.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 13.maja.2025 15:07:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 10:24:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
No ale to graniczy z cudem aby w znaleźć 124 przebieg ok. 200 tkm :)
To są auta do jeżdżenia i realne przebiegi to zapewne 300-500 tkm, pomijając taxi.

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: C4 czy 124 ?
PostNapisane: 11.sie.2009 10:44:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2005 19:33:05
Posty: 120
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Miałem Mercedesa 124 kombi 3.0 benzynka + lpg, a teraz jeżdżę A6 C4 2.8q ACK i powiem Ci, że Audi jeździ się dużo przyjemniej. Audi jest zwarte, a Mercedes taki trochę pontonowaty.
Mercedes na pewno będzie zardzewiały, a Audi może nie być.
Jak będziesz kupował Mercedesa to tylko z elektronicznym wtryskiem, czyli po 92r (polecam silnik 3.2) lub nieśmiertelny diesel (podobno najlepszy 2.5) ale to będzie straszny muł.
Jeśli chodzi o butlę w koło w Mercedesie to miałem zwykłego toroida (ok 40l) postawionego w pionie, z odłączonym pływakiem.
Podsumowując polecam Audi.

_________________
Audi A6 C4 2.8 30V Quattro automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 12:29:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lut.2007 17:58:24
Posty: 807
Lokalizacja: ŁÓDZ
Nie powiem, fajne i ostatnie z tych porządnych mietków.
Kolega kupił 2.3 na mechanicznym wtrysku i męczył się półtora roku z LPG. W końcu sprzedał.
Wiem, że mietek dosyć późno wyszedł z mechanicznego wtrysku, więc niech się znawcy wypowiedzą dokładniej.
Jeśli chodzi o benzynę to można nie mówić już o mułowatości od 3 litrów.
Jeśli masz zamiar kupić mniejszy motor to kup diesla. 300 TD daje radę i jest bezobsługowy.
Blacha jak to w mietku, to nie jest już 123.

Teraz o audi:
Nie bierzesz pod uwagę quattro czy nie zdążyłeś poczytać wątków o nim? :peace:

Reszta i tak moim zdaniem lepsza

_________________
S6 4,2 AEC 1995 black-violet :) jest
Ducato 2,5 D :) było niestety ale cel nadrzędny
100 2,2T MC avant 1989 była [znowu jest :) ] Ukradli złodzieje :(
200 2,2T 1984 była


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 12:30:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2007 12:00:48
Posty: 1583
Lokalizacja: Konstancin jeziorna
Auto: Toyota 3ZR-FAE
Fakt C4 2.8 Pb q rządzi vs. mietek 124

_________________
Forester MY15 2.0 XT
Mk5 1.9 BKC+++


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 12:36:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Czy quattro czy ośka to narazie mniej istotne.

Skłaniam się chyba jednak bardziej do 100-C4 z 2,8 z LPG.
Jakby trafił się dobry egzemplarz z Q, to pewnie bym się nie zastanawiał. Ciekawe tylko czy to będzie prosta sprawa znaleźć takie auto.
A po głowie chodzi mi jeszcze ASB do tejże konfiguracji :)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 13:44:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Klax napisał(a):
Czy quattro czy ośka to narazie mniej istotne.

Skłaniam się chyba jednak bardziej do 100-C4 z 2,8 z LPG.
Jakby trafił się dobry egzemplarz z Q, to pewnie bym się nie zastanawiał. Ciekawe tylko czy to będzie prosta sprawa znaleźć takie auto.
A po głowie chodzi mi jeszcze ASB do tejże konfiguracji :)
nie będzie łatwy temat :/

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 19:59:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.paź.2005 19:33:05
Posty: 120
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Klax napisał(a):
A po głowie chodzi mi jeszcze ASB do tejże konfiguracji :)

Jeśli chodzi o Mercedesa to tylko ASB. ASB w Mercedesie jest niezniszczalna, a manual strasznie toporny.
Audi ASB też daje radę.

_________________
Audi A6 C4 2.8 30V Quattro automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 20:15:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Jesli ASB, to po dziadku SS - manku i najlepiej zeby auto nie miało haka holowniczego.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 20:49:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Klax napisał(a):
Czy quattro czy ośka to narazie mniej istotne.

Skłaniam się chyba jednak bardziej do 100-C4 z 2,8 z LPG.
Jakby trafił się dobry egzemplarz z Q, to pewnie bym się nie zastanawiał. Ciekawe tylko czy to będzie prosta sprawa znaleźć takie auto.
A po głowie chodzi mi jeszcze ASB do tejże konfiguracji :)


Tosz to bedzie palic jak smok :/

Szkoda że tak mało masz pentontów na wydanie. Kupił byś "oko" 3,2 6cyl i miał byś z bani wszelkie problemy.

A porównanie C4 do 124 ni jak nie pasuje. 124 to konstrukcja z 84r .C4 z 92. Tosz to kooope lat. Szybciej skłonił bym się porównać 124 do "cygara".

Przyrównajcie C4 do W210 i wtedy wyjdzie wam co jest lepsze. Ja już wiem ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 20:58:18 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
ADAM 12 napisał(a):
Przyrównajcie C4 do W210 i wtedy wyjdzie wam co jest lepsze. Ja już wiem ;)

Jak bym zamknął oczy to może, może :szczerbol:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 20:59:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
emge napisał(a):
ADAM 12 napisał(a):
Przyrównajcie C4 do W210 i wtedy wyjdzie wam co jest lepsze. Ja już wiem ;)

Jak bym zamknął oczy to może, może :szczerbol:

przestancie brać to świnstwo :fuckyou2: ;) :diabel:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 21:12:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Herbatkę się pije a nie pali... ;)
Fakt że C4 i W124 też bym konstrukcyjnie nie porównywał - inne "epokowo" i już. Jeśli chodzi o trwałość to ciężki wybór, oba trwałe. Jednak Audi z wielu przeważających powodów o których wiemy, a najważniejszy to możliwość kupna QUATTRO. :574:

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 08:20:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
OO, nie wiedziałem że aż taka przepaść czasu pomiędzy tymi autami istnieje.
Niestety na niekorzyść mietka, to widać faktycznie.
Mimo wszystko jak ktoś powiedział, to wybór ciężki,
bo oba auta są naprawdę nie do zajechania
(pod warunkiem zakupu sprawnego egzemplarza).

Niedługo zacznę poszukiwania, i wtedy powiem co i jak :)
W międzyczasie jakby ktoś znalazł coś sensownego w kasie jaką będę dysponował, proszę o info :)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 13:10:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Ten jest ładny http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=bgnqpllnwhvb :D
Jeżdziłbyś do końca zycia :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 14:00:28 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Ładny tylko nie wygląda na kombi :):

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 18:33:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.wrz.2004 07:25:34
Posty: 1602
Lokalizacja: Wołomin
Fura bajeczna.
Tylko czy ta cena to napewno w ojro ?
No właśnie, warunek konieczny >kombi :)

_________________
co pięć garków, to nie cztery :d

-Volvo V70 II T5

-Audi 100 C4 Avant '92r. ABC (Rezanko: soczewki, 4 x el. szyby, roletki w tylnych drzwiach oraz tylnej szyby, dekory, ori 3 światło stop, 8 fabrycznych głośników, podświetlane nawiewy)
-Audi 100 C3 CD '83r. 2,0
-Audi Coupe GT '86r. KX
-Audi Coupe GT5S '82r. WN
-Audi 80 GLS 2D, '78r. 1,6


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 18:51:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
No to masz :):
http://www.autoscout24.pl/Details.aspx?id=v1xog41cmrd2 :peace:
Do odchwaszczenia :diabel:
A tak szczerze to szukaj C4.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 21:47:11 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5400
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Z tego co wiem 2.2 150KM to udany silniczek w Mesiu. Osiągi na poziomie 2.6 ABC w Audi, spalanie niższe. Mam gdzieś taki test ze starej niemieckiej gazety: Audi C4 2.6 vs. BMW 2.0 R6 vs. MB 220E wszystkie 150KM. Buma została w tyle, najlepiej wypadł Merc (osiągi i spalanie), najbardziej elastyczne Audi. Ja bym na Twoim miejscu szukał zdrowego 100 C4 AAH lub ABC Avant, wrzucił sekwencję i tanio pomykał ;)

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
DLTA + CLHA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 22:03:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.lip.2007 19:55:17
Posty: 152
Lokalizacja: WR
Powiem szczerze jeździłem 124 300D komfort lepszy od A6 C-4 tylko taki mietek więcej ponoć pali :/ Za tą kaskę to nie wiem czy kupisz ładne Audi :| Powodzonka przy zakupie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 23:24:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
P.S. Co do trwałości pewnych elementów. Byłem dzisiaj w ASO okazyjnie sprawdzić napęd (przeguby, wał, itd) i pan powiedział: "stan fabryczny"...Powodzenia w wyborze.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: