.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 18:27:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 16:28:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
asior napisał(a):
Misiek1 napisał(a):
Mam pytanie jak jest np. z RS6 czy a8?? mógłbyś podać??


Moglbym, ale sprecyzuj wymagania, bo jest tego sporo


Co do RSek... oczywiscie jest polowe mniejsza, ale tak czy siak wycgodzi to sporo... Pamietajmy, ze przy pojemnosci powyzej 2,0 akcyza rosnie do 18,6 procenta, a to juz robi spora sume...


No tak ale jak masz zaplacić 7k zamiast 15k to robi rożnicę ;)

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 16:55:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.kwi.2009 14:32:43
Posty: 260
Lokalizacja: Kraków
Powiedzmy ,że
Audi A8 2000-2002
Audi S8 od 2000-2002
A8 3,0TDI (2006-2007r.)- jak jest różnica to Lang
Sorry za offtopa ale zastanawiam się czy nie poczekać do wiosny ze zmiana samochodu?? Nie wiem jak jest teraz ale jeszcze parę lat temu Niemcy zmieniali bardziej autka na wiosnę.

_________________
Audi C6 3,0 TDI (10,VI ,2011-2013)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.paź.2009 17:43:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
Misiek1 napisał(a):
Powiedzmy ,że
Audi A8 2000-2002
Audi S8 od 2000-2002
A8 3,0TDI (2006-2007r.)- jak jest różnica to Lang
Sorry za offtopa ale zastanawiam się czy nie poczekać do wiosny ze zmiana samochodu?? Nie wiem jak jest teraz ale jeszcze parę lat temu Niemcy zmieniali bardziej autka na wiosnę.


W przyszłym roku wchodzi nowa A8. Więć cena D3 mocno spadnie. A D2 poliftowe na łeb i szyje polecą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.paź.2009 11:20:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lut.2005 07:44:55
Posty: 87
Lokalizacja: Bydgoszcz
asior napisał(a):
Bylo mowci, ze chodzi o RS4 Jacka... znam go... moj kumpel... malo tego... moje S4 pochodzi z jego rak... Nie ma fabryki naklejek, tylko przyciemnia szyby... Faktycznie jest z Bytowa... Dawno z nim nie rozmawalme, al chyba jeszcze jej nie sprzedal...autko polecam z czystym sumieniem...


Miałem okazję z Jackiem rozmawiać na IV rundzie SRT 1/4 Cup w Borsku, staliśmy razem w kolejce do startu. RS4 jak marzenie, praktycznie nowe auto z symbolicznym przebiegiem, trzaskał regularne 12,5-12,6 bez żadnego wysiłku. Bardzo zdorwe auto godne polecenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 11:39:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
designer a moze RS2 :peace: :diabel:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 12:10:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
dejf napisał(a):


Załozyciel tego wątku poszukuje szybkiego i komfortowego auta, a nie tylko szybkiego. RS2 jest tak ochydne, że jak nie patrze to mi sie niedobrze robi :/, ten zderzak z przodu i masakryczna blenda z tyłu to porażka, zwykła 80 kombi mi się oo wiele bardziej podoba. Osobiście nie widze w tym aucie nic co by mnie skłaniało wydać na niego 17-18tys euro. Natomiast RS4 jest ładne, wygląda "potężnie" z tymi szerokimi nadokalami, jest mega szybkie (sporo szybsze od rs2) i na dodatek cena jest ta sama albo niższa, a auto tez już powoli staje się kutlowe i mega żadko spotykane.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 12:26:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2007 21:43:58
Posty: 465
Lokalizacja: Płock
Auto: Audi A3 1.9 TDI ASZ+ 234/460
2rafal7 napisał(a):
RS2 jest tak ochydne, że jak nie patrze to mi sie dobrze robi :/, ten zderzak z przodu i masakryczna blenda z tyłu, zwykła 80 kombi mi się oo wiele bardziej podoba, osobiście nie widze w tym aucie nic co by mnie zmuszało wydać na niego 17-18tys euro. Natomiast RS4 jest ładne, wygląda "potężnie" z tymi szerokimi nadokalami, jest mega szybkie (sporo szybsze od rs2) i na dpdatek cena jest ta sama albo niższa, a auto tez już powoli staje się kutlowe i mega żadko spotykane.


To twoja subiektywna opinia :): '95r. a '00 to są dwie różne epoki wiec nie wiem czego oczekujesz od starego RS2.
Tez mi się bardzo podoba RS4, jednak dla mnie RS2 jest dużo bardziej kultowe (jeżeli juz poruszamy ten temat) i niespotykane, dlatego trzyma cene. Design oczywiście jest dużo bardziej ordynarny, surowy, mniej nowoczesny, i to moze sie podobac mniejszej liczbie fanów motoryzacji :) kwestii szybkosci obu aut nie poruszam gdyz obie RS'ki sa rozwojowe i bardzo szybkie.

pozdr ;)

_________________
Jest: A3 8L 2001 Ambition ASZ++ AL+gtb2260vk+FMIC+Exhaust 2.6" by derbiak + remap by mTronik - 234/460 http://postimage.org/image/n5aoj9aqp/
Było:
- A4 B5 Avant AFN: gt1749va (2600mbar) + FB 0.216 + kolektor AWX + sprzęgło AWX by Radzik + nadkole S4 + gierka by Mr Robak = 90ps@2000rpm, 380N/m@2626rpm
- 80 B4 1Z '94
Ponadto na podwórku: A4 B6 AVF quattro '03, A3 ASZ '02, A3 ALH '99 - sprzedam

SPRZEDAM części z mojej A4 B5 AFN - pw.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 13:00:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
2rafal7 napisał(a):
dejf napisał(a):


Załozyciel tego wątku poszukuje szybkiego i komfortowego auta, a nie tylko szybkiego. RS2 jest tak ochydne, że jak nie patrze to mi sie niedobrze robi :/, ten zderzak z przodu i masakryczna blenda z tyłu to porażka, zwykła 80 kombi mi się oo wiele bardziej podoba. Osobiście nie widze w tym aucie nic co by mnie skłaniało wydać na niego 17-18tys euro. Natomiast RS4 jest ładne, wygląda "potężnie" z tymi szerokimi nadokalami, jest mega szybkie (sporo szybsze od rs2) i na dodatek cena jest ta sama albo niższa, a auto tez już powoli staje się kutlowe i mega żadko spotykane.


Dokładnie :peace: Auto ma służyć jako rodzinne, więc musi być komfortowe. Teraz mam S6 które też jest mega komfortowe i też szybkie, ale po primo jest za duże na moje potrzeby, secundo jest mało ekonomiczne. RS4 ( ale tylko B5 ) jest złotym środkiem, jest szybkie, komfortowe, funkcjonalne i do tego pali rozsądnie przy właściwie nieograniczonych możliwościach rozwoju.

Swego czasu myslałem o RS2, ale to musiałoby być 2 auto bardziej na zasadzie inwestycji. W tym momencie przestały być mi potrzebne 2 auta, więc chcę je zamienić na 1 ale konkretne :):

A wracając do auta z tematu to jestem po wstępnych rozmowach z właścicielem. Dostałem zdjęcia na maila, VIN i znam całą historię auta w Polsce. Jestem nim poważnie zainteresowany i napewno pojadę je obejrzeć, ale najpierw muszę sprzedać jedno z obecnie posiadanych aut....

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 13:12:12 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Przy przejściu z C5 na B5 poczujesz sporą różnicę i... dyskomfort. Oczywiście moc i wyposażenie RS4 powinny Ci wynagrodzić wyrzeczenia. ;)

Swoją drogą jesteś przedstawicielem rzadkiego nurtu myślowego i nie boisz się przyznać, że auto może być "za duże na moje potrzeby".

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 13:31:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
sebolec napisał(a):
Przy przejściu z C5 na B5 poczujesz sporą różnicę i... dyskomfort. Oczywiście moc i wyposażenie RS4 powinny Ci wynagrodzić wyrzeczenia. ;)

Swoją drogą jesteś przedstawicielem rzadkiego nurtu myślowego i nie boisz się przyznać, że auto może być "za duże na moje potrzeby".


A czego tu się wstydzić :?: Po prostu samochód pakuję "po dach" max 2 razy w roku ( wakacje i narty ), a tak to śmigam po mieście i wielkość C5 mi nie jest potrzebna -> dlatego S6 stoi w garażu, a ja jeżdżę B6. Zresztą B6 byłem już na wyjeździe i spoko się zapakowałem, a pojemność podobna jak w B5. Poza tym są jakby co jeszcze boxy dachowe. Bardzo żałuję że RS6 były tylko 4.2 i w automacie.....

A komfort? W B6 mimo zawiechy S-line jest znośny i da się przeżyć :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 13:42:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
designer napisał(a):
sebolec napisał(a):
Przy przejściu z C5 na B5 poczujesz sporą różnicę i... dyskomfort. Oczywiście moc i wyposażenie RS4 powinny Ci wynagrodzić wyrzeczenia. ;)

Swoją drogą jesteś przedstawicielem rzadkiego nurtu myślowego i nie boisz się przyznać, że auto może być "za duże na moje potrzeby".


A czego tu się wstydzić :?: Po prostu samochód pakuję "po dach" max 2 razy w roku ( wakacje i narty ), a tak to śmigam po mieście i wielkość C5 mi nie jest potrzebna -> dlatego S6 stoi w garażu, a ja jeżdżę B6. Zresztą B6 byłem już na wyjeździe i spoko się zapakowałem, a pojemność podobna jak w B5. Poza tym są jakby co jeszcze boxy dachowe. Bardzo żałuję że RS6 były tylko 4.2 i w automacie.....

A komfort? W B6 mimo zawiechy S-line jest znośny i da się przeżyć :peace:


Moim zdaniem odczujesz mocno słabsze wyciszenie wnętrza, komfort resorowania będzie porównywalny z S6. Moim zdaniem 4.2 w RS6 to wada tylko zaleta :D, fakt automat sporo psuje, ale wiem, że mtm przerabia je na manuale :P

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 13:58:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
2rafal7 napisał(a):
fakt automat sporo psuje, ale wiem, że mtm przerabia je na manuale :P

Za jedyne 12.5tyś € z VATem, montaż trwa 10 dni :peace:

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 14:15:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Simpson napisał(a):
2rafal7 napisał(a):
fakt automat sporo psuje, ale wiem, że mtm przerabia je na manuale :P

Za jedyne 12.5tyś € z VATem, montaż trwa 10 dni :peace:


Dobra cena :D skrzynia 500 ojro, reszta robota :peace: :):

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 14:19:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
A co to za skrzyneczka tam ląduje? :)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 14:23:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
martab99 napisał(a):
A co to za skrzyneczka tam ląduje? :)


Pewnie z S6.

Koniec OT z mojej strony :P

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 15:09:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
designer napisał(a):
A czego tu się wstydzić :?:


To nie kwestia wstydu, tylko raczej nonkonformizmu. Obiegowa opinia na forum jest taka, że wszystko poniżej 4,5 metra długości jest ciasne, a wszystko poniżej 4.2 w manualu nie jedzie. ;)

Przepraszam za OT designer, obiecuję już nie zaśmiecać tematu. :)

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 21:34:36 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
2rafal7 napisał(a):
designer napisał(a):
sebolec napisał(a):
Przy przejściu z C5 na B5 poczujesz sporą różnicę i... dyskomfort. Oczywiście moc i wyposażenie RS4 powinny Ci wynagrodzić wyrzeczenia. ;)

Swoją drogą jesteś przedstawicielem rzadkiego nurtu myślowego i nie boisz się przyznać, że auto może być "za duże na moje potrzeby".


A czego tu się wstydzić :?: Po prostu samochód pakuję "po dach" max 2 razy w roku ( wakacje i narty ), a tak to śmigam po mieście i wielkość C5 mi nie jest potrzebna -> dlatego S6 stoi w garażu, a ja jeżdżę B6. Zresztą B6 byłem już na wyjeździe i spoko się zapakowałem, a pojemność podobna jak w B5. Poza tym są jakby co jeszcze boxy dachowe. Bardzo żałuję że RS6 były tylko 4.2 i w automacie.....

A komfort? W B6 mimo zawiechy S-line jest znośny i da się przeżyć :peace:


Moim zdaniem odczujesz mocno słabsze wyciszenie wnętrza, komfort resorowania będzie porównywalny z S6. Moim zdaniem 4.2 w RS6 to wada tylko zaleta :D, fakt automat sporo psuje, ale wiem, że mtm przerabia je na manuale :P


Rozmawiałem z posiadaczem RS6 C5 i powiedział że potrafi spalić 35l/100km w mieście - tak wciąga jazda tym autem. Szukam złotego środka pomiędzy mocą, spalaniem i prestiżem -> i wybór padł ostatecznie na RS4 B5. Raczej nie ma innej alternatywy.... :/

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 22:13:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
2rafal7 napisał(a):
designer napisał(a):
sebolec napisał(a):
Przy przejściu z C5 na B5 poczujesz sporą różnicę i... dyskomfort. Oczywiście moc i wyposażenie RS4 powinny Ci wynagrodzić wyrzeczenia. ;)

Swoją drogą jesteś przedstawicielem rzadkiego nurtu myślowego i nie boisz się przyznać, że auto może być "za duże na moje potrzeby".


A czego tu się wstydzić :?: Po prostu samochód pakuję "po dach" max 2 razy w roku ( wakacje i narty ), a tak to śmigam po mieście i wielkość C5 mi nie jest potrzebna -> dlatego S6 stoi w garażu, a ja jeżdżę B6. Zresztą B6 byłem już na wyjeździe i spoko się zapakowałem, a pojemność podobna jak w B5. Poza tym są jakby co jeszcze boxy dachowe. Bardzo żałuję że RS6 były tylko 4.2 i w automacie.....

A komfort? W B6 mimo zawiechy S-line jest znośny i da się przeżyć :peace:


Moim zdaniem odczujesz mocno słabsze wyciszenie wnętrza, komfort resorowania będzie porównywalny z S6. Moim zdaniem 4.2 w RS6 to wada tylko zaleta :D, fakt automat sporo psuje, ale wiem, że mtm przerabia je na manuale :P


Myślę, że nie tylko mtm, za swoją wybujałą cene w ojro, podejmuje się takiej przeróbki, a wielu wielu innych o których nawet nie słyszeliśmy.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 23:22:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lis.2006 01:00:16
Posty: 165
Lokalizacja: Wrocław
designer napisał(a):
Rozmawiałem z posiadaczem RS6 C5 i powiedział że potrafi spalić 35l/100km w mieście - tak wciąga jazda tym autem. Szukam złotego środka pomiędzy mocą, spalaniem i prestiżem -> i wybór padł ostatecznie na RS4 B5. Raczej nie ma innej alternatywy.... :/


Takie spalanie jest możliwe tylko z butem w podłodze non stop. Tak nawet jabyś chciał nie da się w mieście jeździć. Przy normalnej dynamicznej jeździe dającj dużą radochę spoookojnie zamykasz się w 25. Nie sądzę aby rs4 paliło jakoś drastycznie mniej. Poza tym C5 i B5 to dwa światy w rs6 przy 250 panuje cisza i spokój, pełen komfort. Niestety w B5 tak już nie jest. Moim skromym zdaniem wykończenie RS4 B5 w porównaniu do C5 jest nieco toporne i bez polotu nie mówiąc o wyglądzie zewnętrznym. Automat? A czego od atuta oczekujesz? Chcesz pojechać na tor, kup sobie EVO albo Imprezę do normalnego śmigania przy tej mocy jest absolutnym komfortem. Jeździłem również rs4 B7, manual fajna sprawa, ale z przyjemnością wróciłem do automatu i cichociemnego wygodnego potworka ;) Kupując tego typu ato spalanie to ostatnie na co bym patrzył, poza tym co to za różnica te 2L/100KM przy kosztach ekspolatacji.

Cytuj jedynie fragment wypowiedzi, na który odpisujesz, nie pięć zagnieżdżonych cytatów. Monster

_________________
RS6 C5 ABT
VB V6
FZ6 S2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.paź.2009 23:32:38 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Nie chcę jechać na tor ani jeździć 250 km/h. O kosztach eksploatacji S-ki i wykończeniu C5 coś wiem bo mam aktualnie S6 i jedno co wiem to że napewno nie chcę już kolejnego 4.2 w automacie :!: Jak bym chciał to bym nie sprzedawał, bo mam wypieszczoną lalkę :): a S6 spokojnie mi wystarcza do szybkiego przemieszczania się. Jeźdzę aktualnie manualem w B6 i to mi się podoba. A na Mitsu i Subaru się nie znam więc nie będę kupował, bo może być mina.

RS4 to powoli kultowe auto, które utrze nosa niejednemu sportowcowi, a wygląda na rodzinny dupowóz. A poza tym napewno pali poniżej 20/100 co mnie w połączeniu z w/w w pełni satysfakcjonuje.

Zdrówka

Posprzątałem troszkę, bo sześciostopniowe cytowanie to mała przesada. Nie ma potrzeby cytować całego posta, pod którym się bezpośrednio odpowiada. Monster

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 72 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: