Witam ponownie. Obiecane logi narazie bez dynamicznych.
Statyczne
000
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b12 ... acff5.html
001
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7d8 ... 2ac7b.html
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c3f ... 5aeb7.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d05 ... 9d986.html
007
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ea1 ... cd936.html
013
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d0e ... ade75.html
014
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/12c ... f495b.html
018
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/209 ... 88561.html
BS
003
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b07 ... 19704.html
004
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/288 ... 72622.html
011
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1f0 ... 4bcf1.html
Rano pali od strzała, przez chwilę słychać metaliczny stuk jakby coś obcierało potam cisza ladnie pracuje ale jak dodaje gazu to słychac ten metaliczny dżwięk. Na jałowym pracuje dość ładnie ale we wnętrzu czuć wibracje, przy dodawaniu gazu zaczyna się robić głośno. Chdzi mi po głowie konwertos skrzyni bo podczas jazdy 1 2 3 słychać metaliczny dzwięk brak mocy, na 3 zapina sprzęgło konwertera i dzwiek metaliczny ustępuje robi sie ciczej . Tylko się zastanawiam czy konwerter na wpływ na niewkręcanie się silnika na jałowym. Powiedzcie co o tym sądzicie , co mam sprawdzić jakie logi zrobić. Dodam jeszcze że z rana mocno dymi na szaro i śmierdzi. Jak się nagrzeje to dymienie ustępuje ale bardzo śmierdzi. Bardzo proszę o pomoc.