.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 05:21:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 c4 2.0e] problem z wtryskiem. pilnie pomoc potrzebna
PostNapisane: 17.paź.2009 20:10:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2009 19:29:02
Posty: 15
Chlopaki pomocy...
Mam problem z ta przeplywką. Numery bosha 0438101035. Silnik abk rocznik 93. Po wymianie filtra paliwa przestal podawac paliwo. Podejrzewalem ze syf zapchal aparat. Po rozebraniu przeczyszczeniu pojawil sie problem w odwrotna strone.
Generalnie zalewa ostro silnik..nawet po przelaczeniu na lpg.(dlaczego?)
Pseudomechanik stwierdzil ze trzeba wymienic caly aparat gdyz ten talerzyk jest nie cale 0.5 cm nizej niz powinien byc, a poza tym sie tego nie rozbiera.-.-
Co o tym sądzicie? Ja juz rozkladam rece...ogolnie po odlaczeniu pompy paliwa z bezpiecznika odpala na gazie...ehh czekam na porady..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.paź.2009 23:17:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Odepnij kable od przepływomierza odpal i zobacz co się dzieje.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2009 09:19:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2009 19:29:02
Posty: 15
po odpięciu kabli i tak nie odpala co dalej ??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 c4 2.0e] problem z wtryskiem. pilnie pomoc potrzebn
PostNapisane: 19.paź.2009 10:21:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 12:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
realshot napisał(a):
Chlopaki pomocy...
Mam problem z ta przeplywką. Numery bosha 0438101035. Silnik abk rocznik 93. Po wymianie filtra paliwa przestal podawac paliwo. Podejrzewalem ze syf zapchal aparat. Po rozebraniu przeczyszczeniu pojawil sie problem w odwrotna strone.
Generalnie zalewa ostro silnik..nawet po przelaczeniu na lpg.(dlaczego?)
Pseudomechanik stwierdzil ze trzeba wymienic caly aparat gdyz ten talerzyk jest nie cale 0.5 cm nizej niz powinien byc, a poza tym sie tego nie rozbiera.-.-
Co o tym sądzicie? Ja juz rozkladam rece...ogolnie po odlaczeniu pompy paliwa z bezpiecznika odpala na gazie...ehh czekam na porady..


Sprecyzuj co dokładnie zrobiłeś i co się doładnie dzieje.
Jaki aparat ci się zapchał bo nie czaję.

Generalnie ciężko jest dobrze założyć gaz do tego silnika a jeżeli już ktoś założył to mikser powinien być założony na przepustnicy a nie jak większość idądych na łatwiznę gazowników między fltrem powietrza a przepływką. Odkręć przepływkę i sprzwdź czy klapa luźno chodzi i odbija do końca, jeżeli się zacina to masz przyczynę. Często też w tym silniku leci regulator ciśnienia paliwa i rzadziej czujnik temperatury (dwupinowy-niebieski).

_________________
Toczydełko dla starszych :)

A100 C4 Q AVANT
2.8 AAH automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 11:33:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
zapomniałem dodać żebyś zdjął klemę na 2 minuty przed odpięciem przepływomierza i dopiero spróbuj odpalić

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 13:57:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2009 19:29:02
Posty: 15
Flasher u mnie bezposrednio przed przepustnica jest podawany gaz.
A chodzi mi o aparat rozdzielajacy paliwo czyli przeplywke. Klapka chodzi gladko i sie nie zacina. Pojawil sie taki problem iz pomimo podniesionej klapki przeplywki nie podawal paliwa.. myslac ze jest zapchany rozkrecilem aparat ale wszystko bylo ok. Po zlozeniu zalewa silnik...nawet gdy przelącze na lpg. Gdzie znajde regulator cisnienia i ten czujnik?

Rookie o jaką kleme chodzi?

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 16:35:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2006 12:25:33
Posty: 263
Lokalizacja: Lublin
Jaki tam właściwie masz silnik.... coś mi się ubździło że ABK a ty masz pewnie jakiś inny. W ABK jest elektroniczny wtrysk.

_________________
Toczydełko dla starszych :)

A100 C4 Q AVANT
2.8 AAH automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 18:45:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Chodziło o klemę + na akumulatorze

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 20:59:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2009 19:29:02
Posty: 15
flasher no rocznik '93 2.0 115 km w audi 100..to chyba byl abk..na mechanice nie znam sie jeszcze ;) ide odlaczyc ten aku i zaraz odpisze czy cos lepiej...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 21:49:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2009 19:29:02
Posty: 15
Po odpieciu kabli z przeplywomierza dalej podaje duzą dawke paliwa.. wiec na logike patrzac zdjolem rure (kolektor-przeplywomierz) tak aby mial wiecej powietrza i faktycznie odpalil na benzynie. A smierdzialo dookola benzyna az milo heh no za duza dawka i nie przepala...
Czy to jest wina przeplywki czy moze to byc jakis czujnik?? Panowie co robic?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.paź.2009 23:32:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
Śmierdziało benzyną bo komputer odkrył że ma odpięty przepływomierz i wszedł w tryb awaryjny.
Spróbuj teraz kolego podłączyć wszystko jak było , zdjąć na chwile klemę celem skasowania korekcji mapy wtrysków i zobacz czy odpali jak nie to przepływka do regulacji a w najgorszym razie do śmieci.
Kolego czy Ty masz wtrysk mechaniczny ?
Wtrysk mechaniczny:
Obrazek

Wtrysk elektroniczny:
Obrazek

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 10:21:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2009 19:29:02
Posty: 15
Wtrysk jest mechaniczny:) A wiec tak podpiolem wszystko, wlozylem bezpiecznik od pompy i zdjolem kleme na chwile. Reakcja auta taka sama jak wczesniej nie odpala ani na benzynie ani na lpg. Wyjolem bezpiecznik od pompy i odpalil na lpg. Wkrecilem na obroty i nie gaszac silnika wlozylem bezpiecznik ponownie , przelaczylem na benzyne silnik gasl na wolnych ale wkrecal sie bez problemu tylko znowu czuc bylo smierdzaca benzyne i znow az lalo benzyne z tlumika. Czyli dalej zalewa ostro silnik.....tak jak wczesniej ;/ Jak sie reguluje ten rozdzielacz? ehh...dzwonilem juz po szrotach i w okolicy znalazlem tylko przeplywke na pelnym wtrysku od b3 1.8 bedzie pasowac??

Zauwazylem teraz wiszacy 3 pinowy kabel ktory od dawna jest zawieszony sobie w silniku ktos kiedys musial uznac ze nie jest potrzebny -.- w dolnym lewym rogu pod rozdzielaczem paliwa. ::
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 15:58:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.maja.2006 22:04:35
Posty: 584
Lokalizacja: Zgierz
Auto: A6 C6 2.0 TDI CAHA
No to masz kolego silnik taki jak ja miałem typ AAD. Aby zubożyć mieszanke musisz mieć imbus 3 poszukać dziurkę pomiędzy rozdzielaczem a guma na przepływomierzu. Kręcenie w przeciwnym kierunku do ruchu wskazówek zegara powinno zubożyć mieszankę.Podczas kręcenia nie dociskaj imbusa.
ALE ZANIM COKOLWIEK POKRĘCISZ !!!, przypomnij sobie czy nie miałeś wcześniej jakiegoś strzału gazu po którym zniknęły wolne obroty ? Jeżeli tak to zdejmij gumę z przepływomierza wyprostuj jeszcze raz porządnie klapkę i ustaw ją tak jak mówi rysunek.

_________________
A6 1.8T AEB
A4 1.8 ADR(było)
c4 2.0 e 115KM (było)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 19:15:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.wrz.2009 19:29:02
Posty: 15
wystrzal gazu byl bo kupilem auto juz z rozerwana guma..wiec jest taka opcja.. a ta klapka przeplywomierza jest minimalnie nizej niz powinna...
Jednak chcialem podkreslic ze auto odpalolo na benzynie po remoncie silnika... zdjadlem obiad wrocilem i przestalo odpalac;) dlatego rozkrecalem ten rozdzielacz paliwa...no.. nie wiem sam ..potem dobieral sie do tego pseudo mechanik...wiecej tam nie zaprowadze zadnego auta...
.moze tylko to wyregulowac jakos? i tak nie jezdze na benzynie ..chodzi oto zeby odpalal..
czy moze kupic taka przeplywke za 100 zloty od b3 1.8 na pelnym mechanicznym wtrysku?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: