.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 31.sty.2025 03:59:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4 2.8 V6 AAH]pompka paliwa
PostNapisane: 10.lis.2003 22:39:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
moj samochod (c4 2.8) stoii juz poskladany do kupy, silnik w koncu na miejscu, prubujemy odpalac a tu qpa nie dziala pompka paliwa... :570:
moze ktos orietuje sie jaka inna mozna zastosowac pompke, mam mozliwosc kupienia tanio pompki od jakiegos VW polo '99 na wielopunktowym, da rade poruszac sie z taka pompka?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2003 11:51:35 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Chcesz wstawić pompę paliwową do 2.8 od Polo (jakiegoś) ???? :550: :550:

Spoko wstawiaj ale będzie zapier....... (oczywiście jeśli uda Ci się wstawić)

Widzisz przy doborze pompy do Auta najważniejsze jest ciśnienie z jakim podaje paliwo, oraz jej wydajność (czyli ile max paliwa może wtłoczyć w określonym czasie). Pompa paliwowa z Polo (silniki max 1.8 bodajże) na pewno nie będzie miała takiej wydajności jak pompa z Audi 2.8. więc jesli już uda Ci się zrobić taki swap to raczej nie pojeździsz autem jesli wogóle je odpalisz.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2003 12:21:56 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
Maridk , ale filozofujesz ... jest jeszcze cos takiego jak regulator cisnienia paliwa ... wiekoszosc pomp dziala na 4-6 bar a w ukladach wtryskowych wielopunktowych max cisnienie robocze to 4 bar i jest jeszcze regulowane/ograniczane przez regulator ... problem moze jedynie polegac na mechanicznym zamocoaniu pompy bo jak wiadomo a moze i nie , wiekoszosc obecnych pomp(od polowy lat 80tych) jest montowana bezposrednio w baku i dziala na zasadzie pompy zanurzeniowej ... tak wiec kazda pompa bedzie dzialac , pytanie tylko czy da sie z tym jezdzic... mozesz rowniez zalozyc zewnetrzna , przeplywowa pompe , jako druga jezeli nie masz pewnosci co do wydajnosci tej pierwszej ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2003 13:09:31 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Acha czyli mogę sobie smiało zamontować pompę od Polo 1.6 do Audi C4 2.8. Spoko. A jedyny problem to jej zamocowanie. Ciekawe chyba tak zrobię jak mi się pompa zepsuje. Pomijając już fakt sensu takiej rzeźby mam pytanie....
Jak wzrost zużycia paliwa wpłynie na żywotność tak zamontowanej pompy.
Będzie musiała ona na pewno pracować na max wydajności. Tłocząc większą ilość paliwa i chcąc utrzymać stałe ciśnienie w obiegu pompa taka raczej długo nie popracuje. Acha i jeszcze jedno ciekaw jestem jak zachowywał się będzie silnik kiedy kolega będzie cisnął auto powiedzmy do 6tyś. obrotów a pompa będzie zasilała 6 garów.
Wiem filozofuję bo nigdy nic takiego nie robiłem, ale Ty Hans zapewne też nie. Dlatego piszę jak mi rozum podpowiada.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2003 13:27:27 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
a skad przypuszczenia ze nie robilem nigdy nic takiego ? ... jak myslisz ... cale paliwo z pompy idzie do silnika ? ... otoz nie ... wiekszosc paliwa pompowanego w uklad wraca do baku ... a tylko czesc idzie do silnika ... mala czesc ... ja , jesli czego nie wiem badz nie jestem pewien czekam na odpowiedz ... juz nie raz przekonalem sie ze logika (zalezy od posiadanej wiedzy i doswiadczenia) nie zawsze moze slusznie podpowiadac ;)

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2003 13:41:26 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
Zgadzam się...... :570:

Cholera nie mogę się połapać z tymi ikonami.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2003 14:07:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.sie.2003 23:54:20
Posty: 165
Lokalizacja: Sandomierz
A ja powiem z praktyki ze raczej nie chce chodzic pompa inna niz przewidziana.
Robiłem taka żeżbe w golfie GTI , pompa byla w odzielnym zbiorniczku przed bakiem , przełozyłem cały zbiorniczek od innego tez golfa ale nie gti i nawet samochodu nie odpalilem :(
Cały dzien roboty i nic z tego nie bylo

_________________
Audi A4 1,9TDI---BYLO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2003 15:13:27 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
uzywane pompy bardzo czesto sa juz zajechane jak je kupujesz ... a poza tym pompa zanurzeniowa najwiecej sie niszczy jak nie jest zalana paliwem ktore je jednoczesnie smaruje jak i chlodzi ... poza tym roznice w pompach sa w przypadku podzialu na rodzaj zasilania silnika ... najwydajsniesze sa do silnikow z mechanicznym wtryskiem , pozniej na elektronicznym a najmniejsze cisnienie i wydajnosc maja pompy do silnikow z jednopunktowym wtryskiem ... poza tym czasami warto sprawdzic regulator cisnienia paliwa czy dziala

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2003 18:11:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Jak pompa zewnętrzna to może od Zaporożca (też tam były pompy paliwa)
:043: :one:

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2003 20:27:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
wyjasnie troche :)
silnik jest swiezo po remoncie i mechanior nie chce odpalac go na gazie, a ja nie mam zamiaru jezdzc na benzynie, wystarczy mi tylko zeby samochod odpalal i dal rade dojechac do najblizszej stacji LPG, tyle kasy mnie ten remont kosztowal ze wydanie kolejnych 600 zl ciezko mi przychodzi, chce kupic szybko jakas pompke co by dzialala


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2003 20:37:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
A podlaczales pompe na krodko. Moze cos spapraliscie z instalacja elektryczna. Po drodze jest przekaznik i bezpiecznik. A jak masz na gaz to na pweno masz dodatkowy przekaznik ktory odlacza zasilanie pompy na gazie a wlacza wlasnie elektrozawory do gazu. Sprawdz pompe na krodko. Chyba ze przed naprawa pompa tez byla walnieta - to trzeba kupic pompe.

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.lis.2003 23:08:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2003 00:15:45
Posty: 259
Lokalizacja: Gdańsk
może zadziała a może nie, ja jestem na nie
jak byś nic nie uradził to mam pompę do 2.8 od cabrio tyle tylko że ona wisiała pod autem a nie w zbiorniku.

_________________
Audi A3 2.0 TDI S-line
VW New Beetle 1.8T
Audi S3 225kM było
Audi A3 1.9 TDI było
Audi A6 avant 2.5 TDI było
Audi B4 Cabrio 2.3 było
Audi B4 limo 2.3 było
Audi B4 avant 2.0 było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2003 09:20:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Znajomy w C4 2.8 wsadził pompe od Seicento i autko chodzi ok.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lis.2003 10:14:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 11:30:54
Posty: 58
Lokalizacja: Łódź/Wawka
U mniu w 80 B3 tez siadała pompa paliwa.Wtrysk mam jednopunktowy ale załatwiłem tanio sobie pompe od wtrysku wielopunktowego.Trzeba było tylko ją odpowiednio dopasować.Poza tym wszystko jest OK.Mam ją już ponad rok.Zaznacze że nie jest ona w baku tylko pod autkiem.

_________________
Audi B3-2000-2001
Audi C4-2001-2003
Audi Coupe-2003-2005
Audi S4-2005-2006
Audi A8-2006-2006
Audi A6 3.0 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 13:08:26 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
dzieki za pomoc, zalatwilem pompke od 2.3. mechanior dzwonil ze auto odpalilo, tylko kasowniki musi zmienic i powinno byc ok, bedziemy docierac motorek :643:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lis.2003 13:23:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12008
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
szkoda, że na gazie... :(

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron