martab99 napisał(a):
rafal102 napisał(a):
rozrząd..??
Tarcze hamulcowe..?? Klocki.??
Sprzęgło.. ??
Jak ze skrzynią.. ?? czy są wytrzymałe.. ??
Zawieszenie..?? wahacze..?? amortyzatory..??
Proszę bardzo
:
- rozrząd kompletny z pompą wody: liczenie na mniej niż 2k z robotą to mrzonki
- olej+filtr, filtr powietrza, pyłkowe, filtr paliwa (mimo wszystko): 600 pln
- wymiana oleju w skrzyni+nowe uszczelki: 450 pln (remont skrzyni 5-6k)
- komplet wahaczy na przód: ok 1k
- amortyzatory: oryginały w ASO 2,2k/kmpl
- przepływomierz: oryginał w ASO 600 pln (pod warunkiem zostawienia starego)
- świece: 15-50 zł/szt (zależy jakie sobie zażyczysz)
- opony (pamiętaj, że seryjnie wyjeżdżało na '18): min 600 pln/szt za coś lepszego niż Chiny
- tarcze i klocki: rozsądne zamienniki ok 800 pln za kmpl na przód
Nie chodzi tu teraz o polemikę co można taniej a co drożej, bo wiadomo, że w zależności gdzie coś dostaniesz za mniej, coś za więcej. Rząd wielkości wygląda jak powyżej
Rozumiem że ten komplet wahaczy to made in china ? Bo za tysiąc złotych to mozna kupic ale na jedno koło a nie na przód - mowa o wahaczach lemfordera.
Remont skrzyni od 4 tys w górę, ja miałem wyciek ze skrzyni, po rozebraniu z zamiarem wymiany uszczelek no i oleju okazało się że pompa olejowa zaczynała się zużywać - komplet uszczelek, oleje, filtry, pompa olejowa - 4 tyś i spokój...
PS: Odnośnie skrzyń to mechanik z warsztatu w którym robiłem skrzynie powiedział że te 5 biegowe automaty to jedne z lepszych skrzyń jakie są na rynku. Normalnie eksploatowane nie sprawiają problemu.
Do eSki musisz się liczyć z tym że niektóre części będą droższe niż do zwykłej A8, a i komfort jazdy jest mniejszy niż w zwykłej A8, wiadomo... S8 to lekko usportowiona A8