Generalnie wygląda tutaj wszystko dobrze. Dawka ustawiona jest poprawnie, kąt wtrysku jest jak najbardziej poprawny. W takim razie do wyboru są cztery opcje:
1. gdzieś jest przerwa na jakimś przewodzie/któraś wtyczka nie łączy
2. wytarty potencjometr nastawnika lub zabrudzony sam nastawnik opiłkami stalowymi
3. zatarty przyspieszacz kąta wtrysku w pompie
4. uszkodzony potencjometr pedału gazu.
Co do opcji 3. raczej sam tego nie zrobisz, najlepiej jakbyś zalogował grupę 000 (nie BS) podczas jazdy zgodnie ze sztuką robienia logów.
Co do opcji 4 możesz sprawdzić to samodzielnie VAGiem, przekręcasz kluczyk nie odpalając fury, wchodzisz w Engine->measurment blocks, grupa 000 i na pozycji 3 przy puszczonym gazie masz 000, powili dodając gazu liczba ta się zwiększa, by przy max wciśnięciu było 255.
Opcja numer 2. - sam nie sprawdzisz. Możesz ewentualnie podnieść dekielek pompy i ocenić "na oko" stan potencjometra, delikatnie poruszyć suwakiem (tym plastikiem) i sprawdzić, czy całość płynnie i bez zacięć działa.
Opcja numer 1. - to chyba jasne
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)