Czesc,
gdyby ten czip byl w manualu i T trzymala zadane cisnienie to bym powiedzial zwykly mocny czip - troche malo finezyjny ale zaden powod do placzu (Meszrum psy wiesza - ze wzajemnoscia - na userze P. tego forum a On promuje SS.. wiec psy przechodza na SS...: co by nie zrobili to napewno zrpobia zle - ale nie wpadajmy w skrajnosci)
Niestety w tym aucie jest problem pt multitronic - najbardziej bombowa skrzynia biegow i palowanie takiego auta z czipem (nie normalne uzytkowanie - bo to raczej niczym "ponadseryjnym" nie grozi) to zawsze risk do kwadratu
Drugi problem to niedoladowanie T... moze to T jest do naprawy/czyszczenie a moze pompa pomalu dogorywa i nie podaje wlasciwie paliwa (parametr CF podwyzszony przy raczej malej dawce w 001 co raczej wyklucza przyczyne "a bo silnik byl obciazony")
Dla mnie nie jest pojete jak mozna bylo zaserwowac czipa bez wiedzy wlasciciela????
Ponoc za czipy bez hamowni w SS placili inni po 1500pln wiec masz gratisa
Z tego mega watku o ile pamietam wynika, ze skrzynia niby zmienia biegi poprawnie i tylko tip nie chodzi? Jezeli tak to nie robilbym nic w tym aucie bo:
- T niedoladowuje a nie przeladowuje (moglaby sie wysr..)
- jezeli to pompa pada to naprawa tego bylaby droga a jezeli to jej naturalne zuzycie to moze i tak bedzie jezdzic jeszcze latami
- nie wiem czy jednoznacznie mozna stwierdzic czy problem dotyczy T czy pompy wiec bym wstrzymal sie z ruszaniem jednego i drugiego
- moze to cos w samym czipie (malo prawd.) namotane jest i rozstraja T ale nie sadze.. by sie przekonac to musialbys wgrac soft ori wiec chyba nie warto
Twoj chipmacher musial zczytac ori soft - popros by Ci przynajmniej przeslal wersje ori
Kupiles auto z multi... zamiast go wyp... na zlom przy pierwszej awaryjce i wlozyc manuala wrabales sie w superdrogie naprawy na drugim koncu Polski - zacznij uzytkowac auto a w miedzyczasie szukaj moze manual na ebaju albo sprzedaj auto teraz bez pakowania kasy (poplaczesz ze 3 dni nad wtopiona kasa ale ile zaoszczedzisz tej ktorej juz w auto nie wpakujesz?)
@Meszrum
to nie idzie tak ze dasz 10% wiecej koksu i masz 10% wiecej momentu i mocy (porownaj logi jednego forumowicza z czipem na 185 i 200 koni)
Logi sa... teraz czas wiec na Konradkowa nereczke!
Edit:
@Pawel
na necie latwo kogos z blotem zmieszac jak i latwo tez sciemniac (aktywny marketing) by kogos odstraszyc albo napedzic
leszczy
Twoje auto ma 2.5v6tdi pod maska jak i multitronic - i zarowno silnik jak i skrzynia (z naciskiem na skrzynia) bywaja klopotliwe ze wzgledu na wysokie koszta naprawy
Twoja skrzynia to bubel wszechczasow i zwykly mechanik tego nie zmieni... moze ja naprawic ale nie usunie bledow konstrukcyjnych (te dodatkowe tarczyki czy cos tam to jak puder dla brzydkiej baby) wiec bedzie to bomba po kres zycia tego auta
To o co konkretnie mozesz miec zastrzezenia to:
- przerzucanie jakis czynnosci naprawczych na Ciebie-klienta (sprawdzanie jakis magnesikow) - kompletny brak profesjonalizmu w podejsciu do klienta
- wladowanie mocnego chipa do tego auta bez Twojej wiedzy (
leszczu sie nie pokapuje a micha mu sie ucieszy ze lepiej zap...)
- zlewanie tego (czy w momencie juz czipowania czy podczas innych wizyt), ze silnik (co widac w 011T) nie jest sprawny (to tak jakby dziadkowi w domu starcow podac viagre ("czy z zycia mozna wycisnac wiecej?

)
W auto z ta skrzynia wrabales sie Ty, to Ty zdecydowales sie na naprawy jej i to w tak daleko od domu (taktyczny blad - moim zdaniem - Ty popelniles)
Wniosek:
nawet jeden z najbardziej doswiadczonych serwisow w PL od multi nie byl w stanie (mimo wielu wizyt!) przywrocic tej skrzyni do pelnej sprawnosci. Ja bym nawet oleju w niej nie wymienial (szkoda kasy!)... jezdzil az sie zrabie i zaswapowal na manuala albo kupil auto z tipem
Pozdrawiam,
Przemek