sovteq napisał(a):
Sprinter napisał(a):
Generalnie najszybciej leci prawa głowica, więc skup się na niej.
Czyli od strony kierowcy czy pasażera?
Od strony pasażera.
sovteq napisał(a):
Sprinter napisał(a):
Generalnie najszybciej leci prawa głowica, więc skup się na niej. Kup sobie nową uszczelkę pod pokrywę klawiatury, zdejmij osłonę silnika, odkręć 3 stalowe przewody od pompy wtryskowej do pokrywy, odkręć pokrywę, zdejmij i oglądaj jak wygląda wszystko. 30-40min. całej zabawy z demontażem i montażem. Koszt uszczelki ze 4 dyszki.
A nie trzeba odpowietrzać układu paliwowego po tym zabiegu? Mógłbyś szerzej opisać jak samemu sprawdzić stan wałków i hydrauliki?
Jeśli nie odpali ze względu na powietrze pomiędzy pompą a wtryskami (zleci paliwko z matalowych przewodów), aczkolwiek przy sprawnej pompie powinien dać radę, to potem po kolei je luzujesz i kręcisz chwilę aż pojawi się lekki wyciek paliwa, dokręcasz po czym auto powinno odpalić od strzała.
@przemek
Jeśli zdejmie delikatnie, to nie zniszczy uszczelek pokrywy, aczkolwiek zawsze można przy montażu użyć np. curil'a dla uszczelnienia czy innej opcji, wtedy będzie spokój.
Rozumiem, że jako amator nie zmieściłeś się w 40min.