.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 00:21:36

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A6 C5 2.5TDI] Prosze o analize logow dynamicznych!
PostNapisane: 01.wrz.2009 13:36:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2008 20:13:34
Posty: 18
Lokalizacja: Stalowa Wola
Logi dynamiczne


011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/064 ... 80802.html
010
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6de ... bf245.html
008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/526 ... 00d69.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4f1 ... 0d654.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d66 ... 1da24.html
001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4a9 ... 98149.html
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d44 ... 8580b.html

_________________
AN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 C5 2.5TDI] Prosze o analize logow dynamicznych!
PostNapisane: 01.wrz.2009 16:03:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Czesc,
tnie przeplywka (co "pomniejsza" moc silnika)
Turbina nie trzyma rowno zadanego ladowania (to moga byc te "dolki" w mocy)
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=95479 - tu cos pisales o jakis problemach i zamiast kontynuowac watek to drugi zakladasz bez zadnego infa ze fura nietgos tamtegos?
Jezeli to jest 150 konna wersja to ktos grzebnal tam dolikatnie w sofcie (dokoksowal - raczej niegrozna amatorszczyzna: taki softowy powerbox)
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2009 16:10:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
to jest AFB [nr ECU przynajmniej na to wskazuje].

- silnik po dziwacznym tuningu [podniesiona sama dawka];
- lmm do czyszczenia/wymiany;
- sprawdzić luz wirnika w T oraz sterowanie łopatkami - zbyt duża dziura po OB.


[+]
Przemek był szybszy.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2009 16:37:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2008 20:13:34
Posty: 18
Lokalizacja: Stalowa Wola
Wielkie dzieki koledzy za rady.
Tak jak kolega przemek napisal ,zamiescilem kiedys logi statyczne i wyjasnilem z czym mogly byc problemy i co przy aucie bylo robione.

Postaram sie jak najkrocej opisac wszystkie fakty.

Jakis rok temu kupilem auto ,zasuwalo jak rakieta (mimo tego ze przeplywka nie dawala pelnej mocy) silnik pracowal pieknie. po pol roku zamontowalem nowa przeplywke boscha (ta ktora jest obecnie) auto smiglao w sumie tak samo. Jakies 3 miesiace temu padl jeden ze wtryskiwaczy (pelno dymu ,nie rowna praca silnika ,zero przyspieszenia) Mechanik wymienil wtryskiwacz ,lecz samochod po tym zabiegu juz nie chodzil tak samo (glosniejsza praca ,lekkie drgania w kabinie na biegu jalowym ,brak kultury V6=traktor) po pewnym czasie znowu padl ten wtryskiwacz i zostal ponownie wymieniony na uzywany. Do tego momentu jest tak jak napisalem. Dzisiaj sciagnolem wtyczke z przeplywki i na biegu jalowym gazujac ,silnik super wchodzil na obroty. Jadac z odpieta wtyczka juz byla lipa ,czyli na przeplywce jest lepiej jesli chodzi o jazde.

Odnosnie chipow i tak dalej ,auto nigdy nie bylo chipowane. Jak dla mnie to moze byc cos z ukladem zasilajacym ,moze trzeba sprawdzic wszystkie wtryski ale czy napewno?


Mówiac o skokach cisnienia podczas jazdy jest to prawda ,na niskich obrotach az do 2500 prawie wogole sie nie rozpedza. Pozniej jak przekroczy ta granice to spotyka turbodziure ,nastepnie ciagnie juz normalnie ale nie z taka sila jak kiedys.

Moim zdaniem w porownaniu do tego co bylo kiedys to samochodem jezdzi sie bardzo "twardo"

Mam nadzieje ze jakos mi pomozecie ,bo wiem ze jazda zdowym v6 tdi nawet 150 km jest super.

Na koniec tak jak meszrum napisal to jest AFB zapomnialem napisac ,przebieg 260 tys oczywiscie manual. Dzieki i czekam na pomoc

_________________
AN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2009 18:51:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lis.2007 12:34:27
Posty: 1902
Lokalizacja: Wroclaw
Cytuj:
Jakis rok temu kupilem auto...Odnosnie chipow i tak dalej ,auto nigdy nie bylo chipowane.

czyli masz 10letnie auto od roku ale wiesz na 100%, ze nikt go nie chipowal go? Przyjmijmy wiec ze masz specjalna edycje legii cudzoziemskiej

Cytuj:
Jak dla mnie to moze byc cos z ukladem zasilajacym ,moze trzeba sprawdzic wszystkie wtryski ale czy napewno?

zostaw te wtryski chwilowo. masz problemy z T i szukaj serwisu, ktory przeczysci T (to zrobi pewnie kazdy mechanik) lub naprawi (juz nie kazdy mechanik)

Przeplywke chwilowo zostaw - Twoj mizeria-chip to ruszenie tylko zyczenia kierowcy i ogr momentu. Bardzo prawd., ze na seryjnym sofcie MAF nie cialby dawek
Najlepiej wstawic seryjne kosci by miec pewnosc ze amator co grzebal nie namotal czegos na pale czego w logach nie zobaczy sie
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
TDI VP, PD: Analizujemy Logi - przepływomierz
TDI VP:Analizujemy Logi TDI - kąt wtrysku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 19:20:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2008 20:13:34
Posty: 18
Lokalizacja: Stalowa Wola
Witam

Panowie dzisiaj odkrecilem oslone silnika i odpinalem wezyk od gruszki turbiny i egeru. W obydwu przypadkach przykladalem palca i co zaobserwowalem to dosyc mocne zasysanie ,zarowno wezyka od rurbo i od egru. Nie znam sie jakos za bardzo ,ale czy tak wlasnie ma byc?

Nastepna ciekawostka ,to przypadkiem zauwazona wolna wtyczka przy scianie po stronie kierowcy. Tak poprostu sobie wisi i nic nie jest do niej podpieta i znowu pytanie czy ona jest w jakims celu czy poprostu ktos jej nie podlaczyl.

Ponizej link do zdjecia tej wtyczki:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0b4 ... 06153.html

_________________
AN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 19:35:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
Proponuję sprawdzić czy na zaworkach od sterowania pracą T i EGR są wtyczki, bo ta czarna przypomina mi wtyczkę od zaworka EGR
Tutaj jest zdjęcie tych zaworków
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... ff46fded51
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 08da62b51d
Nie sugeruj się strzałką na zdjęciu, ona pokazuje zawór N75 a czarna wtyczka jest od EGR.
Znajdziesz je na ścianie grodziowej mniej więcej na wysokości akumulatora :D

Hmmm nie doczytałem, że wtyczka znajduje się po stronie kierowcy wobec tego proponuję sprawdzić wtyczki na tych czujnikach (niebieska strzałka):

Obrazek

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Ostatnio edytowano 02.wrz.2009 19:47:16 przez Levuss, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 19:46:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2008 20:13:34
Posty: 18
Lokalizacja: Stalowa Wola
dzieki kolego za rade ,ale te wtyczki ktore wymieniles sa na miejscu. Ta wolna wtyczka jest od strony kierowcy i nie znalazlem miejsca gdzie ona moze byc wpieta

_________________
AN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2009 19:50:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.maja.2006 15:06:20
Posty: 516
Lokalizacja: Parczew
arturn29 napisał(a):
dzieki kolego za rade ,ale te wtyczki ktore wymieniles sa na miejscu. Ta wolna wtyczka jest od strony kierowcy i nie znalazlem miejsca gdzie ona moze byc wpieta

Rozumiem, jutro z rana zbadam swoje AFB i zobaczę czy w okolicach kierowcy jest jakiś czujnik do którego mogła być podpięta ta wtyczka i dam znać.

_________________
2.5 V6 To Dopiero Idzie
Obrazek
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
.
Moja NiuŃkA
Jestem optymistą, wiem to pewne kupię 2.5 Tdi BAU i to jest niezmienne.

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: