.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 07.lut.2025 23:15:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2009 08:45:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
paweł w pl to bym sobie nawet rąk nie brudził zostawił bym auto u remka i odebrał po paru dniach , zaczynam podejrzewać że coś jest z elektryką nie tak ,dostałem już zegary dzisiaj podmienię ten od temperatury ,szkoda że nie mam czujnika temp. na podmiankę

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2009 08:53:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
To ty rozebrałes pół auta napisałes milion postów wydałes na telefon hgw ile kasy a głupiego czuknika temp nie podmieniłes ???????

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2009 10:34:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
pawlo5 napisał(a):
http://www.allegro.pl/item731175615_audi_s6_plus_silnik_4_2_v8_ahk_327_km.html

:peace:

ps. A tak na poważnie " Sprzedaj Parcha"


Hmmm nawet po drodze, trochę rzeźby z wiązką, która jest rozpracowana cała. ECU z S8 z automatem i będzie banglało :diabel:

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2009 12:39:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
pawlo5 napisał(a):
To ty rozebrałes pół auta napisałes milion postów wydałes na telefon hgw ile kasy a głupiego czuknika temp nie podmieniłes ???????

a skąd niby mam podmienić to nie polska tu aso mnie czeka ,na zegarze od kornela po pól godzinie temp jej poszła na 110 ,więc co do diabła jest że nie grzeje się od razu tylko -po pół godzinie potem wraca do normy i tak w kołko ,czy dobrze myślę że czujnik temp ecu jes na prawej głowicy z przodu a czujnik temp od zegarów jest z tyłu na lewej glowicy ???

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2009 12:57:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
mariuszj0808 napisał(a):
pawlo5 napisał(a):
To ty rozebrałes pół auta napisałes milion postów wydałes na telefon hgw ile kasy a głupiego czuknika temp nie podmieniłes ???????

a skąd niby mam podmienić to nie polska tu aso mnie czeka ,na zegarze od kornela po pól godzinie temp jej poszła na 110 ,więc co do diabła jest że nie grzeje się od razu tylko -po pół godzinie potem wraca do normy i tak w kołko ,czy dobrze myślę że czujnik temp ecu jes na prawej głowicy z przodu a czujnik temp od zegarów jest z tyłu na lewej glowicy ???


Myślisz chyba dobrze, tylko zamieniasz nazwy głowic. Bo ta od kierowcy to lewa głowica a ta od pasażera to prawa głowica. Mówię o ułożeniu kiery tak jak masz teraz, no chyba że zrobiłeś przekładkę na Anglika, podczas rozbiórki samochodu :):

Więc czujnik do Ecu siedzi z przodu na lewej głowicy, a od zegarów i klimy z tyłu przy prawej głowicy.

Zmień jeszcze ten stabilizator napięcia w zegarach. Możesz wyjąć czujnik od temperatury na zegar i klimę, i do garnka z termometrem a pod niego podpiąć miernik i sprawdzić rezystancję.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2009 13:46:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
Kornel napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
pawlo5 napisał(a):
To ty rozebrałes pół auta napisałes milion postów wydałes na telefon hgw ile kasy a głupiego czuknika temp nie podmieniłes ???????

a skąd niby mam podmienić to nie polska tu aso mnie czeka ,na zegarze od kornela po pól godzinie temp jej poszła na 110 ,więc co do diabła jest że nie grzeje się od razu tylko -po pół godzinie potem wraca do normy i tak w kołko ,czy dobrze myślę że czujnik temp ecu jes na prawej głowicy z przodu a czujnik temp od zegarów jest z tyłu na lewej glowicy ???


Myślisz chyba dobrze, tylko zamieniasz nazwy głowic. Bo ta od kierowcy to lewa głowica a ta od pasażera to prawa głowica. Mówię o ułożeniu kiery tak jak masz teraz, no chyba że zrobiłeś przekładkę na Anglika, podczas rozbiórki samochodu :):

Więc czujnik do Ecu siedzi z przodu na lewej głowicy, a od zegarów i klimy z tyłu przy prawej głowicy.

Zmień jeszcze ten stabilizator napięcia w zegarach. Możesz wyjąć czujnik od temperatury na zegar i klimę, i do garnka z termometrem a pod niego podpiąć miernik i sprawdzić rezystancję.

jeżeli ten stabilizator napięcia to to co myślę że widziałem to trzeba to wylutować i wlutować drugi ,to takie małe coś blaszka z chipem w środku ???

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2009 16:25:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
mariuszj0808 napisał(a):
Kornel napisał(a):
mariuszj0808 napisał(a):
pawlo5 napisał(a):
To ty rozebrałes pół auta napisałes milion postów wydałes na telefon hgw ile kasy a głupiego czuknika temp nie podmieniłes ???????

a skąd niby mam podmienić to nie polska tu aso mnie czeka ,na zegarze od kornela po pól godzinie temp jej poszła na 110 ,więc co do diabła jest że nie grzeje się od razu tylko -po pół godzinie potem wraca do normy i tak w kołko ,czy dobrze myślę że czujnik temp ecu jes na prawej głowicy z przodu a czujnik temp od zegarów jest z tyłu na lewej glowicy ???


Myślisz chyba dobrze, tylko zamieniasz nazwy głowic. Bo ta od kierowcy to lewa głowica a ta od pasażera to prawa głowica. Mówię o ułożeniu kiery tak jak masz teraz, no chyba że zrobiłeś przekładkę na Anglika, podczas rozbiórki samochodu :):

Więc czujnik do Ecu siedzi z przodu na lewej głowicy, a od zegarów i klimy z tyłu przy prawej głowicy.

Zmień jeszcze ten stabilizator napięcia w zegarach. Możesz wyjąć czujnik od temperatury na zegar i klimę, i do garnka z termometrem a pod niego podpiąć miernik i sprawdzić rezystancję.

jeżeli ten stabilizator napięcia to to co myślę że widziałem to trzeba to wylutować i wlutować drugi ,to takie małe coś blaszka z chipem w środku ???


Można to by tak nazwać.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2009 13:45:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2008 21:47:51
Posty: 2910
Lokalizacja: łuków -->UK
Auto: 80 b3 2.0 16v q
problem się wyjaśnił i nie miał nic wspólnego z układem chłodzenia a z układem elektrycznym tzn słaba masa , wziołem sobie przewód rozruchowy podłonczyłem pod silnik jeden koniec ,drugi do nadwozia i na moich oczach temp ze 110 poszła na 90 ,taka pierdoła a tyle kłopotu :/

_________________
bmw e39 530d
80 b3 2.0 16v quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: