Leo napisał(a):
Zamawiam sobie przejażdżkę tym autem
You've got it!
Leo napisał(a):
To może ja też się podłącze na strojenie na hamowni, co? Przydałoby się. Ile taka przyjemność? rozumiem , że we Wrocku.
Tak we Wrocku, jak masz ochotę to zapraszam, może wynegocjujemy lepszą cenę. Koszt za około 3 godziny strojenia to okolice 600 PLN.
Migiel napisał(a):
a propos strojenia, Rafał jaka elektronika???
Custom strojona przez VTG. Jest jeszcze jedna opcja ale zobaczymy....., na pewno będzie robiona w Polsce przez Polaków.
Piotrek napisał(a):
Carlito-wystarczy do 2,7 tt zapodac skrzynie od 2.8v6 q -silnik jest ten sam tylko zmniejszona pojemnosc o 100 cm3. nawet skok jest ten sam. Moze tylko wytrz byc mniejsza. no i 5b
Rozumiem, że piszesz to w kontekście swap'u, o którym pisał Albert? Tylko jest jedno "ale" - 5 biegowa skrzynia z 2.8 jest sporo bardziej podatna na zniszczenie niż 5 biegowa skrzynia z S2 Alberta, tak więc nie ma to wielkiego sensu bo zakup skrzyni z 2.8 były cenowo zblizony do modyfikacji skrzyni z S2, tyle tylko, że tak jak napisałem skrzynia z S2 jest duzo wytrzymalsza.
Z tych samych powodów, o których napisałem powyżej w przypadku mojego swapu w A4, zostanie zamontowana skrzynia z S4 2,7TT (dodatkowo wzmocniona), a nie pozostawiona skrzynia z 2.8. Zresztą w moim przypadku trudno całą operację nazwać swapem bo poza budą, zresztą też mocno zmodyfikowaną, prawie nic z oryginalnego A4 2.8 nie pozostanie. Cóż mam takie chore hobby
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)