.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 20:50:37

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1.9TDI AFN] Brak mocy, błąd 65535, 519 - logi do oceny.
PostNapisane: 24.sie.2009 15:27:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Witam posiadam Audi A4 97rok. 1.9TDi 110PS AFN. Mam dziurawy intercooler który zakleiłem jakimś specjalnym klejem do chłodnic do czasu aż kupie nowy. Widać slady oleju w okolicy dziury czyli nie jest zaklejony szczelnie a po drugie nie powinno być oleju :( ... dużo ;p bo silnik ma juz 300tys przebiegu. Czy spadek mocy może być spowodowany tym nieszczelnym intercoolerem czy to coś poważniejszego? Podczas jazdy jakoś nie czuć tej turbiny..
Podłączyłem ją pod vaga pokazało mi dwa błędy w sterowniku silnika:

65535 Uszkodzony moduł sterujący
uszkodzenie
519 Czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym G-71
zwarcie do plusa


wykasowałem te dwa błędy jeżdze juz 3 dni i nie pojawily się na nowo.

Poniżej przedtawiam LOGI:

logi statyczne 000, 001, 003, 004, 007, 013.
Obrazek

basic 000

Obrazek

basic 003

Obrazek

basic 004
Obrazek

basic 011
Obrazek

logi dynamiczne 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011.
Obrazek




Na dniach uda mi się wymienić intercooler na dobry (nie dziurawy) natomiast jeśli ma ktoś chwilkę to proszę o ocene logów... Pozdrawiam


Ostatnio edytowano 24.sie.2009 18:21:12 przez bkm, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2009 19:12:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Bardzo późno następuje szczyt ciśnienia ... dopiero przy 2300 rpm ... powinien tuż przed 2000 rpm ...
Nadal gdzieś masz nieszczelność i musisz ją wyeliminować.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2009 20:22:07 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
A nowy intercooler kosztuje w granicach 230-250 PLN. Fabrycznie nowy.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.sie.2009 21:12:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
jutro postaram sie wymienic cooler i zobaczymy co bedzie a reszta logow w normie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2009 08:47:44 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Wymien intercooler
Wymien termostat
Wywal katalizator
Wyczysc EGR, a przy okazji kolektor dolotowy.
Ustaw statyczny kat wtrysku.
Po tym zaprezentuj nam ponownie kpl. logów.

Te 300 tys masz potwierdzone czy tyle jest na blacie ?

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2009 09:23:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 08.sty.2008 16:17:06
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
300 potwierdzone auto serwisowane w szwecjii.
ok zrobie co mówisz tylko powiedz po co mam wywalać katalizator? i jak ustawic statyczny kąt wtrysku?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2009 09:30:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
bkm napisał(a):
i jak ustawic statyczny kąt wtrysku?

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t10913. ... ta+wtrysku

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2009 09:55:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
bkm napisał(a):
po co mam wywalać katalizator?


bo na 99% przy takim przebiegu nie spelnia swojej roli a przy okazji utrudnia opuszczanie gazow spalinowych ....

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: