.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 14:10:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: co powiecie na to a4 3.0?
PostNapisane: 03.lis.2009 20:04:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2007 17:51:41
Posty: 36
Lokalizacja: Wlkp
pytanie jak w temacie, cena interesująca i zawsze podobal mi się ten motor, możecie napisać czy coś już na pierwszy rzut oka się rzuca? auto z komisu..oto link
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10404481


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: co powiecie na to a4 3.0?
PostNapisane: 03.lis.2009 23:14:16 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
kapalek napisał(a):
pytanie jak w temacie, cena interesująca i zawsze podobal mi się ten motor, możecie napisać czy coś już na pierwszy rzut oka się rzuca? auto z komisu..oto link
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10404481


3 litry bez quattro nie będzie jeździć tak jak powinno :/ . Szukaj quattro :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2009 08:59:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Można założyć dobre opony i spokojnie da się jeździć, przecież tam jest 300Nm przy 3200 obr/min, myślę, że przy redukcji np. z czwórki na trójkę przy wyprzedzaniu nie straci przyczepności a nie musi palić gumy na jedynce.Jak by miał ponad 400Nm przy 3000 obr/min to byłby problem a tak dobre kapcie i jazda, takie moje zdanie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2009 10:41:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
ernieball napisał(a):
Można założyć dobre opony i spokojnie da się jeździć, przecież tam jest 300Nm przy 3200 obr/min, myślę, że przy redukcji np. z czwórki na trójkę przy wyprzedzaniu nie straci przyczepności a nie musi palić gumy na jedynce.Jak by miał ponad 400Nm przy 3000 obr/min to byłby problem a tak dobre kapcie i jazda, takie moje zdanie...


Ja w BFB mam 225 Nm, dobre opony i przy redukcji mieli kołami jak cholera, gdyby nie ASR to nie dałoby się jeździć, więc przy 300 Nm może być tylko gorzej....

Wiadomo jeździć się da - wszystko zależy od wymagań kierowcy....

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2009 13:10:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2007 17:51:41
Posty: 36
Lokalizacja: Wlkp
obejrzałem auto. widać że nie było bite, ale przebieg wydaje sie kręcony, czy przy 195 tys włącznik świateł ma prawo byc mocno wytarty? fotel kierowcy przy oparciu też troche wytarty lecz nie przetarty na wylot. kierownica wydaje sie ok.
na co zwrócic uwagę przy odsłuchu silnika? na zimnym byl dośc głośny, kręcił się ładnie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2009 13:30:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
designer napisał(a):
ernieball napisał(a):
Można założyć dobre opony i spokojnie da się jeździć, przecież tam jest 300Nm przy 3200 obr/min, myślę, że przy redukcji np. z czwórki na trójkę przy wyprzedzaniu nie straci przyczepności a nie musi palić gumy na jedynce.Jak by miał ponad 400Nm przy 3000 obr/min to byłby problem a tak dobre kapcie i jazda, takie moje zdanie...


Ja w BFB mam 225 Nm, dobre opony i przy redukcji mieli kołami jak cholera, gdyby nie ASR to nie dałoby się jeździć, więc przy 300 Nm może być tylko gorzej....

Wiadomo jeździć się da - wszystko zależy od wymagań kierowcy....



Ale w BFB masz moment dostępny od 1950obr/min a nie 3200obr/min jak w przypadku ASN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2009 13:35:31 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
kapalek napisał(a):
obejrzałem auto. widać że nie było bite, ale przebieg wydaje sie kręcony, czy przy 195 tys włącznik świateł ma prawo byc mocno wytarty? fotel kierowcy przy oparciu też troche wytarty lecz nie przetarty na wylot. kierownica wydaje sie ok.
na co zwrócic uwagę przy odsłuchu silnika? na zimnym byl dośc głośny, kręcił się ładnie.


Wytarty włącznik świateł to jedna z wad B6 - ja u siebie co prawda miałem 260k przelotu i wymieniłem go na nówkę sztukę z Allegro za 200 zł. Wymiana dziecinnie prosta. Ale ma prawo być wytarty, bo to już nie Audi z lat 90 gdzie wszystko było super trwałe :peace:

To samo miałem z fotelem, przetarty - pękł zupełnie po miesiącu. Tapicer wymienił mi cały boczek na ori skórę audi ( identyczną ) za 200 zł.

Także takimi pierdołami bym się nie przejmował, bo to za grosze możesz sobie naprawić. Silnik to wolnossące V6, przy odpowiednim traktowaniu wolne od wad. Podłącz VAG, zobacz co wypluje, sprawdź oliwę, zobacz jak się wkręca na obroty - nic więcej raczej bez wjechania na kanał, albo rozebrania obudowy silnika nie zobaczysz.

Ważne że nie bite, resztę można jakoś odchwaścić :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2009 14:13:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
ernieball napisał(a):
Ale w BFB masz moment dostępny od 1950obr/min a nie 3200obr/min jak w przypadku ASN


Tak się składa, że ASN ma więcej momentu niż BFB w każdym możliwym przedziale obrotowym. Tam, gdzie BFB osiąga maksymalną wartość 225 Nm (1950 obr/min), BFB ma już ponad 260 Nm. Tak więc zupełnie nie masz racji.

Designer, psujesz rynek. Teraz ktoś kupi od Ciebie A4 i za dwa miesiące będzie mędrkował: "ja mam przelatane 260 tys., fotele bez śladów zużycia, przełącznik świateł jak nowy. ta z linka musi mieć nalatane z 500 tys.". :):

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2009 14:46:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2008 12:41:03
Posty: 668
Lokalizacja: TORUN / Burton on Trent UK
Ja mam 380nM przy 2550rpm. w moim kulawym awx`ie i da rade jezdzic, wiec o to sie nie martw. Stan wnetrza zalezy w dyzym stopniu od tego jak ktos jezdzil, najczescie wytarte siedzenia sa w samochodach po wlascicielach niskiego wzrostu. Siedza oni bardzo blisko kierownicy i przeciskaja sie miedzy fotelem a kierownica, zebny usiasc. Jak jezdila kobieta z pierscionkami to kiera tez moze byc wytarta nieco bardziej niz po ksiedzu czy lekarzu. Jak chodzi spoko to bierz.

_________________
A6 1.8T AEB + chip - bylo
A4 B6 AWX SPORT + turbina BRD,hybrydy AL, FMIC, jednomas = 211KM / 430nm - bylo +447858391979
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1087d1b709de70f8.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc2a4acde0cb1d5a.html
http://www.youtube.com/watch?v=KCsLIKQHcRg
A6 C6 2.0 TFSI BPJ+soft S-line - bylo
A5 8T 3.0 TDI CAPA QUATTRO DPF OFF+SOFT - jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2009 16:19:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2007 17:51:41
Posty: 36
Lokalizacja: Wlkp
sebolec po czym wnosisz, że ta z linka ma nalatane ok 500tys? własnie co do przebiegu miałem watpliwości...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2009 16:22:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
kapalek napisał(a):
sebolec po czym wnosisz, że ta z linka ma nalatane ok 500tys? własnie co do przebiegu miałem watpliwości...


:): :): :): przeczytaj dokładnie jego post :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.lis.2009 17:01:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
No i mam nauczkę, żeby nie offtopować bez sensu. :peace:

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.lis.2009 07:30:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.sty.2007 17:51:41
Posty: 36
Lokalizacja: Wlkp
tak racja, zbyt pobieżnie czytam i odpisuje:)w każdym razie waszym zdaniem ta z mojego linka nie musi mieć kręconego licznika mając wytarty włacznik fotel i lekko zmęczony oryginalny dywanik?

czy ten silnik tj 3.0 ASN zużywa olej? ma jakies słabe punkty? w szukajce nie ma zbyt wiel tematów, widziałem, że tylko jeden z forumowiczów miał z tym motorem problemy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: .
PostNapisane: 21.lis.2009 18:15:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.maja.2009 21:10:29
Posty: 7
Lokalizacja: Dębno(Małopolska)
tak się składa kolego że użytkuje taki silnik tylko że w a6 i w quattro tak wiec ważne ze jest w manualu a oske jakoś przebolejesz problemy są jak pada i snieg sypie a sam motor jak zadbasz o rozrząd to nie powinno byc problemów, a i calkiem niezle znosi gaz. Ja miałem tylko problem z katalizatorami zapchały się wiec wyciąłem tylko ten chek świeci. Co do oliwy to jak się kręcę po miejscu to nie zjada, ale jak lece autostradą do niemczech średnio 180 km/h to łapie olej temperature ok 120 i po trasie 1100km ubywa jakieś 200ml. przebieg mam 220tyś olej syntetyk oczywiscie.A tak jezdzihttp://www.youtube.com/watch?v=0rKZFjiOkwQ

_________________
A6 C5 3.0 B+G 2002r
Kto ma quattro ten rządzi
http://www.youtube.com/watch?v=0rKZFjiOkwQ


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2009 21:06:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
designer napisał(a):

Ja w BFB mam 225 Nm, dobre opony i przy redukcji mieli kołami jak cholera, gdyby nie ASR to nie dałoby się jeździć, więc przy 300 Nm może być tylko gorzej....

Wiadomo jeździć się da - wszystko zależy od wymagań kierowcy....


Sory, że pytam, ale przy redukcji z którego biegu na który Ci tak mieli kołami ?

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2009 22:04:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Przeważnie z 4 na 3, rzadziej z 3 na 2 ( chociaż i tak wszystko zależy od prędkości i obrotów silnika ). Jak jest w miarę prosty asfalt to nawet jedzie, ale jak trafią się koleiny iitp to młyn jest straszny dopóki koła nie trafią na w miare równą powierzchnię...

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 22:05:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
designer napisał(a):
Przeważnie z 4 na 3, rzadziej z 3 na 2 ( chociaż i tak wszystko zależy od prędkości i obrotów silnika ). Jak jest w miarę prosty asfalt to nawet jedzie, ale jak trafią się koleiny iitp to młyn jest straszny dopóki koła nie trafią na w miare równą powierzchnię...


Dziwne

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 22:23:25 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2006 20:32:55
Posty: 1447
Lokalizacja: VarszaVka
Bobo napisał(a):
designer napisał(a):
Przeważnie z 4 na 3, rzadziej z 3 na 2 ( chociaż i tak wszystko zależy od prędkości i obrotów silnika ). Jak jest w miarę prosty asfalt to nawet jedzie, ale jak trafią się koleiny iitp to młyn jest straszny dopóki koła nie trafią na w miare równą powierzchnię...


Dziwne


Co w tym dziwnego? Przecież to ośka. Jak na nierównym kręcisz ją do 5,5-6k to nie ma bata żeby nie zamieliła. Mruga kontrolka ESP, ale auto nie jedzie jak powinno. Quattro w takich warunkach......wiadomo :peace:

_________________
Pozdrawiam,
designer
4G63T - more than 300 rice horse power
BJB Altea Stylance TDI infected by Masters


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 22:33:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
Nie będę dyskutował, po prostu dla mnie trzeba być niesamowitym rajdowcem żeby działy się takie rzeczy. U siebie mam przy 2 tys dokładnie tyle niutona co Ty a dalej jest strzał do 280, a żeby zerwał przyczepność na 2 to już trzeba niesamowitych nierówności, a jeżdżę na baloniastych 15 z oponą 205 i seryjnym miękkim zawieszeniu, a Ty piszesz, że takie rzeczy na 3 biegu Ci się dzieją, dla tego się dziwię.

Ps. Nie mówię, że tak nie jest po prostu dziwaczne to jest bo ani ten silnik piekielnie mocny, ani momentem nie grzeszy, a tu takie kwiatki.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 22:37:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
to mi w golfie 1z na 2 biegu zrywało przyczepnośc na nierównościach, ze masakra (opony nowe).

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: