.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 07:58:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2009 11:29:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
nimnul napisał(a):
hmmm czyli ten mój to jest właśnie tomasetto ?? Wiem że jest na nim napis Arctic ale nic więcej nie widziałem. Co do osprzętu, to jest w serii.


Jeżeli jest tak jak piszesz, to tak.

Skoro osprzęt masz w serii, to na bank zapętlają ci się wtryski PB i na LPG też będzie to samo.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2009 15:21:27 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2009 12:09:13
Posty: 40
Lokalizacja: Krk
Na benzynie auto pracuje praktycznie bezbłędnie , ewentualnie ostatnio delikatne problemy na niecałkiem nagrzanym aucie ale obstawiam czujnik w temperatury wody w kolektorze wodnym , bo wariuje mi temperatura na zegarach a nie jest to sprawka termostatu na 100% , na PB nie ma szarpania o którym pisałem ( to występuje tylko i wyłącznie na LPG ) .

Co oznacza ze wtryski PB się zapętlają ?? przecież podczas pracy na LPG chyba nie pracują ??

Co do parownika sprawdziłem dokłądnie ma naklejkę Tomasetto AT-09 brązową prawą stronę.

_________________
Audi S4 100 C4 - 2,2T 20 v - MTM 303 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2009 19:39:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
nimnul napisał(a):
Na benzynie auto pracuje praktycznie bezbłędnie , ewentualnie ostatnio delikatne problemy na niecałkiem nagrzanym aucie ale obstawiam czujnik w temperatury wody w kolektorze wodnym , bo wariuje mi temperatura na zegarach a nie jest to sprawka termostatu na 100% , na PB nie ma szarpania o którym pisałem ( to występuje tylko i wyłącznie na LPG ) .

Co oznacza ze wtryski PB się zapętlają ?? przecież podczas pracy na LPG chyba nie pracują ??

Co do parownika sprawdziłem dokłądnie ma naklejkę Tomasetto AT-09 brązową prawą stronę.


To znaczy, że są ciągle otwarte, przy maksymalnym obciążeniu, i przy odcince, nie wyrabiają się.

Do ilu kręci się ten silnik :?: 7200obr/min :?: Wtedy czas wtrysku, czyli dwa obroty wału, może wynosić 16,66ms. Jeżeli przekroczona jest ta wartość to wtryski przy końcu obrotów są zapętlone.

Możesz to sprawdzić, jeżeli masz już LPG to podepnij lapka i przejedź się na PB z butem w podłodze i dojdź do odcinki, zobacz jakie czasy wtrysku się wyświetlają, wtedy będziesz wiedział czy się zapętlają.

Reduktor masz pewnie taki:

http://megapol.com.pl/produkt1164_REDUK ... Artic.html

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2009 20:54:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2009 12:09:13
Posty: 40
Lokalizacja: Krk
Tak reduktor mam dokłądnie taki.

Wkręca się i przy ok7200 odcina.

Na Vagu znam się tyle co odczytam i pokasuję błędy :/ .

Na benzynie tak jak pisałem nie mam żadnych problemów z autem osiągi idealnie, tylko na gazie szarpanie i za mało gazu, tankowac musze tylko na statoilu bo inne elpidzi to już wogóle nie da sie jeździć.

Zastanawiam się nad jednym : auto kupiłem w stanie agonalnym pod maską , poprzednik założyl LPG mimo iż auto waliło na Vagu mnustwo błedów , nie było doładowania. Powodem tego były pozamieniane wtyczki miedzy krokowcem a czujnikiem temp. w kolektorze ssącym, dziury w tolocie turbo, niesprawny N75, dziurawy Westgate i kilka innych rzeczy. Stąd teraz moje pytanie czy mapy w zenicie wczytały sie dobrze mimo takich usterek w tamtym momencie , dopiero ja po poł roku jak kupiłem to auto zaczołem to wszytko do kupy zbierać i odzyskałem jego pełne możliwości na PB

_________________
Audi S4 100 C4 - 2,2T 20 v - MTM 303 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2009 21:07:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
nimnul napisał(a):
Tak reduktor mam dokłądnie taki.

Wkręca się i przy ok7200 odcina.

Na Vagu znam się tyle co odczytam i pokasuję błędy :/ .

Na benzynie tak jak pisałem nie mam żadnych problemów z autem osiągi idealnie, tylko na gazie szarpanie i za mało gazu, tankowac musze tylko na statoilu bo inne elpidzi to już wogóle nie da sie jeździć.

Zastanawiam się nad jednym : auto kupiłem w stanie agonalnym pod maską , poprzednik założyl LPG mimo iż auto waliło na Vagu mnustwo błedów , nie było doładowania. Powodem tego były pozamieniane wtyczki miedzy krokowcem a czujnikiem temp. w kolektorze ssącym, dziury w tolocie turbo, niesprawny N75, dziurawy Westgate i kilka innych rzeczy. Stąd teraz moje pytanie czy mapy w zenicie wczytały sie dobrze mimo takich usterek w tamtym momencie , dopiero ja po poł roku jak kupiłem to auto zaczołem to wszytko do kupy zbierać i odzyskałem jego pełne możliwości na PB


Mapy są na pewno złe, chcąc aby ten samochód dobrze jeździł trzeba zmienić cały przód instalacji, sterownik, reduktor wtryski, sądząc po tym co jest założone z przodu, trzeba zobaczyć jaka jest miedź i może trzeba by spojrzeć do wielozaworu.

Chodź byś próbował robić cuda, na tym seupie to nie pojedzie.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lis.2009 21:12:12 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2009 12:09:13
Posty: 40
Lokalizacja: Krk
no to mnie nie pocieszyłeś :( zwłaszcza iż jednak to nie ten reduktor tylko ten :

http://megapol.com.pl/produkt472_REDUKT ... _AT09.html

Alaska - do 150 KM :/ ale ogólnie fajna stronka :) łatwo zauważyć ile w cenie montażu instalacji jest wyceniona robocizna :)

ale ja i tak uparty jestem i pewnie bedę na elpidzi jeżdził tempem zółwia a do wyzwalania adrenaliny PB używał :D za dużo już włożyłem w tą suczkę :)

tak przy okazji w linku do parownika który podesłałeś jest napisane że reduktor ma regulację ciśnienia imbusem , strasnzie mnie korci aby sprawdzić czy jest na maxa :) dobrze kminię że w moim przypadku powinno być na max odkręcone ??

_________________
Audi S4 100 C4 - 2,2T 20 v - MTM 303 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2009 00:01:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
nimnul napisał(a):
no to mnie nie pocieszyłeś :( zwłaszcza iż jednak to nie ten reduktor tylko ten :

http://megapol.com.pl/produkt472_REDUKT ... _AT09.html

Alaska - do 150 KM :/ ale ogólnie fajna stronka :) łatwo zauważyć ile w cenie montażu instalacji jest wyceniona robocizna :)

ale ja i tak uparty jestem i pewnie bedę na elpidzi jeżdził tempem zółwia a do wyzwalania adrenaliny PB używał :D za dużo już włożyłem w tą suczkę :)

tak przy okazji w linku do parownika który podesłałeś jest napisane że reduktor ma regulację ciśnienia imbusem , strasnzie mnie korci aby sprawdzić czy jest na maxa :) dobrze kminię że w moim przypadku powinno być na max odkręcone ??


No to gratulacje dla gazownika, bo Alaska producent deklaruje ją do 150KM a w rzeczywistości obrabia 90KM, więc tobie nawet 3 nie pomoże.

Radzę nie kręcić imbusem bo nie o to w tym chodzi, wkręcając zwiększasz ciśnienie, ale to zależy od wielu czynników, długo by o tym tłumaczyć, jednym słowem nie dotykać nie kręcić bo przestanie całkiem jeździć.

W twoim przypadku odłączył bym w ogóle LPG i nie jeździł na nim bo szkodzi to zdrowiu silnika, jak chcesz oszczędzać, to załóż coś co jest godne silnika 2.2T.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2009 12:07:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2009 12:09:13
Posty: 40
Lokalizacja: Krk
Kornel dzis kupiłem ten parownik (link niżej) , czy to dobry wybór ?

http://www.megapol.com.pl/produkt1349_R ... 350KM.html

liczę się z wymianą rury z Fi=6 mm na fi=8mm reszta widze jest taka sama jak w tej mojej alasce , zastanawia mnie gdzie ten gold ma czujnik temperatury dla komputera ??

_________________
Audi S4 100 C4 - 2,2T 20 v - MTM 303 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2009 15:13:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
nimnul napisał(a):
Kornel dzis kupiłem ten parownik (link niżej) , czy to dobry wybór ?

http://www.megapol.com.pl/produkt1349_R ... 350KM.html

liczę się z wymianą rury z Fi=6 mm na fi=8mm reszta widze jest taka sama jak w tej mojej alasce , zastanawia mnie gdzie ten gold ma czujnik temperatury dla komputera ??


Powiem tak zamienił stryjek siekierkę na kijek, może takie dwa jako tako by sobie poradziły, ale nie było by to i tak cudo. Kupiłeś nie potrzebnie.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 00:42:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2009 12:09:13
Posty: 40
Lokalizacja: Krk
no wiesz co expert to inna opinia dlatego prosze uzasadnij co z nim jest nie tak , producent pisze ze to turbo , z mocą do 360 km , czyżby kłamie ?? Wiem że nie wygląda jak ten IG1 Landi Renzo ale niestety nie stać mnie na tą zabawkę zwłąszcza iż S4 robi stale inne niespodzianki an które trzeba miec zaskurniaki.

Rozmawiałem nawet z działem technicznym od nich z tego Megapol-u moze Ty lepiej wiesz więc rozwiń dokładniej ten temat czemu ten parownik jest porównywalny do mojej obecnej alaski .

_________________
Audi S4 100 C4 - 2,2T 20 v - MTM 303 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 10:01:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
nimnul napisał(a):
no wiesz co expert to inna opinia dlatego prosze uzasadnij co z nim jest nie tak , producent pisze ze to turbo , z mocą do 360 km , czyżby kłamie ?? Wiem że nie wygląda jak ten IG1 Landi Renzo ale niestety nie stać mnie na tą zabawkę zwłąszcza iż S4 robi stale inne niespodzianki an które trzeba miec zaskurniaki.

Rozmawiałem nawet z działem technicznym od nich z tego Megapol-u moze Ty lepiej wiesz więc rozwiń dokładniej ten temat czemu ten parownik jest porównywalny do mojej obecnej alaski .


Przy większych prędkościach będzie ci zamarzał reduktor, taki Gold nawet w AAH nie dawał rady i dopiero po założeniu drugiego utrzymuje temperaturę i nie spada ciśnienie. Tak działo się w AAH, nie moim. Jedzie do momentu aż usłyszysz piiiiii, tak jak by się gaz skończył, przełączy się na PB. Przejedziesz trochę, aż głowica w środku reduktora, gdzie rozpręża się gaz rozmarznie i będziesz mógł znowu jechać na LPG. Jak nie będziesz butował przez dłuższy okres czasu to się wyrobi, jak będziesz szalał to będzie marzł.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 11:16:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2009 12:09:13
Posty: 40
Lokalizacja: Krk
OK , w sumie nie butuję w 100% jazdy może w 20 :)

ale dziwi mnie że alaska nigdy na atostradzie nie wywaliła mi w ten sposób ciągła jazda z prędkością 200-240 nie była dla niej problemem , prędzej zaczynałem zwalniać gdy olej mi zaczynał skakać ponad 100 stopni :/

A jak myślisz, wywalać alaskę czy może do niej teraz dołożyć tego golda i niech w dwójkę pracują ??

_________________
Audi S4 100 C4 - 2,2T 20 v - MTM 303 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 11:39:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
jeśli faktycznie masz te 300ps to możesz mieć problem z adaptacją sondy, mieszanka może być uboższa przy pałowaniu ale reduktor Ci nie zamarznie na 100% o ile masz dobrze podłączoną wode (a z tego co piszesz to masz dobrze), oczywiście zakładająć że będziesz miał miedz 8mm, butle przewierconym wielozaworem skierowanym w tył.
Szkoda że niezapytałeś co kupić są teraz lepsze reduktory do większych mocy ;)

p.s w Krakowie jeżdzi S2 na solidnym programie ponad 300ps z goldem i stagiem koleś kładzie lpg gadał że setup jest na styk.

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lis.2009 14:18:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
nimnul napisał(a):
OK , w sumie nie butuję w 100% jazdy może w 20 :)

ale dziwi mnie że alaska nigdy na atostradzie nie wywaliła mi w ten sposób ciągła jazda z prędkością 200-240 nie była dla niej problemem , prędzej zaczynałem zwalniać gdy olej mi zaczynał skakać ponad 100 stopni :/

A jak myślisz, wywalać alaskę czy może do niej teraz dołożyć tego golda i niech w dwójkę pracują ??



Nie sprawdzisz reduktora jadąc 200 czy 240 km/h wtedy nie pracuje on na maksymalnej wydajności.

Zobacz co będzie ci się działo z tym jak go założysz, ale wtryski valteka też będziesz musiał zmienić.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2009 12:20:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2009 12:09:13
Posty: 40
Lokalizacja: Krk
Kornel proszę Cie o radę co dalej robić bo faktycznie bładzę :)

Okazuje się ze jednak miam AT-09 ale ARCTIC ( złota prawa strona i zasilanie nie przy filtrze tylko z tyłu ) zmyliło mnie to że przewód zasilający mam fi=6mm i ktoś przy reduktorze wstawił chyba redukcję. To by oznaczało że ten reduktor powinien obsługiwać teoretycznie moce do 240 KM więc niewiele mu brakowało.

Pytanie co robić , na pewno zmnienić ten przewód fi=6mm na f=8mm ale czy zakłądac teraz tylko GOLDA TURBO i patrzyć jak sobie bedzie radził czy od razu oba na raz wpiąć jakoś ??

Mam chyba jeszcze możliwośc zamiany go na np. model SCORPION GT ale nie wiem czy to o ten Ci chodziło kilka postów wcześniej ??

_________________
Audi S4 100 C4 - 2,2T 20 v - MTM 303 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2009 20:45:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
nimnul napisał(a):
Kornel proszę Cie o radę co dalej robić bo faktycznie bładzę :)

Okazuje się ze jednak miam AT-09 ale ARCTIC ( złota prawa strona i zasilanie nie przy filtrze tylko z tyłu ) zmyliło mnie to że przewód zasilający mam fi=6mm i ktoś przy reduktorze wstawił chyba redukcję. To by oznaczało że ten reduktor powinien obsługiwać teoretycznie moce do 240 KM więc niewiele mu brakowało.

Pytanie co robić , na pewno zmnienić ten przewód fi=6mm na f=8mm ale czy zakłądac teraz tylko GOLDA TURBO i patrzyć jak sobie bedzie radził czy od razu oba na raz wpiąć jakoś ??

Mam chyba jeszcze możliwośc zamiany go na np. model SCORPION GT ale nie wiem czy to o ten Ci chodziło kilka postów wcześniej ??


Tak chodziło o Skorpiona GT, a możesz dla pewności i spokoju dwa takie Skorpiony GT.

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 12:18:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2009 12:09:13
Posty: 40
Lokalizacja: Krk
uznałem że narazie założę jeden (właśnie się zakłąda) bo równie dobrze dla pewności i spokoju to można by dwa kondomy zakładać :) no i zmianiam tę rurę zasilającą z fi-6 na fi=8 popołudniu bedę widział czy są zmiany to opiszę.

_________________
Audi S4 100 C4 - 2,2T 20 v - MTM 303 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.lis.2009 21:00:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2009 12:09:13
Posty: 40
Lokalizacja: Krk
Parownik założony , rura fi=8 mm, auto w końcu na LPG jedzie :)

Następne będą wtryski bo przy bardzo rozgrzanym aucie na wolnych obrotach zdarzyło się że znów zaświecił chceck czyli ta nieszczęsna adaptacja ale już nie trzepało obrotami i ten chceck sam szybko zniknął (wcześniej było o wiele gorzej)

Może również skusze się aby wielozawór rozwiercić (dziś nie udało się bo w butli było na full lpg ) i obrócić go bo jest bokiem a chyba ma być z tyłu butli toroidalnej.

_________________
Audi S4 100 C4 - 2,2T 20 v - MTM 303 PS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2009 08:31:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.lis.2006 13:27:37
Posty: 2158
Lokalizacja: k/Łukowa
nimnul napisał(a):
Może również skusze się aby wielozawór rozwiercić (dziś nie udało się bo w butli było na full lpg ) i obrócić go bo jest bokiem a chyba ma być z tyłu butli toroidalnej.


Tak

_________________
Obrazek
Star 1142- 150KM- 410Nm
Audi 80 B4 2.0 ABT- 90KM- 148Nm
Audi 100 C4 2.8 AAH Quattro- 174KM- 245Nm

W sumie 414KM i 803Nm szkoda, że nie pod jedną maską :):


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 39 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: