.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 08:28:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C5 AKE] Kąt wtrysku - brakuje mozliwosci regulacji
PostNapisane: 15.lis.2009 19:05:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 15:14:37
Posty: 193
Lokalizacja: piaseczno
rzeszwedlem juz szreg napraw w moim aucie i chyba wybieram zle serwisy. Mam takie pytanko, auto juz po wymianie rozrzadu i regeneracji pompy. Zarowno pompiarza i tego od rozrzadu pytalem czy sprawdzali kat wtrysku i oczywiscie obaj powiedzieli ze jest dobry. Dzis mialem dostep do vaga i sprawdzam no i niestety nie jest dobry.... :( lpozny jest w granicach 3,56. Nie myslac dlugo google fora itd pare kluczy - rozebralem troche plastikow no i niestety - regulacja jest ale tylko do tylu a wtedy najmniejszy ruch powoduje problem z odpaleniem jak chce ciut do przodu to niestety konczy sie mozliwosc regulacji. Moje pytanko tak na zdrowy rozum - czy przypadkiem nie jest przesuniety pasek na pompie o 1 zabek? czy to jest powodem braku skali regulacji?

Auto A6 2.5 TDI 180km 2000r

_________________
A6 C5 Avant 2.5 TDI 180KM Q '00
A4 Avant TDI 143KM Q '97
S4 Avant 2.7 BiTurbo 265KM Q '98
A4 Avant TDI 140KM '96


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 22:30:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2009 20:42:45
Posty: 102
Lokalizacja: pszczyna .slask,NL
najlepiej bylo by zalozyc blokade na wal i pompe :) ale mozesz sprobowac bo jest prosciej przesunac pasek o jedem zabek. problemem moze byc tez zle zamontowane kolo na pompie przez pompiarza
pozd. :peace:

_________________
audi allroad quattro V6 TDI AKE 2002
audi a6 quattro V6 2.8 sedan


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [C5 AKE] Kąt wtrysku - brakuje mozliwosci regulacji
PostNapisane: 15.lis.2009 23:35:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Yezoo napisał(a):
rzeszwedlem juz szreg napraw w moim aucie i chyba wybieram zle serwisy. Mam takie pytanko, auto juz po wymianie rozrzadu i regeneracji pompy. Zarowno pompiarza i tego od rozrzadu pytalem czy sprawdzali kat wtrysku i oczywiscie obaj powiedzieli ze jest dobry. Dzis mialem dostep do vaga i sprawdzam no i niestety nie jest dobry.... :( lpozny jest w granicach 3,56. Nie myslac dlugo google fora itd pare kluczy - rozebralem troche plastikow no i niestety - regulacja jest ale tylko do tylu a wtedy najmniejszy ruch powoduje problem z odpaleniem jak chce ciut do przodu to niestety konczy sie mozliwosc regulacji. Moje pytanko tak na zdrowy rozum - czy przypadkiem nie jest przesuniety pasek na pompie o 1 zabek? czy to jest powodem braku skali regulacji?

Auto A6 2.5 TDI 180km 2000r


jeżeli jest 3.5*ATDC, to jest w dopuszczalnych granicach i tak go zostaw.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2009 09:40:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 15:14:37
Posty: 193
Lokalizacja: piaseczno
Wg instrukcj powinno byc ok 2. Sprawdzam to w nastawach 004. Swiece migaja i zmienia sie. 4.16 na 17.

_________________
A6 C5 Avant 2.5 TDI 180KM Q '00
A4 Avant TDI 143KM Q '97
S4 Avant 2.7 BiTurbo 265KM Q '98
A4 Avant TDI 140KM '96


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2009 10:37:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
Yezoo napisał(a):
Wg instrukcj powinno byc ok 2. Sprawdzam to w nastawach 004. Swiece migaja i zmienia sie. 4.16 na 17.


to jest 3.5* czy 4.2*?
powinno być 2*ATDC +/-2*, czyli zakres dopuszczalny to 0* - 4*ATDC.

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.lis.2009 10:39:23 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Yezoo napisał(a):
Wg instrukcj powinno byc ok 2. Sprawdzam to w nastawach 004. Swiece migaja i zmienia sie. 4.16 na 17.


Proponuje zalogowac i pokazac na forum - 004 stat i 004 Basic Setting oraz 007 stat

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2009 18:50:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.wrz.2005 15:14:37
Posty: 193
Lokalizacja: piaseczno
Silnik prosto z dlugiej trasy

007
Obrazek

004
Obrazek

wczesny
Obrazek

pozny
Obrazek

blad silnika
Obrazek

_________________
A6 C5 Avant 2.5 TDI 180KM Q '00
A4 Avant TDI 143KM Q '97
S4 Avant 2.7 BiTurbo 265KM Q '98
A4 Avant TDI 140KM '96


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 17:48:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.gru.2006 11:59:46
Posty: 209
Lokalizacja: lubelskie
pewnie pompa do reklamacji


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: