wappen napisał(a):
Witam,
Usterka: Powyżej 1500 obr/min (jak się włącza turbo) coś mi głośno świszcze - gdzieś
ucieka powietrze. Sprawdziłem gumy dolotowe i odlotowe od turbo, są niby całe .
Auto nie traci mocy, nie kopci za bardzo jak to się dzieje przy pękniętych wężach.
Nie wiem jak to zlokalizować, bo na biegu jałowym nie występuje usterka, tylko
pod obciążeniem.
Zastanawiam się czy to może być chłodnica powietrza, bo tam jeszcze nie dotarłem ?
Może macie jakieś sugestie ?
POZD
rr
1. Turbosprężarka "włącza się" natychmiast po uruchomieniu silnika
2. Gwizd może być spowodowany:
a) Nieszczelnością (do analizy organoleptycznej węże i próba ciśnieniowa z intercoolerem) + logi dynamiczne z bloku 01, grup 010 i 011.
b) Zarysowanymi łopatkami turbiny - vide zaniedbany filtr powietrza
c) Przeczulicą