.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 13:47:56

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 16:51:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
j@cek napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
Mówcie co chcecie, ale i tak będę bronił benzynowej V6-tki, Jak chcesz to auto potrafi być ekonomiczne, jak depczesz to i diesel spali więcej.

Zaworoowa, wierzysz w to co piszesz...? :):
Wnioskuję, że Twoja teza to: ekonomicznejsze od TDI i szybsze od V8 jest pancerne wielozaworowe ACK :D


Wątpie aby wogóle był świadom swojej ostatniej wypowiedzi w tym temacie. Wszystko jeden wielki stek bzdur.

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 16:58:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
j@cek napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
Mówcie co chcecie, ale i tak będę bronił benzynowej V6-tki, Jak chcesz to auto potrafi być ekonomiczne, jak depczesz to i diesel spali więcej.

Zaworoowa, wierzysz w to co piszesz...? :):
Wnioskuję, że Twoja teza to: ekonomicznejsze od TDI i szybsze od V8 jest pancerne wielozaworowe ACK :D


Hmm różnica miedzy spalaniem benzyny przy psj a deptaniem jest kolosalna w przypadku dużych silników. przy dieslu nie jest to aż tak wielka przepaść. Imho zdrowy ael bo dobrym sofcie dorównuje aah, jak nie przerasta. Dodając do tego rozsądne spalanie, duży zasięg, 5 garów :D to idealne auto do latania na dłuższe dystanse. Co do v8 to albo jest się jego fanem, albo się nie jest, koszty utrzymania pomijam (nie mówię tu o spalaniu). Po prostu v8 trzeba lubić i mieć za co go utrzymać by nie zeszmacić auta. Ja v8 lubię, ale mnie na nie nie stać i dla tego wybrał bym AELa

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 17:04:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.mar.2004 21:36:17
Posty: 1946
Lokalizacja: Zielona Góra/Łuków...jak spot będzie to przyjadę
Mam 2.8 co prawda nie ACK ale AAH i mam 4.2 i powiem tak...zdecydowanie wybieram eSunię pomimo tego iż trochę więcej pali...traktuje ją jako auto do użytku codziennego...do 2.8 czasami wsiądę, popatrzę na wnętrze...powspominam ;) chcę jechać do sklepu po piwo...wsiadam w eSunię. Każda trasa czy nawet przejażdżka tym autem to duża frajda...a dźwięk silnika to muza która mnie uspokaja.
Stawiając na ACK I AELa...wybrał bym zdecydowanie ACK oczywiście musi mieć quattro

_________________
stary dobry góral


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 17:56:11 
Moderator

Dołączył(a): 31.lip.2006 12:05:41
Posty: 5399
Lokalizacja: mazowieckie
Auto: S6 C4
Widzę, że moja wypowiedź została odczytana na opak :( Nie mówię że V6 jest super ekonomiczne, ale każde auto jak jest deptane to spali. To JA napisał, że AEL potrafi spalić 12/100 a to wg mnie jest dużo jak na diesla. Owszem V6 potrafi spalić więcej, a z drugiej strony jak się toczysz to możliwe jest spalanie na poziomie 7l/100km.

Nie uważam, że mając V8 trzeba zapinać non stop na 200%, ale jaka jest frajda z tego auta, jeśli na codzień nie masz gdzie "rozwinąć skrzydeł". Swoim mułowatym, zdrutowanym, parchowatym ACK chciałbym czasami pojeździć szybciej niż przepisy pozwalają, lecz stwierdzam że nie mam po prostu gdzie. Jeżdżę dużo więcej od przeciętnego użytkownika prywatnego auta w PL i jestem skutecznie wstrzymywany przez np.fotoradary

Pawlo ..... nie spodziewałem się że tak mi pojedziesz :/ i odczytuję to jako osobistą wycieczkę w moją stronę. Uwierz, że uczucie zazdrości jeśli chodzi o auta jest mi obce. Zbyt słabo mnie jeszcze znasz. Co do kompleksów, niektórzy kupują szybkie auto z dużym silnikiem w celu przedłużenia swojego..... no wiesz :): Akurat ja mam inne priorytety w życiu, potrzeby i ambicje niż posiadanie Audi ze znaczkiem S ..... i nie mówię że nie chciałbym mieć V8, ale są w życiu ważniejsze rzeczy. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Jeździłeś tylko TDi, to śmiałeś się że Twoje TDi zap...... a ja pomykam kuchenką gazową. I wiesz co.... lubię swoje dziadowskie ACK w którym cyt."zaworów jest na......e jak w V8" i nie potrzebuję dowartościowywać swojego ego autem typu S6. Jak będę chciał to sobie kupię.
Oczywiście wiem, że jedzie to tylko 4.2 manual www.nasniedogoniat.com :|


Tyle ode mnie, nie wypowiadam się więcej w temacie ( na inne też nie mam ochoty dyskutować)..... w końcu się nie znam.....

_________________
S6+Avant 4.2 V8 AHK quattro Gmbh LZ5M Nogaro Blau - jeeest
S6 C4 limo 4.2 V8 AEC quattro manual LZ5U - jest
A4 B7 Avant 1.8T BFB LPG quattro - jest...

+
CFFB


Ostatnio edytowano 01.lis.2009 18:15:07 przez gitmar, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 18:12:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2007 23:08:05
Posty: 2222
Lokalizacja: Gdzieś pomiędzy niebem a piekłem
Auto: Zawsze Fajne :)
Zaworówa, zadna wycieczka i nie przejmuj sie tak , poprostu napisałes głupote i to wszystko ;)

Specu cos dla ciebie stan z fotek bardzo fajny tylko kolor kontrowersyjny ale za to manual :)

http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=7

_________________
Kto ma rację dzień wcześniej od innych ten przez dobę uchodzi za idiotę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 18:12:26 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
zaworoowa napisał(a):
Co do kompleksów, no wiesz niektórzy kupują szybkie auto z dużym silnikiem w celu przedłużenia swojego..... no wiesz :):


BRAWO!!
Ale kto twierdzi że nie można przedłużać tego co jest już "spore" ? /żarcik/

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 18:25:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
Gdybym miał kupować 2.8 30v i gazować to naprawdę rozważałbym 4.2 32v.....w cenie miałbym wypas,osiągi, ceny są już naprawdę baaardzo atrakcyjne w stosunku do ACK...
http://allegro.pl/show_item.php?item=802259973
Specu, daleko nie masz....

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 18:40:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
j@cek napisał(a):
Gdybym miał kupować 2.8 30v i gazować to naprawdę rozważałbym 4.2 32v.....w cenie miałbym wypas,osiągi, ceny są już naprawdę baaardzo atrakcyjne w stosunku do ACK...
http://allegro.pl/show_item.php?item=802259973
Specu, daleko nie masz....


Jutro będę w lublinie, ale parę braków samochód ma, do tego trzeba by jeszcze ten przebieg chyba skorygować.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 18:45:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.mar.2006 16:08:01
Posty: 671
Lokalizacja: Piaseczno
Poziom merytoryczny forum ciągle spada. Przykro to pisać, ale gdzie tylko człowiek nie wejdzie to jest jakaś sprzeczka. Nie ważne czy to luźne gadki, czy coś poważniejszego, to w 90% rozmowa kończy się rozważaniem czy jest lepsze V8 czy TDI. Nic innego się nie liczy. Chcesz jeździć oszczędnie, bierz diesla bo pali całe gówno (po drodze puszcza czarne bąki, bo albo przebieg pół miliona, albo po ingerencji w soft, ale to nic - ważne że zapitala jak na tak oszczędne autko) a jak chcesz jechać szybko to tylko V8, bo reszta nie jedzie... Tylko na V8 musi być stać bo koszty utrzymania bla bla bla, ciągle ta sama gadka tych samych ludzi.

Ja to tak widzę, i gdybym był autorem tego tematu to naprawdę miałbym mętlik w głowie. Zamiast konkretnie doradzić to każdy zapodaje linki i... i właściwie na tym koniec, bo o samochodach z linków (nie licząc rynku krajowego, bo tu można co nieco obejrzeć) tak naprawdę nic nie wiemy...

Może warto poczekać trochę, aż autor tematu napiszę coś więcej, a potem wchodzić w jakieś dialogi i rozważania, bo to chyba chodzi żeby jemu pomóc a nie narobić sieczki w głowie...

_________________
B5FL AVANT APU
V70 D5


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 19:32:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Generalnie wygląda to prawie zawsze tak:"Po co będziesz kupował 1.8 to lepiej kup 2.0, pali prawie tyle samo a jedzie dużo lepiej" i kolejny post:"Po co 2.0 to już lepiej 2.6 ale po co lepiej 2.8 a jak już to najlepiej 4.2" i koleś zamiast spalać po mieście 10L pali 20L a w trasie zamiast 7L pali 15L i serwisuje 8 garów a nie 4.
Prawie każdy temat odnośnie doradztwa silnika tak się kończy, zastanówcie się...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 19:42:31 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Ale tak jest zawsze. Wejdziesz na forum BMW to zaczyna się od pytania o 1.6, za chwile jest 1.8, ale po co lepiej 6 garów no to 2.0,ale nie jedzie, kupuj 2.5 (zawsze wszystkie palą podobnie :)), w zasadzie 3.0, a tu widać już małe światełko, zaraz zaraz toż to zbliża się V8 :diabel:

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 20:17:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
emge napisał(a):
Ale tak jest zawsze. Wejdziesz na forum BMW to zaczyna się od pytania o 1.6, za chwile jest 1.8, ale po co lepiej 6 garów no to 2.0,ale nie jedzie, kupuj 2.5 (zawsze wszystkie palą podobnie :)), w zasadzie 3.0, a tu widać już małe światełko, zaraz zaraz toż to zbliża się V8 :diabel:


Tak niedługo będzie o V12, a BMW zrobiło też i V16. To nie czołgi tylko samochód, wybór silnika zależy od właściciela ważne aby jemu służył i podobał się samochód a nie innym użytkownikom drogi.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 22:56:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.lip.2007 10:58:58
Posty: 95
Lokalizacja: Białystok
Kornel - V16? O jakim modelu/ silniku mówisz?

_________________
a6 2,7 230 KM quattro tip


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.lis.2009 23:31:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
waski napisał(a):
Kornel - V16? O jakim modelu/ silniku mówisz?

http://www.zorro.milk-maid.de/scans/e32_v16.pdf

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.lis.2009 08:21:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
Bobo napisał(a):
waski napisał(a):
Kornel - V16? O jakim modelu/ silniku mówisz?

http://www.zorro.milk-maid.de/scans/e32_v16.pdf


Dokładnie ten z chłodnicą w bagażniku :):

Dobra koniec OT, temat jest o czym innym.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2009 10:15:09 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
Troche zarobiony jestem i rzadziej zerkam na forum. Jak przeczytalem to co piszecie widze, ze dyskutujecie nad wyzszoscia 2.8 nad 4.2 i odwrotnie. Oba sa super, i gdyby trafilo sie cos godnego uwagi to bym sie zastanowil.
Nie moglem znalezc benzyny w C4 wiec ogladalem diesla w C5, i juz sie wyleczylem z diesla w C5 :)

j@cek napisał(a):
Gdybym miał kupować 2.8 30v i gazować to naprawdę rozważałbym 4.2 32v.....w cenie miałbym wypas,osiągi, ceny są już naprawdę baaardzo atrakcyjne w stosunku do ACK...
http://allegro.pl/show_item.php?item=802259973
Specu, daleko nie masz....

Dzwonilem do goscia, 4.1 jest jeszcze w Szwajcarii. Gosc sciaga auta i zobaczymy czy znajdzie dla mnie jakies 2.8 w Swiss :)

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2009 12:27:47 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Dzisiaj jechałem za dziadkiem (na oko 70lat w złotych okularach) z babcią w A6 C4 2.8 przepiękną zieloną (mój kolor), na niemieckich tablicach. Wyglądało jak by miał ją od nowości, naprawdę igiełka. Szkoda, że nie miał kartki :D

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2009 12:38:16 
wodnik szuwarek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2007 12:17:37
Posty: 2235
Lokalizacja: Ostrołęka / Biała Podlaska
emge napisał(a):
Dzisiaj jechałem za dziadkiem (na oko 70lat w złotych okularach) z babcią w A6 C4 2.8 przepiękną zieloną (mój kolor), na niemieckich tablicach. Wyglądało jak by miał ją od nowości, naprawdę igiełka. Szkoda, że nie miał kartki :D

Trzeba bylo zatrzymac i spytac czy nie chce sprzedac :)

_________________
Skoda Yeti CDAA 1.8T manual 4x4, '10, Rosso Brunello - "Wisieńka"
Renault Megane Scenic 2.0 + LPG - "Popierdułka", krótki epizod
Audi A6 C5 Allroad ARE 2.7BT automat + LPG BRC, '01, Highland Green - "Zielona Skarbonka" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant quattro + LPG BRC, '97, Europa Blue Mica - "Kaprys" - sprzedane
Audi A6 C4 ACK 2.8 manual avant, '96, Ming Blue Mica - "Smoczek" - rozbite, sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2009 12:44:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 19:36:54
Posty: 1840
Lokalizacja: Bergson
Auto: Totalnie Dymiąca Idea
speco napisał(a):
emge napisał(a):
Dzisiaj jechałem za dziadkiem (na oko 70lat w złotych okularach) z babcią w A6 C4 2.8 przepiękną zieloną (mój kolor), na niemieckich tablicach. Wyglądało jak by miał ją od nowości, naprawdę igiełka. Szkoda, że nie miał kartki :D

Trzeba bylo zatrzymac i spytac czy nie chce sprzedac :)

to była ośka....też ich widziałem :):

_________________
quattro TDI + powerd by Spanky


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lis.2009 14:54:58 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
j@cek napisał(a):
to była ośka....też ich widziałem :):

LoL, wycieczkę po kraju mieli? ;)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 168 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: