Przepraszam za odpowiadanie na własny post ale chciałem podbić temat ponieważ jestem po odpowietrzeniu auta i nowych logach.
1) Powietrze z układu udało się usunąć wymieniając filtr paliwa - dziękuję za trafne podpowiedzi.
2) Filtr Paliwa zakupiłem w Aso za 135 zł (Gajos, Sopot) - wspominam bo może ktoś byłby zainteresowany a cena wydaje się atrakcyjna.
3) EGR nadal niesprawny - okazało się że nie jest zablokowany ale padło urządzenie które nim steruje - podobno "przydrogawe" w wymianie więc
jeśli to nie wpłynie negatywnie na pracę silnika to wolałbym jego uruchomienie zostawić na koniec.
4) auto odpowietrzyliśmy dopiero dzisiaj ale już teraz można powiedzieć że:
- na pierwszy rzut oka nie zniknął odczuwalny brak mocy za to auto lepiej reaguje na gaz przy ruszaniu
- błąd sterownika wtrysku nadal się pojawia
- nadal występuje dziwny skok obrotów przy przyspieszaniu na 3 biegu
Logi:
ns000
ns001
ns003
ns004
ns007
ns013
ns014
ns018
bs000
bs003
bs004
bs011 - nie wiem jak to się stało ale zapomniałem zrobić
d000
d001
d003
d004
d008
d010
d011
No i gratis pomiar momentu (nie wiem czy dobrze wykonany bo przebieg wygląda dosyć dziwnie - wykres robiony od 2,5 tys ze względu na już wspomniany skok obrotów):
tip009
Bardzo proszę o dalsze, cenne uwagi.