krisker napisał(a):
Kupiłem gówniany reduktor
![n :/](./images/smilies/005.gif)
Scorpion GT. Jest bardzo niestabilny. Dwa tygodnie temu ustawiłem mu 1.2 bara i wczoraj miałem 1.38
![:banghead: :banghead:](./images/smilies/banghead.gif)
Zjechałem do 1.1 bara, dałem autokalibrację i mnożnik ustawił się w okolicach 1 na początku i 0,9 na końcu. Dysze 2.3mm. Na razie chodzi OK. Błędów z mieszanką w VAGu nie ma, brak zapętleń, czasy wtrysku benzyny na benie i LPG zbliżone (przy wolnych obrotach). Spróbuję jeszcze obniżyć ciśnienie, ale z tego co pamiętam już to przerabiałem i poniżej 1 bara występują duże spadki ciśnienia przy butowaniu. Ech, mogłem kupić magica tłoczkowego
![n :/](./images/smilies/005.gif)
Cytuj:
Zapamiętaj jedną rzecz, mapy pokryte nie znaczy mapa ustawiona prawidłowo
Z tym to wiem, choć jeśli była robiona odpowiednio długo mapa benzyny po czym przed odpaleniem gazu została zablokowana, to pokrycie map da w miarę dobrze ustawioną instalkę (popraw mnie jeśli się mylę)
Skorpiony mają takie fochy, ciśnienie na zimnym reduktorze jest wysokie, po ok 30-40 minutach pracy spada i takie pozostaje, dlatego ciśnienie należy ustawiać na rozgrzanym reduktorze. Do tego dochodzi jeszcze zależność ilości gazu w butli, przy prawie pustej butli jest podwyższone ciśnienie, a przy pełnej niższe. Dlatego należy rozgrzać reduktor, niech sobie trochę popracuje, i zatankować gaz do pełna. Wtedy dopiero ustawić żądane ciśnienie, a to że będzie ono na zimnym wyższe należy zignorować, od tego są korekty po ciśnieniu w Stagu.
Czas robienia map też nie ma nic do tego dodatkowo podczas regulacji
nigdy nie blokujemy mapy benzyny.
Domyślam się, że ustawiasz właśnie na nie instalkę a jest to najmniej dokładny sposób na zgranie wszystkiego.
Jak dalej nie wiesz o co biega z korekcjami to powiedz a wytłumaczę ci jak to zgrać.