Dzięki przemekk74 za objaśnienie apropo kąta wtrysku (myślałem że to w 004s się sprawdza a teraz sprawa jasna) szkoda tylko że zabrakło mi jednego dnia (już jestem za granicą) i nie zrobiłem logów 004bs (nie umiałem pierwszego dni) przed zmianą kąta to bym wiedział czy w dobrą stronę przestawiłem
no ale pali lepiej.
Jeżeli chodzi o palenie to na zimnym to bez zastrzeżeń tylko na ciepłym silniku długo odpalał. Tzn. temp. 90* gasze motor i odpalałem od razu czy za minute to ze 3-4 sekundy musiałem kręcić a teraz obróci wałem ze 2razy i chodzi. No nie jest to od strzału ale jestem zadowolony (ale kąt jeszcze nie dopracowany więc może będzie lepiej)
Jeżeli chodzi o zmianę kąta wtrysku to zobrazuje mniej więcej moje przestawienie dla tych co się obawiają grzebać a może ktoś podpowie czy w dobrą strunę przestawiłem.
Tu są te kółka do przestawienia.
http://img265.imageshack.us/img265/8311/dsc01793oh.jpg
Tu zaznaczone punktakiem przed przesunięciem.
http://img503.imageshack.us/img503/7647/dsc01792q.jpg
A tu po przesunięci o około 1mm w lewą stronę (zgodnie ze schematem meszeruma w stronę A )
http://img142.imageshack.us/img142/7117/dsc01794m.jpg
Jeszcze mnie ciekawi czy ktoś z was ma taki czujnik nie podłączony do niczego?
http://img211.imageshack.us/img211/8436/dsc01791r.jpg
Ps. Kąt już wiem że zdupcony, a czy jeszcze coś po tych logach widać że jest coś jeszcze nie tak?