golob napisał(a):
Baskecior napisał(a):
Filtronowi podziękuj
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ale są jakieś na to dowody? Byłem ostatnio u dobrego pompiarza i mnie lekko zje.. ze jeszcze filtra nie wymienilem a już syf w pompie widział (nomen omen filtron, po przebiegu 20tyskm) i go wyraźnie pytałem czy zmieniać na jakiegoś knechta/manna czy może być filtron, na to on stwierdził że filtrony są równie dobre i śmiało je stosować, byle by wymieniać ogólnie filtr co 10tys km, razem z olejem i filtrem oleju.
Problemy z Filtronami znane z autopsji.
Filtry paliwa mają słabą przepustowość, powietrzne są wciągane przez suszarki ... niezbyt rzadko jeśli skonsutlować doświadczenia.
To_JA! napisał(a):
Może to nie całkiem w tym temacie ale sugerowałbym od razu dać końcówki z AEL'a chyba że na mocy Ci nie zależy tylko na ekonomii. Po zmianie powinieneś od razu uzyskać poziom mocy równy lub większy niż AEL bo mapa sterowania pompą jest dopasowana do końcówek o mniejszej przepustowości (większym oporze hydraulicznym).
Wiadomo że mniejsze otworki (fabryczne do AAT) dają lepsze rozpylenie przy małych dawkach ale różnice w zużyciu paliwa są trudne do oceny.
Z tego co pamiętam kolega cygaro-avant ma wtryski AEL niech się wypowie.
Powodzenia!
Kolega zapomniał iż zapodanie wydajniejszych wtrysków powinno zostać skompensowane korekcją mapy kąta i ciśnienia ?
Oprócz delikatnie większej mocy będzie mało delikatny Batory ...