisał ten program.
G2052 V1 montowane w AFB/AKN zazwyczaj przeładowują nawet do 24x0mbar w serii przy ok. 2100-2200 rpm. nietrudno zgadnąć, że po modyfikacji, T po poluzowaniu kagańca, będzie przeładowywać jeszcze bardziej.

jeżeli 011 zawsze wygląda tak jak na logu, który zamieściłeś, to możesz się tym nie martwić.
jeżeli jednak 00575 będzie się powtarzać, to trzeba sprawdzić T i wówczas:
- jeżeli T będzie OK, a będzie się pojawiać 00575, to poddać program korekcie;
- jeżeli T nie będzie OK, to ją zregenerować [nie wiem za bardzo jak w czasach dzisiejszych] / kupić nową.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: