.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.lut.2025 12:41:49

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ A8 ] Na zimnym pali na ciepłym gaśnie i CAT.
PostNapisane: 11.sie.2009 16:16:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2009 16:10:40
Posty: 5
Lokalizacja: śląsk
Witam !!

Mam mały problem z a8 4,2 1998r.
jak jest zimne to pali bez problemu , ale jak sie nagrzewa to na wolnych obrotach
jak przygazuję to przerwie/szarpnie silnikiem i w tym samym momencie zapala sie
CAT, trwa to z 1s i wszystko wraca, jak znowu przygazuje to znowu kuleje i CAT.
Podczas jazdy to samo , aż do nagrzania silnika do normalnej temperatury
wtedy autko gaśnie samo i zapala sie już CAT na stałe i auta nie da sie odpalic
do momentu aż troszkę ostygnie, wtedy zapali można jechac po czym zaś gaśnie i CAT.

Po podłączeniu pod VAG coś takiego wyskoczyło .

17968-przekroczona maksymalna liczba obrotow silnika- P-1560-35-10-sporadyczny
16705-czujnik obrotow silnika (G28)-nie zrozumialy sygnal-P0321-35-10-sporadyczny
16505-czujnik polzenia przepustnicy (G69)-nie zrozumiały sygnał-P0121-35-10-sporadyczny
18264-potencjometr przepustnicy(G69)-komunikat o bledzie z ECU-P1856-35-10-sporadyczny

Bardzo proszę o pomoc :)

pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.sie.2009 22:27:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2009 20:44:41
Posty: 34
Lokalizacja: Lubin
kolego ja stawiam na czujnik obrotow walu,typowy objaw dla tego czujnika- na zimno ok a jak sie nagrzeje gubi impuls.BMW V8 maja na odwrot czyli na cieplo chodza a na zimno gasna i ciezko pala.Wymien i bedzie ok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 11:06:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2009 16:10:40
Posty: 5
Lokalizacja: śląsk
Witaj!!

Powiedz mi czy chodzi Ci o ten czujnik ??

http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... /tbp22.JPG

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 11:16:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
nie w A8 nie ma juz tego ustrojstwa, chodzi o czujniki montowane
między motorem a skrzynią zczytujące impulsy z zębów i pinu
koła zamachowego

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 17:26:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2009 16:10:40
Posty: 5
Lokalizacja: śląsk
Maciu w moim silniku na 100% to co pokazałem to jest ;)

sam zobacz

http://translate.google.pl/translate?u= ... l&ie=UTF-8

Powiedzcie mi czy to co pokazałem w poście wyżej to jest
ten czujnik o którym mówił paulo52 ??

Bo już nie wiem co mam zamówic ;)

pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 19:03:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2009 20:44:41
Posty: 34
Lokalizacja: Lubin
dokladnie tak jak pisze maciu te motory maja czujniki umieszczone miedzy skrzynia a motorem, nie mylic z czujnikiem walka rozrzadu. Zamow czujnik impulsow walu lub nazwy pochodne bo w katalogach moze byc roznie ale napewno nie czujnik wałka. Podepnij sie jeszcze raz,pokasuj bledy a nastepnie zakrec motorem zimnym kilka sekund i ponownie podlacz kompa (oczywiscie jesli masz swojego vaga badz jesli masz mozliwosc zakombinowac tak) wtedy powinno wyskoczyc cos i nie koniecznie tyle bledow ile wpisales na forum. Mowie objaw typowy dla tego czujnika i raczej nic innego ,natomiast gdyby problem wystepowal na zimno i cieplo z odpalaniem to co innego. Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 19:18:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
devro napisał(a):
Witaj!!

Powiedz mi czy chodzi Ci o ten czujnik ??

http://www.audipages.com/Tech_Articles/ ... /tbp22.JPG

Pozdrawiam.


To co pokazałeś to czujnik Halla, Maciu dobrze gada, musisz wymienić czujnik impulsów na kole zamachowym.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 19:49:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2009 16:10:40
Posty: 5
Lokalizacja: śląsk
dziękuje panowie , myślę że raczej nie będę miał
problemu z lokalizacją tego czujnika,
Kornel pisze że on jest na kole zamachowym,
to pewnie będzie go dobrze widac.
A może macie jakieś schematy w którym
dokładnie miejscu jest ;)

paulo52 do tej pory miałem sprzęt od kolegi,
ale wczoraj zamówiłem kabelek ten niebieski,
wiec jutro powinien już byc i wszystkie zabiegi
będe już robił na swoim sprzęcie :)

pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sie.2009 20:29:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2009 20:44:41
Posty: 34
Lokalizacja: Lubin
tez mam ten niebieski i sam dzialam juz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2009 20:44:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.sie.2009 16:10:40
Posty: 5
Lokalizacja: śląsk
panowie powiedzcie mi czy ten czujnik jest zamontowany po lewej strony(od kierowcy) ??Na skrzyni niedaleko koła zamochowego,czy zle patrzę ?
Mocowany jest na jedną śrubę imbusową.

pozdr.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sie.2009 21:59:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
dokładnie nad kołem imbus i dwa czujniki powinny wyjść razem z jedną
obudową

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: