.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 13:05:23

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Audi 80 B4 94r- Problem z chłodzeniem
PostNapisane: 05.sie.2009 18:31:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2009 18:15:49
Posty: 3
Witam, mam taki mały kłopot z chłodzeniem z moim audi b4 94r silnik 2l w gazie.
Mianowicie chodzi o
Obrazek
ten przewód, jest on plastikowy i na 2 końcach ma gumowa opaskę.
Oddałem samochód do mechanika miało być dobrze a płyn dalej ucieka.

Mechanik zrobił coś takiego tam

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Jak go się zapytałem czemu ta opaska nie jest zrobiona jak powinna tylko owinięta izolacją która spadła prawie z niej powiedział ze tak musi być "bo to jest odpowietrznik" wsumie mechanik ze mnie żaden ale na gołe oko widać ze tak być nie może.

Pytanie do was drodzy forumowicze czy tak ma być czy poprostu mechanik leci w kulki i próbuje się wykręcić od naprawy. Bo nie wiem czy mam szukac dalej przecieków czy skupić się na tym jednym.
Dotego temp. podczas jazdy na mieście dochodzi prawie do 100 stopni boje się o silnik.

Proszę o szybką odp.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 19:13:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Kolego ten przewód który wskazałeś jest do odpowietrzania skrzyni korbowej, nie ma żadnego związku z układem chłodzenia silnika. Wysoka temperatura płynu chłodzącego może być spowodowana innymi usterkami :

- Nie otwiera sie termostat
- zapchana chłodnica
- uszkodzony wentylator chłodnicy
- uszkodzona uszczelka pod głowicą

a tą dziurę załataj porządną taśmą odporną na temperaturę lub kup nową rurkę.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.sie.2009 19:31:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2009 18:15:49
Posty: 3
uszczelka pod głowice była wymieniana jakis czas temu, wentylator włącza się przy 95 stopniach dopiero czyli jest tak jak mówił mechanik tylko czemu w pobliżu tego miejsca jest dość mokry silnik. Zlokalizowałem też mały rpzeciek na drugim z trójników znajdujących się obok (jeden z nich widoczny jest na 4 zdjęciu)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2009 08:33:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Kolego jeszcze raz Ci pisze przewód jest od odpowietrzania skrzyni korbowej, a mokre dlatego że rozbryzgany olej zbiera się w rurce i spływa z powrotem do skrzyni korbowej.Postaraj się zakleić taką specjalną taśmą do klejenia węży z wodą , kupisz to na stacji. Jakbyś miał taką dziurę w układzie chłodzenia zaraz by Ci woda uciekła.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2009 12:58:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.sie.2009 18:15:49
Posty: 3
No ok zrobie tak jak piszesz, dzięki za pomoc :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: