.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 08:06:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2009 00:05:00 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Guzik Ty podobno elektryk jesteś i nie masz miernika ??? :diabel: :):

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2009 00:08:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
guziq napisał(a):
Cytuj:
2)Sprawdź czy aby po odkręceniu tylnego denka po drugiej stronie zaworu N108 nie wysypią się wióry ...

Chodzi o tą zaslepke ktora jest od boku pompy na 2 srubki torx?
Obrazek


Dopiero teraz dopatrzylem sie na fotkach cygaro-avant ze na koncu zaworka, oprócz sitka powinien byc jeszcze oring. U mnie go nie bylo...

Tak dokładnie o to chodzi.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2009 06:47:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
DeS - napisałem przecie:

U mnie na warsztatcie prosciej o miernik niz o zarówek z kawałkiem kabla ;)

_________________
Audi 100 C3 Avant Quattro 2.3 '90 powered by LPG => sprzedane
Audi 100 C3 2.5TDI '90 => dawca
Audi S4 C4 Avant 2.5TDI '92
Audi 90 B3 4.2 V8 ABZ on VEMS


Ostatnio edytowano 18.lis.2009 22:43:07 przez guziq, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2009 09:16:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
guziq napisał(a):
Dopiero teraz dopatrzylem sie na fotkach cygaro-avant ze na koncu zaworka, oprócz sitka powinien byc jeszcze oring. U mnie go nie bylo...

Nie koniecznie - ten mały o-ring lubi zaklinować się w wewnątrz pompy - u mnie musiałem go wyciągać drucikiem. Gdybyś nie miał tego o-ringu, ciśnienie paliwa omijałoby zawór N108 i na stałe miałbyś kąt wtrysku 255 jednostek

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2009 22:14:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
Jedyne co udalo mi sie dzisiaj sprawdzic (tradycyjnie - milion zajec na raz)
- pod deklem z rysunku jest czysiutko
- odpalenie testu N108 na pracujacym silniku nic nie powoduje. Test chodzil jakis czas a silnik pracowal jak pracowal (moze costam sie zmienia w jego pracy, ale starsznie napierdziela mi tłumik drgan na altku i niebardzo slysze zmiany w pracy silnika
- na wyłączonym silniku test N108 owocuje cykaniem tegoz zaworka

....::::EDIT::::....
Jestem dzisiaj po kolejnych testach - zaworek wykrecilem i iglica sie porusza po podaniu nań 12v z aku.
Wkrecilem go spowrotem.
Kable od zaworka byly lutowane przez poprzedniego wlasciciela (na przewodzie od zaworka) - odpalilem test N108 i napiecie cyklicznie sie zmienialo - 1.8V, cos blisko 0V i 12V i tak caly czas, wiec prad do zaworu dochodzi. Na wolnych obrotach na zawór wchodzi ~1.8V.
Wsadzilem miernik we wtyczke od dupy strony (zeby najpierw sprawdzic jakie napiecie wchodzi na wtyczke (bo moze na wtyczcze nie ma styku, albo co)), miernik miedzy wycieraczek a szybe i obserwacja.
Po odpaleniu auta oczywsie wszystko cacy, brak bledów na VAGu itp, napiecie na zaworek 1.8V. Jedziemy. Przy pelnym bucie (oczywiscie w czasie jazdy) na zaworek idzie cos kolo 0.08-0.09V. Wyjatkiej jest moment kiedy zaczyna wsatawac turbo - na chwilke napiecie wzrasta do 1-1.3V. Po puszczeniu gazu jest miedzy 7 a 8V, przy utrzymywaniu stałej predkosci tak jak na wolnych obrotach, 1.8V. W momencie gdy auto lapie dola i przestaje przyspieszac (zaczyna przyspieszac wolno) na mierniku pojawialo sie w okolicach 7-8V (czyli tak jakbym ujał gazu - mimo że turbo dalej slychac). Dzieje sie to zdecydowanie żadziej ale zjawisko dalej wystepuje.

_________________
Audi 100 C3 Avant Quattro 2.3 '90 powered by LPG => sprzedane
Audi 100 C3 2.5TDI '90 => dawca
Audi S4 C4 Avant 2.5TDI '92
Audi 90 B3 4.2 V8 ABZ on VEMS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 02:23:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
Nikt nie ma pomysłu?

_________________
Audi 100 C3 Avant Quattro 2.3 '90 powered by LPG => sprzedane
Audi 100 C3 2.5TDI '90 => dawca
Audi S4 C4 Avant 2.5TDI '92
Audi 90 B3 4.2 V8 ABZ on VEMS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 20:54:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
co pokazuje manometr?

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 22:20:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
Kod:
co pokazuje manometr?

Pytanie zasadznicze - gdzie wpiety?

_________________
Audi 100 C3 Avant Quattro 2.3 '90 powered by LPG => sprzedane
Audi 100 C3 2.5TDI '90 => dawca
Audi S4 C4 Avant 2.5TDI '92
Audi 90 B3 4.2 V8 ABZ on VEMS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 22:40:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.lis.2004 19:39:25
Posty: 3692
Lokalizacja: za górami, za lasami
guziq napisał(a):
Kod:
co pokazuje manometr?

Pytanie zasadznicze - gdzie wpiety?

zapewne w pobliżu MAP-sensora....
czyli na trójniku wstawionym między kolektorem dolotowym i MAPem na grodzi

_________________
Koła wystarczą cztery. Cylindrów musi być pięć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.lis.2009 23:00:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17.cze.2007 17:02:38
Posty: 249
Lokalizacja: Żyrardów
To musze sobie kupic wskazni boostu :) Ale da sie zrobic

_________________
Audi 100 C3 Avant Quattro 2.3 '90 powered by LPG => sprzedane
Audi 100 C3 2.5TDI '90 => dawca
Audi S4 C4 Avant 2.5TDI '92
Audi 90 B3 4.2 V8 ABZ on VEMS


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 90 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: