mariuszj0808 napisał(a):
pawlo5 napisał(a):
To ty rozebrałes pół auta napisałes milion postów wydałes na telefon hgw ile kasy a głupiego czuknika temp nie podmieniłes ???????
a skąd niby mam podmienić to nie polska tu aso mnie czeka ,na zegarze od kornela po pól godzinie temp jej poszła na 110 ,więc co do diabła jest że nie grzeje się od razu tylko -po pół godzinie potem wraca do normy i tak w kołko ,czy dobrze myślę że czujnik temp ecu jes na prawej głowicy z przodu a czujnik temp od zegarów jest z tyłu na lewej glowicy ???
Myślisz chyba dobrze, tylko zamieniasz nazwy głowic. Bo ta od kierowcy to lewa głowica a ta od pasażera to prawa głowica. Mówię o ułożeniu kiery tak jak masz teraz, no chyba że zrobiłeś przekładkę na Anglika, podczas rozbiórki samochodu
Więc czujnik do Ecu siedzi z przodu na lewej głowicy, a od zegarów i klimy z tyłu przy prawej głowicy.
Zmień jeszcze ten stabilizator napięcia w zegarach. Możesz wyjąć czujnik od temperatury na zegar i klimę, i do garnka z termometrem a pod niego podpiąć miernik i sprawdzić rezystancję.