.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 04:57:28

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
 Tytuł: Witam serdecznie.
PostNapisane: 13.sie.2009 06:14:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.lip.2009 07:35:44
Posty: 4
Lokalizacja: Zamość
Miałem ten sam problemw moim c5, wymika on z większego ugięcia i zmęczenia tylnych sprężyn, co z czasem staje się coraz bardziej widoczne.
Można wymienić sprężyny na nowe, ale ja poradziłem sobie inaczej.
Podniosłem tył auta na lewarku ile się dało, potem pod oś tylną (przy tarczy) podłożyłem podpórkę (deski w moim przypadku). Po opuszczeniu z lewarka
sprężyna zostaje ściśnięta w dużym stopniu. Nazstępnie związałem mocnym, nierozciągliwym sznurkiem w 3 miejscach sprężynę ( zalecam dużą ostrożność ).
Po ponownym podniesieniu sprężyna zostaje ściśnięta i luźna. Można ją ostrożnie wyjąć. Następnie wyciąłem z grubej gumy ( np ze starego, zbrojonego kawałka taśmociągu) 4 krążki o odpowiedniej średnicy do umieszczenia pod i nad sprężyną. Wewnątrz też trzeba wyciąć otwory ponieważ jest tam z dołu i z góry taki wypust ustalający. Można użyć tylko 1 sz np. z dołu lub 2 szt z dołu i z góry, zależy o ile chcemy podnieść tył. Analogicznie po drugiej stronie auta.
Krążki nie mogą być za grube, po podniesieniu auta i wyjęciu sprężyny wszystko stanie się jasne.
U mnie podziałało w 100 %. Teraz tył mam nawet trochę wyższy ( przy 2 krążkach na stronę)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.wrz.2009 15:36:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
To jaką dałeś grubość tych krążków i o ile Ci podniosło tył?
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.mar.2010 21:42:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Odgrzewam wątek
Ponieważ przód nie opadał a tył tak, podniosłem tył.
Nie podkładano jednak krążków, tylko sprężyny powędrowały do kowala i zostały rozciągnięte.
Miały być o 3cm , ale kowal zaszalał do 5cm
Po założeniu tył wyszedł trochę za wysoko.
Mierzone do rantu błotnika tuż nad kołem w osi pionowej koła przód 70cm
tył 75.
Po 2 tygodniach lekko tył opadł i teraz jest ok 73 cm i jest już lepiej.
Jeszcze z 1cm opadnie i będzie idealnie.
Teraz już mogę zrezygnować z szukania A6 Allroad :-)
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Po zmianie amorków na Sachs gaz - przód wyższy 3
PostNapisane: 25.lut.2012 10:15:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
witam,
załozyłem kpl amorków sachs advantage do audi 100 q sport C3, sprężyny standardowe (-20mm od C3).
Podobno te amorki mozna wkladac do obnizonej zawiechy. Po złożeniu tył stoi widocznie wyżej niż przód. To normalne?? Teraz zupelnie nie widac ze to 'sport', a standardowe C3 q..... gdzie moze tkwic sedno sprawy?? Nie mam zastrzezen do pracy zawieszenia, tłumi fajnie i jest wystarczająco sztywno, jednak widok nie jest zachwycający :P
pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Po zmianie amorków na Sachs gaz - przód wyższy 3
PostNapisane: 25.lut.2012 12:20:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Nie zauważyliście, że większość Audików tak ma, że przód stoi wyżej niż tył? Nie tylko c4 ale tez c3, b3, c3 nawet nowsze auta tak mają Taki urok.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Po zmianie amorków na Sachs gaz - przód wyższy 3
PostNapisane: 25.lut.2012 15:03:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
Bobo nie czaisz.
Ja rozumiem ze w seryjnym C3 podnosi sie po zamontowaniu amorków, ale jesli mam sporta, czyli skrocone sprezyny wzgledem serii, to jak to wyjasnisz??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Po zmianie amorków na Sachs gaz - przód wyższy 3
PostNapisane: 25.lut.2012 15:10:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
pawelec napisał(a):
Po złożeniu tył stoi widocznie wyżej niż przód. To normalne??


Bobo napisał(a):
większość Audików tak ma, że przód stoi wyżej niż tył?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C4] Po zmianie amorków na Sachs gaz - przód wyższy 3
PostNapisane: 25.lut.2012 15:27:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
hubos21 napisał(a):
pawelec napisał(a):
Po złożeniu tył stoi widocznie wyżej niż przód. To normalne??


Bobo napisał(a):
większość Audików tak ma, że przód stoi wyżej niż tył?


No tak, tylko cały temat, jest o tym, że przód stoi wyżej.

Co do problemu kolegi hubos21, na pewno wskazana jest kontrola poprawności złożenia z tyłu i przodu. Jeszcze ciekawi mnei temat poduszek pod amortyzatory. Kiedyś się spotkałem, że nowo kupiona według katalogu miała inną wysokość, niż ta którą wymieniałem.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 48 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: