.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 11:02:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A8 3.7 BFL 2004] Czy warto kupić?
PostNapisane: 31.paź.2009 19:28:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Proszę o poradę, bo chciałbym kupić takie autko. Czy warto, jakie koszty eksploatacji, na co zwrócić szczególną uwagę?

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A8 3.7 BFL 2004] Czy warto kupić?
PostNapisane: 31.paź.2009 20:43:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
RADEK_MARKO napisał(a):
Proszę o poradę, bo chciałbym kupić takie autko. Czy warto, jakie koszty eksploatacji, na co zwrócić szczególną uwagę?


Zastanów się nad 4.2 pali b. podobnie, a osiągi sporo lepsze. W D2 3.7 było b. słabe, natomiast w D3 idzie to całkiem fajnie, jeżeli masz jakis egz. 3.7 na oku to bierz. Oczywiście ceny części itp wiadomo są b. duże, ale to raczej normalne w aucie tej klasy.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.paź.2009 22:02:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Wielkie dzięki za odpowiedź. Jadę oblookać to autko AUKCJA.

Autko jest nieźle wyposażone, a tu w UK jest o tyle fajnie, że można sprawdzić, czy autko było bite (jeśli było zgłoszone do ubezpieczalni) oraz jakie miało przebiegi na kolejnych przeglądach....

Chciałbym się też upewnić, czy to nie jest silnik FSI (bo być może będę zakładał instalację LPG ... a jak wiadomo do FSI się nie da / nie opłaca).

Autko ma mi służyć przez następne 2-3 lata......

Czy ktoś ma DISTRONIC - jak to się spisuje w codziennym użytkowaniu?

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 11:26:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2006 18:21:46
Posty: 1545
Lokalizacja: Festung Breslau
3.7 to powinnien być normalny silnik nie FSI. Widzę że w aucie jest zainstalowane Ps3 :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 11:59:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
RADEK_MARKO napisał(a):
bo być może będę zakładał instalację LPG ... a jak wiadomo do FSI się nie da / nie opłaca).


a może mi ktoś to rozwinąć? czemu nie można zagazować tekiego silnika?

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 13:17:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=79432&highlight=fsi+lpg

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 22:29:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.wrz.2004 15:29:56
Posty: 253
Lokalizacja: Redditch, UK
Cóż .... wycieczka nie zakończyła się zakupem. Autko owszem ma PS i ekrany w zagłówkach i wile innych opcji, ale co z tego:
1. Niby ma pełną historię servisu w audi (LL service) - autko ma 90 tys mil, a przy 80 tys mil (120 tys km) powinien być zmieniony rozrząd - prawdopodobnie nie był (a na pewno nie ma o tym nic w książce servisowej). Jutro zadzwonię do punktu servisowego z zapytaniem co i jak.....
2. Auto w środku jest BRUDNE i ŚMIERDZĄCE
3. Siedzenie od strony kierowcy jest przetarte (niewiarygodne że przy takiej klasie auta i takim przebiegu komuś udało się przetrzeć dośc konkretnie przez skórzane obicie).
4. Dywanik pod nogami kierwcy jest przetary (dziura w wymiennym dywaniku i przetarcie w wykładzinie).
5. Żona stwierdziła (po oblookaniu kilku A8 D3), że woli wersję LWB (szczególnie podoba jej się opcja przesuwania fotela przedniego z pozycji pasażera tylnego siedzenia)

Co do LPG w FSI - jak w temacie podanym wcześniej - owszem istnieją instalacje LPG do tych silników, ale wtryskiwacze beznzyny muszą pracować podając paliwo (chłodzenie). Co oznacza że około 20% paliwa to wciąż benzyna. Koszt instalacji dużo wyższy, niewielu specjalistów, zwrot nakładów na taką inwestycję nieopłacalny w moim przypadku....

_________________
Jest:
Volvo XC90 T6 RHD
A6 C5 1,9 TDI RHD
A3 8L 1,8T Quattro RHD
Było:
AUDI 80 B4 1,9 TDI LHD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2009 17:59:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2008 11:14:12
Posty: 297
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
dziękuję za wyjaśnienia, kolejna wiedza zdobyta :D

_________________
Audi 100 C4 2,3 - zostały drzazgi :(
Audi A6 C4 2,8 AAH quattro MT sedan - jest ;)
Audi A8 D2 2,8 AAH quattro MT - sprzedany
Audi S8 D2 FL 4,2 AQH quattro AT - przyjemność z jazdy ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: