generalnie czujnik temp zewnętrznej nie ma żadnego wpływu na zpalainie, kolega w 2,3 nie ma wcale tego czunika narazie na blecie jest "E" i zapala normlanie, tez mam ACE i u mnie np jak jest zimny po nocy to pali od dotknięcia, ale np jak zgasze i chce od razu zapalić jak jest gorący też zdarze się, że kręci długo, ostatnio robiłem małe próby i jak przed zgaszeniem pstrykne PB przegazuj, zgasze to zawsze zapali na tyka a jak chodzi na gazie zgasze to wtedy długo kręci, u mnie zdarza się to sporadycznie, na pewno czytałeś w archowum troche, zobacz czy kalapka spiętrzające nigdzie się nie przycina, czy nie jest zgięta, silniczek krokowy wymień, można znaleźć za grosze z jakiegoś anglika, czujnik temp silmika do sprawdzenia, potencjometr przepustnicy, kupa rzeczy, ale może być coś z układem wytryskowym, generalnie przy wtrysku mechanicznym trzeba jeździć troche na PB a nie na samym LPG, spróbuj zrobić sobie tak, odepnij wtyczke od tego "czujinka przepustnicy" i wyreguluj śrubką obroty tak ok 900obr/min i zobacz jak będzie wtedy się zachowywał ja tak mam u siebie, bo też mi ostatnio zaczęła wariować na wolnych i tak na szybko zrobiłem sobie tak właśnie
|