designer napisał(a):
ernieball napisał(a):
Można założyć dobre opony i spokojnie da się jeździć, przecież tam jest 300Nm przy 3200 obr/min, myślę, że przy redukcji np. z czwórki na trójkę przy wyprzedzaniu nie straci przyczepności a nie musi palić gumy na jedynce.Jak by miał ponad 400Nm przy 3000 obr/min to byłby problem a tak dobre kapcie i jazda, takie moje zdanie...
Ja w BFB mam 225 Nm, dobre opony i przy redukcji mieli kołami jak cholera, gdyby nie ASR to nie dałoby się jeździć, więc przy 300 Nm może być tylko gorzej....
Wiadomo jeździć się da - wszystko zależy od wymagań kierowcy....
designer, mówisz o silniku 1.8T ?? 163KM ?? (że Ci tak "mieli")
Jeżeli tak to zmień te swoje "dobre" opony.
Ja mam nowe dunlopy i nawet jak strzele delikatnie ze sprzęgła
to na 1 biegu szybko łapie mi przyczepność a na 2 nawet nie zakręci kolem.
A mam 1.8T 180KM w A6 (bez ASR)
Dobre opony to podstawa !!!
PZDR///