a teraz zagadka
samochód po wymianie pompy wspomagania stał 2 tygodnie nie ruszany
po naprawie pierwsze kilometry i przy 170-180 błąd KAT i telepie autem...
wjazd na kompa, usunięcie błędów typu (wypadanie cylindra3, 5 cos tam jeszcze), po usunięciu błędów auto chodzi na wszystkich garach, smiga jak trzeba i jest kochane....
2 godziny później odłączenie akumulatora zeby zdjąc na chwile kierownice, auto przy 180 błąd KAT i wypadanie czegoś tam, nie pamietam juz tych błędów)
kto zgadł co jest przyczyną?
no słucham?
to teraz co sie okazalo - po kazdym rozłączeniu akumulatora wywala taki blad przy dużej predkosci, po wykasowaniu bledów jest ok
i teraz Wasza rola moi koledzy - o co tu chodzi?
to, że ustaliłem co zrobic zeby bylo dobrze to zwykly przypadek wiec jestem zly, zly na to ze cos takiego sie dzieje, wiec proszę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu - czemu tak, co jest przyczyną, skąd to się bierze i z czym to się je.
Będę wdzięczny za wskazówkę, bo czeka mnie teraz za jakis czas zalozenie audio i musze odlaczyc akumulator na chwile - i znow będzie błąd! znow musze jechac na kasowanie, ale skasuje go dopiero jak przekrocze 180km/h bo wczesniej sie nie pojawia i auto chodzi jak burza
1. nienawidzę komputerów i nie zdziwie sie jak kompa do A8 projektował Microsoft
2. - już tak poważniej, to prosze o sugestie, ewentualne wyjasnienie o co cho
z góry dziękuję i pozdrawiam
![Smile :)](./images/smilies/001.gif)