Simpson napisał(a):
Na łańcuchu. O problemach z napinaczami itp nie słyszałem.
Czyli teoretycznie się nie wymienia? I nie ma takich prioblemów co np. w 4.0tdi, ze lubi sobie ten łańcuszek, którego sie teoretycznie nie wymienia przeskoczyć?
PS: Pytam o to autko, bo mam naprawde mega okazje kupić S4 B7 z USA, 38tyś zł. Ma do wymainy tylko błotnik i maske (wygląda tak jakby jakiś spaslak amerykański na nich usiadł i wygiął

) żadne klepanie ani prostowanie, tylko wyjąc te dwa elementy wstawic drugie i jak nówka. Auto ma 35tyś mil przebiegu, sprwdzałem w Carfaxie, sprawdzałem jego legalność itp. Oprócz tych dwóch elementów nadwozia auto w idealnym stanie, praktycznie jak nowe. Zapomniałem dodać, ze jest w pięknym krwistym czerwonym kolorze, dla mnie miód. Cena po opłatach oczywiście...
EDIT: Czy problemy z chłodzeniem w B6 zostały wyeliminowane w B7?