.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 00:13:18

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 2,5 TDI AFB 98'] Twarde sprzęgło
PostNapisane: 30.sie.2009 11:00:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2009 07:25:58
Posty: 104
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: A4 B5 2,5 tdi AFB
Tak jak w temacie mam dosyc twarde sprzegło. Wcześniej tego nie zauważałem ale teraz jak pojezdziłem innymi samochodami to przy wciskaniu u mnie sprzęgła muszę duzo mocniej wciskać swoje. Gdzie może tkwic przyczyna czy to jest kończące sie sprzęgło??
Z góry dziękuje za odpowiedzi


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 12:23:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.gru.2007 10:03:31
Posty: 97
Lokalizacja: Beskid Śląski
Witam.Uzupełnij profil,może jeżdziłeś autami z mniejszą pojemnością?w 2.5 sprzęgło idzie ciężej niż w 1.9,można spróbować odpowietrzyć. ;)

_________________
A6 C5 AVANT AVF

Black Machine


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 14:33:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2009 07:25:58
Posty: 104
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: A4 B5 2,5 tdi AFB
Tak wszystkie samochody miały mniejsza pojemnosc tzn 1,9. Więc to normalne ze sprzegło chodzi dośc cięzko??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 17:25:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Powinno chodzic lekko jak w innych sprawnych autach.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2009 22:46:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2009 07:25:58
Posty: 104
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: A4 B5 2,5 tdi AFB
Czyli jaka może być przyczyna??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2009 08:05:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Najczęstsza przyczyna w Audi TDI to kończąca się tarcza sprzęgłowa - sprężyna talerzowa się unosi i zmienia punkt pracy na mocno nieoptymalny. U mnie takie sprzęgło przejechało jeszcze 120 000 km w passacie a w Audi Q wymieniłem zawczasu żeby się nie siłować ze sprzęgłem. Po zmontowaniu nowej tarczy (grubsza) sprężyna powinna się robić całkowicie płaska przez co łatwiej ją przegiąć i rozsprzęglić. Co ciekawe zwykle chodzi ciężko a łapie dość wysoko...
Jeżeli chodzi o wymianę tarczy to regenaracja się sprawdziła (tarcza regenerowana -jak nówka 220PLN) , a w Audi dałem całe sprzęgło Bo miałem akurat dostęp po cenach hurtowych.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2009 11:02:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.maja.2009 07:25:58
Posty: 104
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: A4 B5 2,5 tdi AFB
Dzieki sliczne czyli czeka mnie wymiana sprzegła


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: