pawlo5 napisał(a):
zaworoowa napisał(a):
pawlo5 napisał(a):
Kornel napisał(a):
Ro�nie ci�nienie w skrzyni korbowej i olej przedostaje si� nad t�oki.
To jest cos ala odma jak w 2.5 V6 tdi . Cos Kornelu mi wspomina�es ze u zaworówy widac powycieranie wa�ki zupe�nie jak w V6 TDI. Sprawdzi�em u Gajosa, cena 88 z�. To nie wiele za zmniejszone zuzycie oleum i zdrowszy motor. Zaworówka , czas na zakupy
![n :):](./images/smilies/052.gif)
albo zle zrozumiales, albo nie rozumiesz znaczenia slowa powycierany. Silnik pracuje cicho, zadna szklanka sie nie odzywa. Zaraz przeczytam ze moj silnik ma peknieta glowice albo pourywane tloki
![n :/](./images/smilies/005.gif)
Mariusz, powycierane czytaj nadmiernie zużyte (znaczenie słowa rozumiem doskonale bo nie wiem czy wiesz ale jestem mechanikiem samochodowym z zawodu) a skąd u Ciebie taka fantazja o pourywanych tłokach itp ??? Źle spałes , jakies koszmary Ci sie sniły
Zeby nie było ot , jedzi kupuj to maleństwo i zakładaj bo tak samo w V6 TDI przy zapchanej odmie o ile dobrze pamietam lubiły puscic baczka wiec objawy sie pokrywaja a koszt niewielki . Mozesz jeszcze sprawdzic odkrecajac korek od wlewu oleju na odpalonej motorowni czy nie ma jakiegos dziwnego cisnienia pod deklami
Ciśnienia może po wymianie nie będzie, ale opary po odkręceniu korka na pewno będą się unosiły, z powodu odpowietrzenia silnika od góry w pokrywach wałków rozrządu, a nie na dole z bloku.
Przed wymianą możliwe, że zaworek jest zacięty a filterek zapchany, wtedy pojawia się ciśnienie w skrzyni korbowej jak również, pod deklami zaworów.