.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lis.2024 17:00:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [S6 C4 V8] Strasznie stuka w silniku
PostNapisane: 15.paź.2009 10:15:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2005 01:21:03
Posty: 81
Lokalizacja: Lublin
czesc koledzy mam ogromny problem......
Pojechalem sobie poslizgac sie po sniegu... wszytsko super, ale zapalila sie rezerwa, wiec mysle najwyzszy czas zajechac do Szejkow naftowych i dotankowac zlotego nektaru... jade dobre 50m, az tu nagle pryk silnik zgasl.... OKI... mysle koniec paliwa, ale sprobojemy odpalic...
Rozrusznik ani drgnie... kurcze pomyslalem ze moze wina alternatora po dzien wczesniej wymienialem na nowy i nie spojzalem na wskazania Voltomierza jak sie slizgalem, i moze nie ladowal aku...

Postalem troche, przyjechal kumpel, pojechalismy na stacje, wrocilem zatankowalem S6...
nadal nie chciala odpalic... po 10 probach, zagadala.... ja szczesliwy z kumplem... mowie zapalimy papieroska... az tu nagle pryk zgasla... O kurcze powiedzialem... co sie dzieje...
Znowu nie chciala odpalic jak probowalem, kontrolki przygasaly a rozrusznik robil moze pol obrotu walu i nic... za 3 razem, BRYK odpalila... ale przy tym niemilosierny stukot z sinika sie pojawil i nie chce przestac, auto zapitala jak wczesniej, ale stuka V8 niemilosiernie... po stronie alternatora tak jakby w glowicy...

I teraz tak... nie wiem czy to hydro-popychacze?? czy pompa vacum, a wlasnie jak jade powoli, tzn. dojezdzam np. do skrzyzowania to trace wspomaganie kierownicy, dodam gazu wspoma wraca... stukanie tak jakby na swiecy z przodu w glowicy lewej patrzac na silnik po otworzeniu maski...

Koledzy pomozcie... czy ktos sie juz z tym spotkal??

_________________
Audi Coupe Rulez


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2009 10:26:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12018
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
PANEWKI.
przy moim silniku tak było, że kręcił bardzo ciężko z walniętą panewką.
stuk też był, i też mi się wydawało, że to może popychacz...
niestety , wyprowadzono mnie z błędu...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2009 11:31:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Ciśnienie oleju coś by powiedziało...

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2009 11:34:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6615
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
W S6 nie ma takiegop pokaźnika... ale napewno warto sprawdzić manometrem ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2009 13:18:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2005 01:21:03
Posty: 81
Lokalizacja: Lublin
Panowie... Dramat... dobrze mowisz... walnela panewka.... musze szukac drugiej motorowni.. bo jak znam zycie wal tez jest do wywalenia, bo juz zrobilem ok 50km...
Remontowac sie nie oplaca, bo koszty mnie zjedza, a przy naszych fachowcach, nawet tych najlepszych i zaufanych motorek pochodzi mniej niz z fabryki nowy wyjechal...

I teraz sprawa znalezienia takie motoru w dobrym stanie, ??
Rozmawialem z kolega ma np. V8 300KM z audi A8... ale tak sie zastanawiam czy to do mnie podejdzie, tam chyba juz jest inaczej sterowana mieszanka bo gora silnika jest juz inna niz w moim przypadku... wiec boje sie robic taki SWAP zeby nie wyszlo Bog Wie Co jeszcze i koszty urosna do mega rozmiarow...

Ktos sie juz spotkal z podmianka silnika gdzie gora byla stara a zakladany jest motor od A8 np. gdzie filtr jest z lewej strony a nie centaralnie nad kolektorem dolotowym??

_________________
Audi Coupe Rulez


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2009 19:06:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
w najgorszym przypadku wkładasz dół z A8 np. abz a reszta dziadostwa zostaje stara i maszyna jeżdzi.
W najlepszym przypadku kupujesz aec a w jeszcze lepszym ładujesz cały silnik z a8 z wiązką do twojego. Wszystko praktycznie pasuje.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2009 21:56:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2005 01:21:03
Posty: 81
Lokalizacja: Lublin
no i wlasnie o wiazke mi tu chodzi bo z A8 to jezeli sie myle jest 8 cewek a w AEC jedna i chyba jest inaczej z kopulka rozdzielacza... boje ze nie damy rady tego przeskoczyc... Poprawcie mnie jezeli sie myle

Na dzien obecny mam nagrany silnik AEC o przebiegu 200 tys km... z Austrii

_________________
Audi Coupe Rulez


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2009 22:04:52 
Klubowicz

Dołączył(a): 13.kwi.2005 18:43:43
Posty: 950
Lokalizacja: Warszawa
W identyczny sposób załatwiłem swój stary silnik.
Zabawa w kręcenie bączków na parkingu a potem stuk panewek. Tylko u mnie się kontrolka nie zapalała.
Jak masz AEC w kupnie to po co kombinować, no chyba że chcesz te 10 kuca więcej i moment trochę niżej, to można się pobawić z przełożeniem wiązki.

_________________
1. Coupe 2.3 NG ośka - 2005/2007
2. V8 4.2 2007/tej daty nie będzie :D
taki dźwięk mam na co dzień :)-> http://www.youtube.com/watch?v=AI8lSIEjnQs
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.paź.2009 23:55:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
w AEC masz dwie cewki i dwa rozdzielacze do ABZ przekładasz wiązkę
albo gruba rzeżba

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2009 13:50:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04.kwi.2005 01:21:03
Posty: 81
Lokalizacja: Lublin
Panowie to co jesczze zauwazylem.... zrobilem juz 120km z tym stukaniem... jakby to byla walnieta panewka, juz dawno korba by mi miska wyszla... ale teraz jak silnik odpalony a auto stoi trace wspomaganie kierownicy... kurcze... co sie dzieje?? a stukot jest tak jakby w glowicy... a nie na dole silnika....
Moc nie spadla, kontrolka oleju sie nie zapala, na boardzie tez wszystko gra... Dziwny przypadek

_________________
Audi Coupe Rulez


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.paź.2009 15:05:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Może zdejmij pasek osprzętu i odpal silnik? Wykluczysz pompę wspomagania.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 73 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: