.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 05:04:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: B5 AFN Nie mogę ustawić kąta wtrysku pomocy
PostNapisane: 06.lis.2009 09:21:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2008 16:33:10
Posty: 17
Lokalizacja: grudziądz/Bydgoszcz
Witam, problem polega na tym ze niedawno zwalalem rozrząd, potem wszystko złożyłem, ustawiłem kąt wtrysku i było wszystko idealnie. Wczoraj z ciekawości sprawdziłem na vagu znowu kąt i przestawił się na 37-39, więc znowu chciałem go ustawić, okazało się że najpierw już nie ma regulacji żeby przesunąć pompe w strone silnika, a jak nawet troche przesunąłem to i tak vag nic nowego nie pokazywał, później jak ruszałem pompą to były skrajne wartości 255 23 17 i takie tam, poprostu jakby zwariowało coś niezależnie w którą strone kręciłem pompą, w końcu musiałem się wziąść za inne zajęcie i tak to zostawiłem kąt ok 10 na zimnym ale ostudzonym pali teraz makabrycznie, w czasie jazdy chodzi bardzo ładnie, pod wzgledem mocy i przyspieszenia. Czyżby to był n108? Vag do wczoraj nie pokazywał błedów. Pozdrawiam

Dodam ze to wszystko robiłem na zimnym silniku ale to nie powinno mieć znaczenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 10:25:51 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ma znaczenie... statyczny kat wtrysku powinno sie ustawiac na nagrzanym silniku gdyz zalezy od temperatury paliwa.
Pytanie dodatkowe :
- mam nadzieje ze wartosci ktore tu przytoczyłes byly odczytywane w 000 Basic Settings.

Niemożnosc ustawienia prawidlowej wartosci statycznego kata wtrysku najczesciej wynika ze zle ustawionego rozrzadu.

Pozdrawiam

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 10:30:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2008 16:33:10
Posty: 17
Lokalizacja: grudziądz/Bydgoszcz
Oczywiście w BS, zobacze jeszcze jak jest nagrzany, a co rozrządu to nie wiem....było dobrze a później sam się przestawil, a teraz wariuje....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 10:38:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Przydałaby Ci się pomoc przy regulacji kąta. Samemu ciężko jest wachlować i jednocześnie dokręcać kluczem śruby ;)
Po całej robocie mocno dokręć nakrętki/śruby.

Oczywiście regulacja zgodnie z procedurą: 90 st C, basic settings 000 poz 2 51-54 jednostki.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 10:55:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2008 16:33:10
Posty: 17
Lokalizacja: grudziądz/Bydgoszcz
Oby było jak mówicie, myśle że poradze sobie sam jakoś, ostatnio tez ładnie ustawiłem ale później mi się przstawił co miało odbicie w paleniu rano, najbardziej boje się że coś z pompą....korekcje mam b dobre na blacie 314 tys tydzień temu ASO w Frudziadzu powiedziało że ostatni przeglad z bazy był pod koniec września 2008 z przebiegiem 285 tys


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 13:36:52 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Wyprzedź ostro kąt wtrysku i zobacz co będzie na VAG'u , u mnie była podobna sytuacja - kąt był poza zakresem i ciągle vag pokazywał 0 w grupie 2 .... za 17 razem doszedłem do 51 jednostek .

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 13:47:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.paź.2007 19:04:09
Posty: 123
Lokalizacja: podlaskie
A znacie moze kogos w okolicach Suwałk Augustowa lub Bialegostoku kto moglby ustawic mi kat w AKN?

_________________
A4 1.9TDi 130km 2002r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 15:13:57 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
z tym pytanie uderz do Bobo

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 18:05:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2008 16:33:10
Posty: 17
Lokalizacja: grudziądz/Bydgoszcz
Gustav u mnie jak przesunąłem max w strone silnika to miał max 36-38 a później jak cofnąłem to już wariował raz miał 255 później jak jeszcze przstawiłem to 17 i tak zostawiłem bo czasu już nie miałem, i tak narazie przyjechałem do akademika, jak wróce za tydz to będe walczył dalej.. Też miałeś takie objawy? Dodam że silnik ciągnie dobrze, i nie kopci tylko te zapalenie chłodnego i zimnego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 18:47:59 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Może masz walnięty napinacz jak Ci tak skacze ... ?

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 19:16:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2008 16:33:10
Posty: 17
Lokalizacja: grudziądz/Bydgoszcz
Jaki napinacz? Mi skacze ten kąt wtrysku jak przestawiałem pompą. Napinacz od rzrządu jest na 100% ok mam ori pasek napinacz i rolke.


Za tydzień bede walczył dalej, narazie jakoś zapala po długim kręceniu....a palił od pół obrotu, nawet 4 nowe świece beru kupiłem do tego nowy czujnik temp :/

ISTNIEJE COŚ TAKIEGO JAK FUNKCJA EDIT. NIEPISZEMY POSTA PODPOSTEM. ADAM 12


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 21:45:36 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Ustawisz zaplon i bedzie palił od strzała... ;)

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lis.2009 22:00:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
A mi to wygląda na przesunięcie koła pompy lub koła wałka rozrządu o jeden ząbek za wcześnie / za późno

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2009 17:11:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2008 16:33:10
Posty: 17
Lokalizacja: grudziądz/Bydgoszcz
Witam, wczoraj wieczorem zabrałem się za sprawdzenie rozrządu i jest ok tak jak go ustawiałem, kąt wtrysku w BS 000 wynosi 255, na chodzacym silniku chciałem ją cofnąć( pompe) to zaczął pyrkać i na biało kopcić jak ją mocno cofnąłem, jak ją całkiem do tyłu cofnąłem to na vagu było coś ok 40 jednostek ale co z tego ja silnik chodził jakby chciał a nie mógł, więc przestawiłem spowrotem max w strone do silnika, jak logowałem grupe 004 to było ok ostatnie okienko ok 87% trzecie pokrywało się z drugim, w BS jak przesawiał zawór nastawnika też się zmnieniało w granicach ok 10 -15% czy to normalne? Czytałem że jak się robi logi 004 w BS to nastawnik przestawia się od max opóźnienia do max wyprzedzenia ale tylko tyle %???? ja raczej obstawiam nastawnik w pompie? Co powiedzą na ten temat spece? Dzwoniłem do znajomego popiarza to za rozebranie, pospradzanie wszystkiego z założeniem nowych uszczelniaczy 250 zł może moge to sam zrobić a przynajmniej sprawdzić? Ps w siniku abso;utnie 0 błędów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2009 23:25:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
1) Interpunkcja
2) Ortografia
3) Wszystko zostało wcześniej napisane. Postępuj w/g porad.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 67 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: