Witka
Marka: Audi
Model: 80 B4 Avant - wersja SE
Kolor: Czarny-grafit
Silnik: 1Z
Moc: 90 KM @ 122KM 273NM
Pojemność: 1900 cm³
W skrócie opis modelu i wyposażenia:
- rok produkcji 1993
- elektrycznie otwierane szyby
- szyberdach elektryczny
- kubełkowe fotele
- poduszka powietrzna
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek
- komplet 15" felg aluminiowych - oryginalne Audi
Wprowadzone modyfikacje:
Silnik:
Zmiana kawałka dolotu, wstawienie blow-off'a sterowanego elektronicznie (
by Evolution), wycięcie kata, kalibracja pompy, zmiana programu komputera - virusik (
by Evolution) - na tym etapie shamowane 122KM i 273NM. Dalej wstawione większe wtryski.
Układ wydechowy:
Wycięty katalizator
Zawieszenie:
Gwintowane KW Variant 2 - z regulacją twardości (mega rarytas do Audi)
Wnętrze:
Wyczyszczone
Na razie brak zmian.
Wygląd:
Gleba i koło
Audio:
Standartowe
Felgi:
Azev A - 17"x8j
Opony:
Fulda Carat Accelero i Uniroyal Rainsport
215/40/17
Plany
- są, zarówno stylizacja zewnętrzna - kierunek - pełne RS2
- jak i dalej w moc, w tej chwili założone większe wtryski, wszystko w trakcie strojenia, na dniach skończymy z Jackiem - Evolution, wszystko robić, wtedy będzie shamowany i wykres wrzucę
A teraz słów kilka...
Mój nowy nabytek:
Audi 80 B4 Avant 1.9TDI - silnik 1Z seryjnie 90KM. W tej chwili 122KM i 272NM - virus by Jacek "Evolution" Jakimów
Brakuje mu w środku w zasadzie tylko klimy, no ale i bez tego da się żyć
Na dzień dobry, tydzień po zakupie dostał ładniejsze kółka (kupiony na seryjnych alu Audi) - Azev A - 17"x8j. 3dni po kołach, przyszedł gwincik - KW Variant 2 z regulacją twardości (do tej audi dostać jakikolwiek gwint graniczy z cudem - a ten to już w ogóle)
.
2tygodnie temu został obrobiony program komputera. Udało się wyciągnąć na seryjnych manelach 122KM i 272NM-to był etap 1. W tej chwili dołożone zostały wtryski - wszystko w trakcie strojenia - to będzie etap 2. Etap 3ci poczeka prawdopodobnie do zimy lub wiosny - ze względu na kasę.
A tak to po krótce wyglądało
Zabawki:
http://photos.nasza-klasa.pl/51375/279/ ... 7362f.jpeg
http://img35.imageshack.us/img35/174/p6020095.jpg
Seria:
http://img38.imageshack.us/img38/2803/p6020117.jpg
http://photos.nasza-klasa.pl/51375/281/ ... b9846.jpeg
Gwincik i jego doczyszczanie:
http://img14.imageshack.us/img14/5231/p6020107.jpg
http://photos.nasza-klasa.pl/51375/282/ ... 14d2d.jpeg
Po założeniu gwintu - gwint ustawiony 1/4 od dołu:
http://photos.nasza-klasa.pl/51375/283/ ... a7fa4.jpeg
http://photos.nasza-klasa.pl/51375/284/ ... c6bc0.jpeg
http://img7.imageshack.us/img7/1917/p6050001l.jpg
http://img35.imageshack.us/img35/3495/p6050020.jpg
No i tuż przed tuningowiskiem - przód na sam dół, tył 1/6 od dołu (da się niżej przód - można wyciągnąć sprężynę pomocniczą, ale na razie do tych kół jest git):
http://photos.nasza-klasa.pl/51375/286/ ... b1b0a.jpeg
Efekt końcowy na tym etapie prac (fotki z wypadu do Skalnego Miasta
):
http://photos.nasza-klasa.pl/51375/293/ ... 9e7fd.jpeg
http://img38.imageshack.us/img38/8558/p7050010.jpg
Wykresik mocy po 1szym etapie zmian w silniku:
http://photos.nasza-klasa.pl/51375/292/ ... d2987.jpeg
EDIT BY DRED zapoznaj się z regulaminem. Dla ulatwienia chodzi o zamieszczanie fotek