.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.kwi.2025 11:09:34

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 08:44:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2009 09:10:38
Posty: 80
Lokalizacja: Szczecin
Auto: było a4 B5 1.8 ADR
a co dokladnie daje taki chip-tuning? Jest rzeczywiscie roznica odczuwalna w przyspieszeniu, elastycznosci i spalaniu? Czy to tylko taki pic na wode?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 09:11:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lis.2005 17:21:57
Posty: 855
Lokalizacja: Opole
Spalanie potrafi sie zmiejszyc, auto jest bardziej elastyczne, lepiej przysiesza itd.

Za 1.8T przemawia jeszcze spalanie w korkach. Ja nie jezdze wolno i spala mi kolo 13 litrow ( quattro na pokładzie ), a w v6 jak sie spokojnie jezdzi to problem zejsc ponizej 13 litrow :peace:

_________________
A4 jest AVANT jest 1.8 jest TURBO jest QUATTRO jest.

BYŁO:
Audi Coupe 93r. 2.0 115 KM
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

AlsoKnowAs Labek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 16:04:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2009 09:10:38
Posty: 80
Lokalizacja: Szczecin
Auto: było a4 B5 1.8 ADR
no to raczej pewne


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 17:32:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
jacb82 napisał(a):
no to raczej pewne

proponuje sie przejechać 1,8T i zobaczysz, że to fajans sprawa a najlepiej jakbyś miał możliwość przejechać się 1,8T i 2.4 wtedy sam zobaczysz co Ci odpowiada


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 19:38:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2009 17:24:36
Posty: 17
Lokalizacja: Pielgrzymowice
ja również jestem na etapie kupna takowej fury. Nie prowadziłem takowej, ale jechałem VW Passat B5FL 1,8T....... Super.

_________________
ONLY HORSE POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 20:12:57 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
jacb82 napisał(a):
a co dokladnie daje taki chip-tuning? Jest rzeczywiscie roznica odczuwalna w przyspieszeniu, elastycznosci i spalaniu? Czy to tylko taki pic na wode?


hej,
1. na pewno nie jest to pic na wode!
2. mialem b5 z silnikiem prawie 190km (dlubany w Austrii) i b6 z silnikiem 163 kuce - powiem tak: DWA SWIATY!
b6 rozwijalo moc bardzo rownomiernie, spokojnie, bez zadnych praktycznie szarpniec
b5 dla odmiany do 2.200 obr niiic sie nie dzialo, a potem jak dalo w tyte to nie wiedziales kiedy i jak.
naprawde trzeba bylo gaz odpuszczac takie kopa dostawal.
ogolnie to tez troche zalezy od ustawienia osiagow i jak Ci tuner to zaprogramuje (jaka jest mapa wtryskow), ale mozesz miec naprawde ogromna turbo dziure z ogromnym kopem od pewnego momentu - plus z takiej sytyacji - jak masz delikatna noge, korki i duze miasto - malo pali, bo nie dajesz mu w dupsko.
3. ogolnie po dlubaniu jest duzo mniejsze spalanie niz przed tuninigiem - elektronika jest zoptymalizowana, dobrze dobrana charakterystyka silnika / spalania itd.
to warto robic.

pzdr.

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2009 20:26:48 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
BartG60 napisał(a):
Witam :-)

no moze troche przesadzilem :-) ale irytuja mnie diesle, w Polsce chyba na gnoju jezdzi 70% aut.
Kazdy tylko chce aby najtaniej i najszybciej.
:


a co w tym zlego?

BartG60 napisał(a):
Co do zawieszenia to nie mialem problemu ze znalezieniem zmeczonych wahaczy i mysle ze jezeli ktos
ma zakupic na allegro zestaw "made in china" za 400zl to lepiej niech sobie po kolei wymienia na oryginaly.
:


osobiscie sugeruje wymiane zmeczonej calej zawiehy i czesc. koszta jakis tam jest, ale masz na ca. 150 tysi spokoj i czesc.
BartG60 napisał(a):
Co do drog we wroclawiu to moze nie sa zasrane ale strasznie mecza zawieszenie, :D najbardziej niektore miedzyosiedlowe kostki poniemieckie :)
:


no wiesz - dubois i okolice to nie miedzy osiedle a nawierzchnia, ze pozazdroscic....
BartG60 napisał(a):
Jednak co do glownych jest ok i wciaz sie buduja nowe, a obwodnica ruszyla pelna para wiec
niedlugo bedzie luzniej a zawieszenie odpocznie.
:


he, he - dobre. otoz wyobraz sobie, ze urodzilem sie we wrocku (mieszkalem tam do 7 roku zycia) , mam teraz 31 lat i od jakich 20 slysze, ze niedlugo bedzie: lepiej | luzniej | szybciej | sprawniej | bez korkow itd....
Ty jeszcze w to wierzysz? ;-)

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.maja.2009 09:41:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2009 17:24:36
Posty: 17
Lokalizacja: Pielgrzymowice
a co do kupna anglika? ile może wynieść przekładka? no i gdzie to na śląsku można zrobić :)

_________________
ONLY HORSE POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.maja.2009 22:49:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 23:09:22
Posty: 164
Lokalizacja: Wrocław
michu napisał(a):
BartG60 napisał(a):
Witam :-)


:


he, he - dobre. otoz wyobraz sobie, ze urodzilem sie we wrocku (mieszkalem tam do 7 roku zycia) , mam teraz 31 lat i od jakich 20 slysze, ze niedlugo bedzie: lepiej | luzniej | szybciej | sprawniej | bez korkow itd....
Ty jeszcze w to wierzysz? ;-)


no a powiedz ze sie obwodnica nie buduje?. Od strony A4 oraz na wylocie
w strone Warszawwy (na wysokosci Dlugoleki) juz wszystko ruszylo.
Nie badz takim pesymista ;)



P.S.
Diesel to kupa :diabel:
Nie kupujcie ludzie gnojownikow !!!
buahahahaha...

Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2009 11:37:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
BartG60 napisał(a):
Witam :-)

no moze troche przesadzilem :-) ale irytuja mnie diesle, w Polsce chyba na gnoju jezdzi 70% aut.
Kazdy tylko chce aby najtaniej i najszybciej.
(a to wszystko zludzenia jezeli chodzi o przyspieszenie, utrzymanie a o kosztach zakupu nie wspomne :diabel:
jezeli nie zarabiasz autem $ albo nie robisz duzo km to diesel jest zlym wyborem ;-)



Przestańcie obywatelu pitolić ;)
Propaganda jest dobra do czasu weryfikacji ... np na zawodach czy autostradzie ... ;)
Diesel nie jest tani - jest niekłopotliwy. Diesel nie jest szybki - do czasu gdy ogarną go ręce, które leczą. Za 1000 PLN moc i moment na życzenie.
Resztę bezedur pomijam ... ;)

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2009 11:50:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Baskecior napisał(a):
BartG60 napisał(a):
Witam :-)

no moze troche przesadzilem :-) ale irytuja mnie diesle, w Polsce chyba na gnoju jezdzi 70% aut.
Kazdy tylko chce aby najtaniej i najszybciej.
(a to wszystko zludzenia jezeli chodzi o przyspieszenie, utrzymanie a o kosztach zakupu nie wspomne :diabel:
jezeli nie zarabiasz autem $ albo nie robisz duzo km to diesel jest zlym wyborem ;-)



Przestańcie obywatelu pitolić ;)
Propaganda jest dobra do czasu weryfikacji ... np na zawodach czy autostradzie ... ;)
Diesel nie jest tani - jest niekłopotliwy. Diesel nie jest szybki - do czasu gdy ogarną go ręce, które leczą. Za 1000 PLN moc i moment na życzenie.
Resztę bezedur pomijam ... ;)


OT sie zrobił to i ja coś dodam.
Wczoraj w na wylocie z Torunia na Gdańsk na światłach stanął obok mnie niebieski Golf IV 1.9 TDi. Zapaliło się zielone i jazda. Gość nie potrafił chyba jechać nim dobrze, bo ciągnął każdy bieg do końca, na jedynce szliśmy łeb w łeb ale tak przy 5000 już go ciut wyprzedzałem, dójka to samo prawie równo i znów na wysokich obrotach go lekko odchodziłem, później chyba odpuścił, ja każdy bieg do końca na LPG :) (Pb już mi się nie chciało pstrykać, tylko klime wyłączyłem:P) ale u mnie tak trzeba żeby coś się działo a on jak by mądrze pojechał to pewnie bym nie miał nic do gadania ale zamaist zmieniać biegi jak trzeba pałował go do końca.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.maja.2009 22:21:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.wrz.2008 23:09:22
Posty: 164
Lokalizacja: Wrocław
to jak lecimy z opowiesciami to ja tez cos dodam :peace:

wczoraj bylismy na hamowni i klegi A3 TDi 110KM wyplula po programie 140KM (bardzo ladnie)
szwagrowi wyszla seria w A4 avant 1.8T 151KM. a ja nie hamowalem a mam AJL w A6 avant
i moge powiedziec ze jak po legnickiej ruszylismy ze swiatel to
ta lekka A3 140KM gdzies z tylu zniknela, miala wiekszy moment od A4
ale jednak nie miala szans :/

AJL oczywiscie wkrecal sie najlepiej, jedyny minus w 1.8T to ze IC
po dluzszym palowaniu puchnia i przydalby sie wiekszy icek albo jakis
natrysk wody czy cos w ten desen :D

P.S.
Dobra obywatelu Baskecior, zgadzam sie, diesel nie jest tani i jest nieklopotliwy ale dopoki sie nie zaczyna sypac.
:peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2009 01:39:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 10.gru.2005 18:28:36
Posty: 478
Lokalizacja: Kielce
OT panowie OT ... :diabel:

anglika sobie odpusc... chyba, ze na czesci potrzebujesz samochod, przekladanie, spawanie, kombinowanie... oryginal to juz nigdy nie bedzie

ja zawsze wybieralem wieksza pojemnosc zamiast turbo... jezdzilem duzo tras, malo w miescie... tylko v- ka
brat szuka teraz czegos w turbo bo robi po miescie 300km dziennie i woli miec lepszego kopa ze startu... bedzie T
tak naprawde to sam wiesz do czego Ci auto bedzie potrzebne, gdzie i ile robisz km. jak czeste bedziesz mial wymiany plynow, swiec i takie tam...
jesli auto ma byc z Niemiec to przy dzisiejszych zlodziejskich stawkach akcyzy zwyciezca jest jeden...

_________________
90 NG, 90 NG, c4 AAH, a4 AVF, coupe ABC, s6 AEC, B4 ABC q, A4 ADR, Allroad AKE, A8 AQF

Błogoslawiony człowiek, ktory nie majac nic do powiedzenia powstrzymuje się od ubrania tego faktu w słowa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.maja.2009 13:45:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2008 11:43:29
Posty: 8
Lokalizacja: lublin
a czemu cisza o silniku v6 3.0 ? występował dopiero po liftingu ale sądzę, że wart jest uwagi. sam szukam ładnej c5 z tym motorem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.cze.2009 16:10:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2009 17:24:36
Posty: 17
Lokalizacja: Pielgrzymowice
a ile spali gazu takie 2,8 V6 opłaca sie to?

_________________
ONLY HORSE POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2009 18:39:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2009 09:10:38
Posty: 80
Lokalizacja: Szczecin
Auto: było a4 B5 1.8 ADR
hmm, coraz bardziej przekonuje sie do opcji z silnkiem 1.8T, zachipowaniem go i wstawieniu LPG
NO I KUPIŁEM;) e39 '98 2.8 steptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2009 10:36:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2009 17:24:36
Posty: 17
Lokalizacja: Pielgrzymowice
Witam ponownie panowie dalej waham się co do wyboru samochodu. Ostatnio przeglądam raporty spalań owej A6 i wychodzi że warto kupić 2,7 T mniejsze spalanie od 2,8 minimalnie wyższe od 2,4 a mocy.... sporo:) Więc pytam was drodzy użytkownicy polecacie silnik 2,7 biTurbo (oczywiście w LPG) czy też raczej nie?

_________________
ONLY HORSE POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2009 13:02:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
qwert700 napisał(a):
a czemu cisza o silniku v6 3.0 ? występował dopiero po liftingu ale sądzę, że wart jest uwagi. sam szukam ładnej c5 z tym motorem


Bo 3.0 to nie najlepszy silnik :D Poszukaj na forum.


Panowie ile do licha można stawać na głowie i bawić sie w dyskusje na temat czy diesel czy benzyna. Niedługo każdy temat o kupnie samochodu będzie wojną na temat co lepsze, a może 4.2 bo nic innego nie jeździ ? Klapki na oczach co poniektórzy mają i tyle. Kolega waha się między 1.8t i 2.4 więc należało mu pomóc w wyborze między tymi dwoma.

Ps. 2.7 będzie mało paliło przy delikatnej jeździe, a nie będziesz nim tak jeździł ;D
Odpuść sobie raporty spalań wszystkie te silniki to podobna technologia, spalanie dużo zależy od pojemności i liczby cylindrów. Znajomy też się naczytał, że 2.8 pali prawie tyle co 2.6 a 2.6 prawie tyle co 2.4 a 2.4 prawie tyle co 1.8 t i się zdziwił.

1.8t to bardzo rozsądny wybór, dynamiczny, ekonomiczny, elastyczny, w miarę rozwojowi jak zechciał byś więcej, tanie ubezpieczenie, tania akcyza, mniej oleju, z natury nie bierze oliwy od wymiany do wymiany jak v6, jeśli zechcesz lpg to instalacja do dłubniętego 1.8t wyjdzie tyle co dobra instalka do v6, a ze nie mruczy jak v6 to nie argument.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2009 19:37:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.kwi.2009 17:24:36
Posty: 17
Lokalizacja: Pielgrzymowice
hehe dzieki kolego za odpowiedz wiem ze spalanie tej 2,7 moze byc kosmiczne ale raczej po miescie spokojnie jeżdżę a auta szukam na dłużej

_________________
ONLY HORSE POWER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.gru.2009 19:52:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
Merfi napisał(a):
hehe dzieki kolego za odpowiedz wiem ze spalanie tej 2,7 moze byc kosmiczne ale raczej po miescie spokojnie jeżdżę a auta szukam na dłużej


Kolego 13L w mieście to nie jest taki kosmiczny wynik :P. Jak pocisniesz to i 20 wezmie. Ogółem nie ma tragedii

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: