.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 08:11:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 20:44:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2009 15:27:45
Posty: 262
Lokalizacja: Wrocław/Chełm
Zrobiłem dziś logi dynamiczne, na moje oko wyglądają w miarę OK, ale proszę o zdanie fachowców. Katalizator jest wycięty, EGR nie zaślepiony. Kopcenia nadmiernego praktycznie w ogóle nie widać (oczywiście po dłuższym czasie miejskiego jeżdżenia puści ładną chmurkę ale po przedmuchaniu jest ok).




DYNAMICZNE

000
Obrazek

001
Obrazek

003
Obrazek

004
Obrazek

008
Obrazek

010
Obrazek

011
Obrazek

_________________
A6 C4 2.5 TDI AEL Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.gru.2009 21:52:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.gru.2007 10:09:40
Posty: 203
Lokalizacja: Kraków
uuu... widze, ze kat wtrysku strasznie szaleje... a tak nie powinno byc. I zeby tak temp paliwa skoczyla??

hmm..a turbo az w takim dobrym stanie ze tak pompuje? widzialem po chipie takie wartosci. ale chyba dawki paliwa normalne...

_________________
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2009 10:07:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2009 15:27:45
Posty: 262
Lokalizacja: Wrocław/Chełm
Dopiero przypomniało mi sie że zrobiłem logi na gównianym paliwie z Tesco, miałem juz rezerwe i zatankowałem go kilkanaście litrów bo nie miałem gdzie.


Nie wiem juz jak jest z tą temp. paliwa, na niemieckiej stronce z typowymi danymi jest przy motorze AEL podane kein Sollwert więc rozumiem że to nie jest istotne co on wskazuje?

Czy to lekkie przeładowanie do prawie 2300mbar jest ok?

_________________
A6 C4 2.5 TDI AEL Avant


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.gru.2009 14:41:50 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
Dawkowanie i kąt w sterowaniu - całkowita seria - niestety chyba duże przecieki bo kąt powyżej 10st nie udaje się uzyskać pomimo max wysterowania zaworu.
Turbo zdrowe tłoczy ładnie jak na serię i osiąga wymagane wartości. Przepływy spore nie jestem pewny czy troszkę nie za duże na wszelki wypadek sprawdź czy nie ma uszkodzenia wąż łączący intercooler z kolektorem dolotowym.

Chwilowe przeładowanie zdarza się we wszystkich w upustem spalin, najważniejsze że szybko wraca do wartości bliskiej zadanej.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 49 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: